Skocz do zawartości

smashing

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smashing

Osiągnięcia smashing

0

Reputacja

  1. Witam. Dzisiaj przy odpalonym silniku usłyszałem syczenie pod kierownicą, szum z przodu od strony kierowcy - gdy poruszam kierownicą, syczenie na chwilkę ustaje, ale gdy kierownica jest ustawiona na wprost, dalej syczy. Płyn od wspomagania bardzo mocno się nagrzewa, zauważyłem także ze bardzo gorące jest miejsce gdzie wchodzi drążek do przekładni. Podobno trzeba wymienić maglownicę, ale czy aby na pewno od razu trzeba ją wymieniać ...? Gdzieś wyczytałem że za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, które są przykrecone do maglonicy, czy ktoś może to potwierdzić ? Dodam iż płynu od wspomagania jest tyle co być powinno , nie spieniony aczkolwiek gorący. Wspomaganie działa prawidłowo. Dziękuję. ---------- Post dopisany 23-10-2013 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2013 at 23:39 ---------- Widzę że nikt nie wie o co chodzi. W takim razie pozwolę sobie na zadanie innych ważnych pytań w oddzielnym poście. Zastanawiam się w jaki sposób płyn do wspomagania może się rozgrzewać? Jeśli dobrze rozumuje to plyn w maglownicy krąży cały czas, więc może rozgrzewa się na skutek niedostatecznego przeplywu przez jakiś zawór? Wtedy płyn ma utrudniony przeplyw , zwiększa się cisnienie jak i temperatura, reszta cisnienia wydostaje się gdzieś co objawia się syczeniem, to wydaje się logiczne.Mam rację ? Teraz zasadnicze pytanie, gdzie jest ten zawór zwrotny który może utruniać odpływ płynu wspomagania z maglownicy? Proszę o przedstawienie wszystkich koncepcji.Czasu mam coraz mniej.Dziekuje za kazdą odpowiedź. ---------- Post dopisany 28-10-2013 at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 18:18 ---------- Widzę że forumowicze wiedzą nie grzeszą . Po wymianie przewodu hydraulicznego idacego od pompy do maglownicy, problem zniknął. Dziękuję i mam nadzieję że komuś ta wiedza się przyda.
  2. Niestety nie mam wyświetlacza temperatury w liczniku.
  3. Witam. Zastanawiam się czy zapalają już się wam świece żarowe? Bo u mnie jeszcze nie. Ja od wczoraj mam problemy z odpalaniem zastanawiam się czy to nie wina jakiegoś czujnika, który niewłaściwie mierzy temperaturę bądź nie mierzy jej wcale. Dodam że musiałem ręcznie odłączyć sprężarkę do klimy bo mi się cały czas załącza. Proszę o odpowiedz co może być przyczyną nieodpalania samochodu? Dodam że niestety mam zbity wyświetlacz panelu klimatronika i nie mogę podejrzeć żadnych parametrów.
  4. Po sprawdzeniu okazało się że to rzeczywiście kolanko gumowe przy intercoolerze, w moim przypadku kolanko było całe tylko zacisk był za luźny i się zsuneło kolanko. Dziękuje panowie za pomoc. Już jest wszystko dobrze
  5. Wydaje mi się że traci moc właśnie przy doładowaniu , ale sam już nie wiem. A gdzie niby ta nieszczelność może być?
  6. Wydaje mi się że to nie jest dolot i nie zauważyłem kopcenia.
