Skocz do zawartości

artur1983

Pasjonat
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artur1983

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Chochowski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

454 wyświetleń profilu

Osiągnięcia artur1983

0

Reputacja

  1. artur1983

    Korbowody PRISM

    już szukałem w google ale są dostępne na zamówienie czekam na nie już ponad miesiąc i jeszcze pewnie długo poczekam myślałem może że ktoś na forum kupował takie korby lub kupił i nie zamontował chce sprzedać każde info na temat prism do 1.8T jest dla mnie cenne
  2. coś to forum chyba zamiera wcześniej można było dostać jakąś odpowiedz
  3. artur1983

    Korbowody PRISM

    coś to forum chyba zamiera wcześniej można było dostać jakąś odpowiedz
  4. artur1983

    Korbowody PRISM

    witam szukam korbowodów Prism do 1.8T aeb z wymuszonym smarowaniem sworznia 20mm jak ktoś coś wie proszę pisać gdzie mogę je kupic
  5. Witam mam audi A4 b5 1995 1.8T AEB silnik na stole przy okazji alternator (Valeo) chcę zmienić w nim koło pasowe na koło ze sprzęgłem nawet kupiłem jedno INA o symbolu 535 0005 10 gwint pasuje ale niestety wkręca się to koło zbyt głęboko na wałek i trze o obudowę altka czy ktoś może podać oznaczenie koła żeby pasowało proszę o pomoc
  6. pompa oleju to koszt w ASO ponad 1700zł nie dam tyle pieniędzy za kawałek aluminium z trybami i zaworem bo pewnie ze srebra wykonanie tej pompy kosztowało by podobnie, odnośnie wał co podałeś to są pokazane do automatu i do manual różnią się one troszkę osadzeniem sprzęgła a wały na zdjęciach moje mają takie same osadzenia ogólnie to numer z ETK nie jest wybity na wale tak samo na pompie oleju też go nie ma ,mam rację bo to przerabiałem że w pierwszych latach produkcji wał był robiony technologią kucia a później znacznie tańsza laną oba mają tą samą mase
  7. jeszcze kilka pytań co to za produkt febiego pompa oleju proszę o jakieś opinie czy nadaje się to do użytku , popychacze ina czy występują jakieś rodzaje utwardzane czy tylko jeden rodzaj ?
  8. no faktycznie te znalezione przez ciebie są lepsze , jednak zostaje przy seryjnych korbach auto ma mieć max 220KM więc nie ma sensu kutych kłaść mam jednak problem z śrubami korbowodów nie mogę ich nigdzie dostać a zalecane są nowe macie jakieś rozwiązanie?
  9. wał dostałem mam kuty teraz korby podaje link https://allegro.pl/oferta/kute-korbowody-vw-1-8t-144mm-20mm-8709093222
  10. Jak jest taki sam to chętnie kupię ja swój ten kuty wyciągiem że swojego aeb podaj jego oznaczenie powinno być 058 ten drugi kupiłem też od Aeb i ma oznaczenie 026R albo 028R
  11. czy jest ktoś mądry na ten temat?
  12. Witam dawno mnie tu nie było więc tak, silnik 1.8T AEB 1995 po czip tuning chodził bardzo ładnie aż pewnego razu po prostu obróciło panewkę więc nadszedł czas na remont jednostki . Po rozebraniu silnika okazało się że blok idzie do tulejowania a tłoki ładnie trzymają wymiar ,głowica- poleciało osiem prowadnic wydechowych ,natomiast wał w miejscu obróconej panewki pękł i tu zaczynają się schody bo mój wał okazuje inny ma oznaczenie 058 a te sprzedawane do AEB ma 028R proszę znawców tematu o co chodzi ,czy mój wał jest kuty czy ktoś włożył jakiś inny wał ?niżej zamieszczam zdjęcia obu
  13. Ja też bodeszłem do tego że chcę cieszyć sie tym autem jak najdłużej, a turbine wsadziłem sam z powodu takiego że auto zaczeło dymic takim dymkiem niebieskim po ostatnim powrocie z poznania za BMW 3,0d 240hp( troszkę musiałem oske przegonić żeby nadążyć) a że turbo oryginalne miało już lata to myślałem że ono padło kupiłem nowe brog warner do silnika 1.8T bex .Co do doładowania to może spec od hamowni ma racje że przepływka świruje bo to doładowanie w gorący dzień skacze nawet do 0,8 i zazwyczaj osiągane jest w przedziale między 2rpm/3rpm miedzy 3rpm/4.5rpm sterownik obcina doładowanie do 0,4 a 0,5 i dopiero od 4,5rpm doładowanie rośnie gdzieś 0,5 a 0,6 program jest 100% seria co jeszcze mogę napisać że wieczorem próbowałem osiągnąć doładowanie 0,8 i nie dałem rady więc nie wiem raz ładuje więcej raz mniej może ma ktoś na sprzedanie 100% sprawną przepływke do AEB .Turbina ma przejechane 800 kilometrów przy wymianie zmieniłem olej i filtr na oleju jezdzę 3lata 5w50 valvoline. w, jak na razie auto od hamowni nie widzę żeby kopciło na miarce ubytku nie ma lecz to się okaże po czasie jak przejadę więcej Kilometrów. Wcześniej auto nie brało oleju bo na 10.000 tyś nie dolewałem nic musiało coś puścić jak goniłem za BMW, jestem załamany bo mój portfel ma już dość tego silnika pewnie uszczelnię silnik to straci ciśnienie smarowania i tak będzie cały czas z nim jak dam krok do przodu to później do tyłu dwa trzeci dzień odpaliłem auto w garażu dodałem gazu zero dymienia na niebiesko przed odpaleniem sprawdziłem olej nie widać ubytku samochód zgasiłem wykręciłem swiece (jedną) zrobiła sie jasna wczesniej były ciemene okopcone
  14. gregor co robic uszczelniacze czy pierscienie niepokoji mnie ten dymek niebieski ,uszczelniacze z aso mam po znajomosci za 500zł, pierscienie w aso po znajomosci to 1320zl na motor dopisze że dziś doładowanie doszło do 0.8 przeładowania brak zdjołem noge z gazu przy około 3tyś
  15. niebieski dym moze oznaczać uszczelniacze choć moze troche być mojej winy bo auto od przegladu do przeglądu przejechało 7tyś km czyli praktycznie auto nie jeździ, może staneły pierscienie ? czy ktoś opisał może gdzieś wymianę uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy przy tym silniku ? panowie niebieski dym przestał nie wiem czemu wczoraj po hamowni pomeczyłem auto na wyrzszych obrotach i spokuj, dziś go nie było zresztą po hamowni zaraz przestał się wydobywać zapewne gdy auto postawie na dwa tygodnie historia się powtórzy co jeszcze spostrzegłem dziś męczyłem ją od dołu na każdym biegu i ciśnienie skakało do 0,75 przy bucie w podłogę w przedziale obrotów do 3rpm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...