Skocz do zawartości

reftol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O reftol

Osiągnięcia reftol

0

Reputacja

  1. reset DME/DDE 1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus 2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie 3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2 4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU 5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-" 6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut 7) wyłączamy go na 5 minut. 8 ) Cool teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu ( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie 9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut Znalazłem taki opis w necie. Pytanie jak w temacie??
  2. Co koleś robi na tym filmiku skoro nie ustawia kąta wtrysku??
  3. lampki poliftowe depo czy valeo zamontowałeś w niuni?? silniczki też dokupiłeś?? Jakie miałeś przedtem?? Znalazłem już chyba foteczki twojej niuni śliczna a te malowanie lusterek i klamek pod kolor robiłeś sam czy zleciłeś lakiernikowi dużo jest z tym zabawy?? Fajnie się prezentują
  4. Płyn chłodniczy to: http://www.allegro.pl/item599763607_plyn_chlodnichy_g12_oryg_vw_seat_audi_skoda.html Dla czego pytasz?? Pozdro
  5. Witam wszystkich posiadaczy Audiczek i nie tylko Auto z 1996 roku przytargane z Nederland w sierpniu 2008r. Napędza je poczciwy 1-zecior -90KM, dzwona chyba rzadnego poważnego nie było tylko przednia szyba z 00 roku wymieniona w ASO reszta natomiast 96 :> -climatronic :> -2 x elektryczne szyby -2 x elektryczne lusterka -tempomat -elektryczna regulacje wysokości świateł -centralny zameczek z domykaniem szybek z kluczyka -wewnętrzne listwy drewno-podobne tylko czy nie dokładane?? Autko stoi na felach 15" mam małe pytanko czy pochodzą one dokładnie od tego modelu ponieważ identyko widziałem w a4 z serii b6 Co do modów to zabardzo nie wiem co mógł bym zmienić myślałem o światłach zespolonych po II lifcie... Czytałem posty na forum i widzę ,że jest dużo zabawy ale gdy przyjdzie trochę gotówy będę nad tym pracować... Jedyny mankament to lekko wgniecione tylne drzwi od strony kierowcy. (takiego kupiłem przez co też spuścił z ceny :> ) Problem w tym ,że za bardzo nie wiem co z tym zrobić warto naprawiać czy tak już zostawić?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/957c485d3da4b800.html Do głowy przyszedł mi jeszcze jeden problem mianowicie przy wymianie rozrządu koleś domorosły-mechanior wymienił mi również oliwkę: Minerał bp visco z beki Przyznam ze na początku w temacie byłem ciemny jak tabaka. Tak przejechałem już na nim jakieś 10000km teraz oczywiście chciał bym przejść na pełen syntetyk: Moja opcja wygląda następująco: http://www.allegro.pl/item618924563_motul_engine_clean.html + http://www.allegro.pl/item610546732_motul_8100_x_cess_5l_hurt_gliwice_tanio.html Waham się czy nie skrzywdzę tym mojej niuni Wcześniej nie wiem co było zalane;/ Normalnie serce mnie boli że muszę jeździć na tym szicie lecz od następnego tygodnia to się zmieni Drodzy klubowicze może jakieś sugestie i propozycje?? Pozdrawiam
  6. Cześć mam na imię Szymon Jestem od nie dawna posiadaczem Audi B5 1.9 tdi (90km) 96r. Na forum chciałbym zaczerpnąć informacji na temat użytkowania ,diagnozowania tego cudnego autka. Jak na razie wymieniałem rozrząd i oliwkę :> Kolejnym etapem będzie rozwiązanie problemu z turbiną oraz wymiana wentylatora na dmuchu... Mam nadzieję że będę mógł liczyć na waszą pomoc... pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...