  7. Witam. Wczoraj na trasie usłyszałem bardzo dziwny dźwięk, pojawiający się przy znacznym naciśnięciu pedału gazu na każdym biegu również jałowym i w całej skali obrotomierza od 1.5 tyś obrotów Na początku myślałem że to może koła mi się ślizgają po asfalcie ale nie. Dzwięk wydobywa się gdzieś spod maski , jakby jakiś przedmuch czy coś takiego Na biegu jałowym przy delikatnym wciśnięciu gazu dochodze do 4 tyś obrotów i nie słychać tego dźwięku , a przy nagłym wciśnięciu pedału gazu do końca dźwięk się pojawia już przy 3 tyś obrotów. Może ktoś miał taki przypadek i wie o co chodzi? Dziś jeszcze nagram ten dźwięk i wrzuce na forum. W ostatnim czasie miałem wymieniany rozrząd , pompę wody, lecz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Pozdrawiam. Zrobiłem nagranie tel komórkowym wsadzonym pod maskę samochodu. Przy 33 sek , 36 sek i dalej wyraźnie słychać ten dźwięk, na każdym biegu. http://www.youtube.com/watch?v=LTiNPkb4yRE [mod]Czy w każdym Audi jest tylko diesel!? Czy masz trudności z wyborem prawidłowego prefix-u z pola wyboru? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  8. Dzięki koledzy za odpowiedzi. Już wiem że uszczelka pod głowicą jest cała i nie trzeba jej wymieniać Założyli mi nowy pasek od alternatora i jest wszystko ok silnik ma moc, wymienili mi też pompę wody.Całe szczęście nic poważnego się nie stało. Jeszcze raz dziękuje panowie
  9. Miałem dokładnie taki sam problem , przyczyna dość banalna. dostaje za mało powietrza dlatego nie czujesz przyspieszenia. U mnie po wymianie 4 cm gumowego wężyka , który był troszeczkę pęknięty i który u mnie znajduję się patrząc na przód samchodu po prawej stronie na górze w czarnej skrzyneczce z całą elektroniką, śmiga jak ta lala . Pozdrawiam.
  10. Pękł pasek od alternatora,zaraz zapaliło się ładowanie,po chwili znikło wspomaganie kierownicy,w koncu woda sie zagotowała i nastąpiła prawie całkowita susza, a ona głupiutka powolutku pojechała dalej ( 6 km ) mówię o mojej żonie. Zajechała do mechanika który stwierdził że wymieni uszczelkę pod głowicą bo prawdopodobnie jest do niczego oczywiście planowanie głowicy, wymiana oleju bo jest przepalony, prawdopodobnie zatarta pompa wody itd. przy okazji wymienie rozrząd bo i tak miałem to zrobić. Moje pytanie brzmi czy to wszystko jest konieczne? Co jeszcze mogło się uszkodzić przez jazdę bez paska na alternatorze? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki pod głowicą?( Jakie części warto wymienić ) Dodam że brał mi trochę oleju i sporo płynu chłodzącego, musiałem często dolewać. Niestety jestem jakieś 200 km od swojego samochodu, moje działania są ograniczone. Proszę o dobrą radę.
  11. to może ktoś mi chociaż napisze gdzie powinna być podłączona ta "syrenka" do wydawania dźwięku?
  12. Witam chciałbym się dowiedzieć co to za urządzenie. Domyślam się że to od centralnego zamka lecz zastanawiam się od czego jest czarny kabel który nie jest do niczego podłączony ta czarna wtyczka i te białe przełączniki. Nie mam żadnego dzwięku przy zamykaniu i otwieraniu drzwi pilotem a wydaje mi się że powinienem mieć. Proszę o odpowiedz tych którzy mają podobną instalację. nadmieniam że wszystko działa mi dobrze oprócz tego dźwięku Syrenki niestety nie mam a chciałbym ją mieć tylko gdzie podłączyć...? tutaj jest schemat z którego niestety nic nie rozumiem. http://www.carsystems.at/links/MontageGemini/7039E-UK.pdf
  13. No wychodzi na to że to któryś z tych 2 przewodów na ścianie grodziowej tylko który? Górny czy dolny?
  14. z drugiego zdjęcia 2 czy 3 przewód? Są ponumerowane.
  15. Szczerze nie mam pojęcia gdzie jest ten przewód, może któryś przy filtrze paliwa? Albo któryś z tych....?? Nie chciałbym też zapowietrzyć ukladu.Oczywiście nie będe ściągał do sucha. Proszę o odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...