Simon 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Przy ok.1,8tyś obrotów gdy przyspieszam - gwałtowniej, na biegach 4 i 5(mocniej) do ok.2tyś. obrotów tak lekko drży silnik czy coś... Gdy przyspieszam równiej lub nie pod górkę to tego nie ma...czy to jest normalne jak nie to cio to? Dzięki za odpowiedzi... ps.doloty już mam nowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 lekko drży silnik czy coś... hmm, no to jest istotne czy silnik czy "cała buda" Nie piszesz jaki masz silnik (a wystarczyło zastosować się do regulaminu i wstawić w temacie [b5 AHU] na przykład), 90tek było kilka - jedne miały dwumas, inne nie. A to tak trochę wygląda jakby właśnie dwumas powoli padał.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 3 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Ja mam podobny problem jak mocno depne to w zakresie 2000-2200 wpada w dziwne wibracje silnik i czuc na nadwoziu przed i po tym zakresie jest oki Silnik AFN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 2, 2007 Author Share Posted March 2, 2007 Sorki pre rzeczywiście myślałem że mam 1Z w opisie. A drży cała buda na dwie sekundy!? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 02-03-2007, 17:30 ] no i dalej nie zmieniłeś tematu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szewczenko7 2 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Obstawiam na kat wtrysku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Przy nastawniku też szarpie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 Chciałem zmienić ale nie umiałem coś mi pisze że nie wypełniłem jakiegoś pola!?A i jeszcze niech Któryś Mod zobaczy też co jest z moim kontem ciągle wywala mi że mam liczbę postów nieczytanych ponad 1000 i coś tam jeszcze....przy logowaniu... [ Dodano: 03-03-2007, 17:28 ] CZy z logów z VAGA 008 ktoś mi powie czy mam coś nie halo z tym wtryskiem?Ile regulacja w ASO? (temat w Diagnostyka VAG) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 CZy z logów z VAGA 008 ktoś mi powie czy mam coś nie halo z tym wtryskiem nie, 008 to ograniczenie dymienia, żądanie paliwa przez kierowcę. Grupa stosowana na przykład do rozpoznania przepływomierza. Wtryski możesz obejrzeć w 013, tylko najpierw pisałeś o kącie wtrysku ? :confused: Jak sprawdzić kąt wtrysku (w jakiej grupie) to już pisaliśmy... oczyściłem temat ze zbędnych postów o nieprzeczytanych postach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 To ja już nie wiem....Pre dzięki za pomoc z tematem! To jak mi "obdymia" rury wydechowe to też można w VAGu ustawić jakoś?Lub sprawdzić kiedy dymi?! Bo Szewczenko pisał że to mogą być kąty wtrysku złe z tymi drganiami to myślałem że może coś da się odczytać w VAG ch: 008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Rury czarne, zatelepie nim czasami. Dla mnie to go paliwo zalewa, uczepie się tego nastawnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 Kalina który to ten nastawnik?!Możesz podać nr jego w ETKA to go tak poszukam... Czyli "dzięki" niemu mogę mieć te drgania?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Numeru niestety nie znam, poszperaj na forum Diagtronik.pl i podobnych, tytaj podrzucę temacik apropo nastawnika http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3111&highlight=nastawnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 Hmm mi VAG nie pokazuje błędów...nie wiem co jest nie tak...muszę ten wtrysk sprawdzić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerwony baron 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 jak myślicie ? te drżenie jest ale jak jade 100km/h i wcisne sprzęgło to też jest a silnik przecież zszedł z obrotów . we wtorek jade na wymianę poduch , sprawdzą mi też wydech bo po wymnianie wpada w rezonans na postoju i miedzy 1600-2000 już mnie to wk....a i męczy :confused: . czy tłumik może powodować drgania odczuwalne na całej budzie przy 100km/h? czy to może wywalona stara poduszka? juz mi ręce opadają :confused :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 Ciągle mi drga między 1,8-2 tyś obr. możliwe że to wydech...jak to sprawdzić dokładnie??? Na postoju nic nie widać bo pod obciążeniem tak jest dopiero... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MorgothDBMA Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Jeżeli lekko drży to tak ma być, 1Z nie ma dwumasa [na szczęście] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 A co to jest ten nastawnik??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1947&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=c8bb7faed0a47234ba691b7c31e5f3b5 Zrób tak jak tam piszą z odłączeniem czujnika, to rzuci jakieś światło na Twój problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerwony baron 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 i ja nie czaje dalej gdzie jest ten nastawnik co i jak? :confused: może macie jakieś zdjęcia lub opiszcie. tam gdzie trzeba kliknąć na czyszczenie nastawnika(w linku) u mnie nie działa i nie mogę przeczytać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 3 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Nastawnik znajduje sie na samej górze pompy wtryskowej takie prostokątne pudełko przykręcone na cztery śruby jedna jest tak trójkatna. Mam pytanie który czujnik prędkości należy odłączyć ( pręd. silnika czy pręd pojazdu) Jeżeli któryś odłącze to nie bede miał albo prędkości pojazdu albo obrotomierza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logan 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Witam...... ja mam takie same objawy w przedziale 1800 2000 obr.... mysłałem że to skrzynia biegów zaczyna padac w drgania. W miedzy czasie padł synchronizator 3 biegu.... i zakończyło sie na wymianie skrzyni na nową patrz inną, jednak problem pozostał. Teraz jestem przekonany na 99% ze te drgania to powoduje zatkany katalizator(przebieg 140 tyś) który wprawia cały układ wydechowy w niesamowitą trzęsawke. Tak wiec wiertło 40 mm i go chcę przewiercić.. co wy o tym myślicie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Zatkany katalizator powoduje spadek ciśnienia doładowania, w skrajnych przypadkach notlauf. Mało prawdopodobne że to katalizator. Wybij cały do kartonika, to jeszcze dobrze zarobisz na tym "gruzie". Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Mam pytanie który czujnik prędkości należy odłączyć ( pręd. silnika czy pręd pojazdu) Jeżeli któryś odłącze to nie bede miał albo prędkości pojazdu albo obrotomierza czujnik predkosci w skrzyni biegów .... po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
_siwy_ 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Ja kiedys wyciągnąłem czujnik ze skrzyni biegów a wskazania nadal miałem. Moze to nie ten? Prawde mówiąc innego nie widziałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... tak to sie sprawdza czy dwumas jest w porzo czy nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... tak to sie sprawdza czy dwumas jest w porzo czy nie to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... pompy prawie identyczne 1Z/AFN (zasada działania identyczna ) a procedura sprawdzania nastawnika taka sama .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerwony baron 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 panowie ten czujnik to można odłączyć po podniesieniu maski czy z kanału? też chce to sprawdzić a może ktoś napisze jak wygląda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... chodzilo mi ogolnie a nie konkretnie na tym przykladzie :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... chodzilo mi ogolnie a nie konkretnie na tym przykladzie :twisted: :twisted: panowie ten czujnik to można odłączyć po podniesieniu maski czy z kanału? też chce to sprawdzić a może ktoś napisze jak wygląda? da sie odłaczyc podnoszac maske i wyciagajac mocno raczke w prawa strone skrzyni biegów (stojac przodem do auta ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
czerwony baron 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 to musze poprosić koleżankę o wyciągnięcie wtyczki ma małe cieniutkie rączki i cała jest filigranowa :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now