Skocz do zawartości

donnyx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O donnyx

  1. no to tak robilem, trochę tylko jest "z rozbiegówką", żeby się nie zabić ale po rozbiegówce jest moment od ~1500 do 4500
  2. na logi będę musiał poczekać, autko zostało u mietka i chyba znalazł się winowajca - popychacz siadł, i podobno audiola pracowała na 3 gary. Stad jej brak mocy i namiętny klekot transita ;P Sumka jaką rzucił mechanik tez powalila na kolana - kompleksowa naprawa tego (szklanki, uszczelniacze, uszczelki, olej, filtr, etc) + termostat 1500 zł - powiedzcie czy to normalna cena za taką usługe ? [br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 19:48_________________________________________________autko odebrane idzie całkiem fajnie poniżej zamieszczam logi statyczne i dynamiczne jesli cos nie tak zrobilem wybaczcie ale to moj 1 raz proszę o analizę statyczne dynamiczne
  3. dzięki Panowie, jutro jade zrobić bure mechanikowi, mam juz kabelek i laptopa ale probowalem dzisiaj zrobic logi i nie moge odczytywac bloku 000 jest na to jakaś witaminka do VAGa? kolega zbyszek7791 pisał żeby sprawdzić kąt wtrysku oświećcie mnie bo nie do końca wiem czy mam odczytywać z 01-Enigne settings> 08 - Meas. Blocks (tutaj mi coś się pluje VAG o rejestrację gdy zapodaje grupę 000) czy też 01 -Engine settings> 04 Basic settings ? jutro będę z tym walczył i wrzuce logi narazie mam tylko taki mały zrzut, który już chyba dużo mówi że coś jest mocno nie tak?
  4. Witam, otóż spotkała mnie "przygoda" z moją b5 - strzelił pasek wielorowkowy, jakoś zakulałem się do mechanika gdzie diagnoza była bezlitosna - do wymiany napinacze, pompa wody, coś z wentlatora + do wymiany rozrząd - podczas wymiany rozrządu mechanik zadzwonił do mnie z pytaniem czy rozrząd ktoś robił? bo ten jest o jeden ząbek dalej w stosunku do fabrycznych znaczników, powiedziałem że nie i że dobrze chodziło (mechanik na moje pytanie czy mógł pasek przeskoczyć - odpowiedział ze absolutnie nie) więc założył tak samo jak tamten. Autko odebrałem, chodzić chodzi ale mam wrażenie że złapało jakiegoś mega muła od 1tys do 2tys rozpędza się tragicznie (i klekocze jak stary Transit) jak już wlezie na >2,5 tys i zassie turbo jest powiedzmy przyzwoicie. Ale mam poważne zastrzeżenia do pracy silnika, to nie jest ta moc co była. I ten klekot, którego nie było, dodatkowo mam problem z zagrzaniem go - maksymalnie grzeje się do ok 78 stopni dopiero przy dłużej jeździe z większa prędkością na chwile wskoczyło 90. po podłączniu do VAGa wykazało mi takie błędy silnika 527 Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY jeśli to nie ten dział to przepraszam i proszę o przesunięcie - liczę na Waszą pomoc, gdzie szukać przyczyn, czy mechanik ma poprawić to o ten jeden ząbek? co zrobić by autko odzyskało dawny wigor z góry dziękuje donnyX
  5. nie no Panowie macie racje, tak zapytałem profilaktycznie a chetnie poznam po prostu innych fanów czterech złączonych kołek
  6. Witam ja postaram się w końcu zajrzeć pod FORUM mam tez pytanie, dysponuje ktoś z bywalców Wagiem ? albo znacie kogoś kto ma w Gliwicach lub najbliższych okolicach, potrzebuje skasować głupia inspekcję oleju
  7. Witam, w koncu mogłem po dlugich poszukiwaniach autka udalo mi sie znalezc nastepczynie mojej ukochanej B2 - w latka mi sluzyla i nigdy nie zawiodla mnie w trasie - w zwiazku z czym nastepna nie mogla byc zadna inna jak ze stajni audi A4 (b5) 1996 AFN 110 KM, i mam nadzieje ze bedzie sie spisywac jak na audi przystalo i tym samym z przyjemnościa dołączam do milosnikow A4 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...