Skocz do zawartości

samuray

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O samuray

Osiągnięcia samuray

0

Reputacja

  1. Miałem podobne problemy i wymieniałem wszystko sam, razem z uszczelkami głowicy i wg mnie: -jest zepsuty termostat (80zł za ORI, pamiętać o uszczelce płatnej osobno 10zł !!!), niestety w A4 bez demontażu zderzaka i wyciągnięciu przodu się nie obejdzie, rozrządu (paska zębatego) nie musisz zdejmować. -chyba nieszczelny jest układ chłodzenia, stawiałbym na pompę wody (kończy się), od dołu silnika powinny być zacieki, takie oślizgłe. Jeżeli nie, poszukaj zacieków na łączach przewodów gumowych z metalowymi. -uszczelki głownicy nie muszą być do wymiany, u mnie po wymianie dalej widać biały dymek. Wymieniłem, bo na tych uszczelkach widziałem olej.
  2. Odnośnie wypływu płynu: im wyższa temperatura tym wyższe ciśnienie w przewodach, około 90st.C jest już na tyle duże ciśnienie, że rozszczelniając układ (otwarcie zbiorniczka) borygo wypływa samo. To jest normalne, po prostu nie powinno się odkręcać przy takiej temp. zbiorniczka, tylko poczekać, aż wystygnie. Jeżeli chodzi o odpowietrzanie, są dwa przewody prowadzące do nagrzewnicy, lewy ściągamy tak, żeby dziurka w przewodzie nie była zaślepiona metalowym króćcem, tylko żeby była wolna. Włączamy silnik i ogrzewanie na max. Przy 60st.C powinno już być ogrzewanie. Cały czas patrzymy na dziurkę w przewodzie, w pewnym momencie powinien zacząć wypływać płyn z bąbelkami, czekamy jeszcze chwilę i zakładamy przewód z powrotem na swoje miejsce. Robimy przejażdzkę jakiś 1 km z nagrzewaniem na maxa, powinno lecieć już ciepłe powietrze. Zostawiamy samochód i jak trochę ostygnie to dolewamy płynu do zbiorniczka. PS. W przypadku wymiany termostatu brakuje więcej płynu i powyższe czynności musiałem powtórzyć (należy doprowadzić silnik do 90st.C, żeby termostat się otworzył)
  3. Akurat nie miałem dostępu do netu i Waszych odpowiedzi i w weekend dolałem oleju Mobil ATF 220, koloru czerwonego. Ten który miałem w zbiorniku to chyba żółty. W każdym razie objawy ustąpiły. Na zbiorniczku było napisane, że ma to być olej mineralny, a ten ATF 220 taki jest. Mam nadzieję, że będzie ok.
  4. W zbiorniczku przy lewym błotniku (od kierowcy) mam mniej płynu niż MIN. Jest on zielonego koloru. Niestety mam gdzieś na przewodach pod tym zbiornikiem jakiś wyciek i nie mogę go zdiagnozować. Jak się ten płyn nazywa w sklepach, bo na stacji bezn. ostatnio szukałem, ale nic nie pasowało do "płyn do wspomagania układu kierowniczego"
  5. Witam, ostatnio dzieje mi się coś niedobrego przy uruchamianiu auta. Na początku słychać dziwny odgłos, tak jakby jakiejś pompie wspomagania brakowało oleju. Przy obrocie kierownicy ten dziwny dźwięk nasila się i jest bardzo wyraźny. Co dziwne, jak auto się rozgrzeje, to już nic nie słychać. Co to może być ?
  6. Widzę, że temat żyje Można nagrać. U mnie ciągle nierówno, generalnie jeździ się super, ale na jałowym silnik szarpie i drga ;( Wydaje mi się, że nie powinno być czegoś takiego przy 6 cylindrach. Gdzie ta kultrura pracy ?
  7. Kolego qrek, jak możesz to zrób zdjęcie tego miejsca i tej uszczelki, bo nie mam obecnie ETK'i. No i najważniejsze, czy to pomogło ?
  8. Wymieniłem: 1.rozrząd - wszystko, przy okazji termostat 2.świece na NGK "made in Japan", nie francuskie 3.kable na BERU 4.kabelki odmy, tam gdzie był olej (tylko lewej strony nie wymieniłem) 5.uszczelki głowic cylindrów 6.uszczelki pokryw głowic cylindrów 7.sprawdziłem jeszcze pracę sond lamba - są OK Nie wymieniałem nic w przepustnicy, zgodnie z sugestią qrka temat do zbadania. Na jałowym wskazówka stoi nieruchomo, ale reszta to objawy podobne do tych opisanych przez qrka: 1.duże spalanie 2.kop od 3,5tys. obrotów (wiem, że silinik wysokoobrotowy, ale chyba za późno "łapie") 3.nierówna praca, jak otworzę drzwi pasażera, to będą one "skakać" w rytm nierówności silnika, a tak być z tego co słyszałem nie powinno
  9. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t48292.0.html;msg522205;highlight=pioneer+5000#msg522205 Za jakieś 15 złotych kupujesz przejściówkę CINCHE - miniISO (czinche wychodzą z radia i mają być doprowadzone do kostki miniISO w aucie, stąd potrzebna przejściówka)
  10. Sporo rzeczy wymieniłem, ale tej uszczelki nie. Nie kojarze jej, możesz qrek opisać to dokładniej ?! Częściowo wymieniłem odmę, zastępując dziurawe rurki zwykłymi rurkami gumowymi, ale to też nie pomogło. Może być tak jak piszesz, że przy przepustnicy coś jeszcze jest do bani...
  11. nie mam jeszcze vaga, a temat jest szeroki, tzn.: jest dużo tego na allegro, co polecasz, mógłbyś zapodać link do konkretnej aukcji, nie chciałbym kupić czegoś, co wymienię później i tak na lepszy model ?
  12. Witam, powymieniałem co mogłem w moim ABC, ale silnik nie chodzi IDEALNIE równo. Jak jest u Was, pytanie kieruję do posiadaczy silnika ABC, czy pracuje on idealnie równo i rytmicznie ?
  13. Tak myślałem ;( Zmieniłem świece i kable na nowe, a on ciągle dużo pali, a to jest również związane z temperaturą...
  14. Podepnę się do tematu, mam silnik 2.6 [ABC]. Podczas ostatnich dni, gdzie auto pokazywało mi temperaturę -3,5C, silnik w trasie miał cały czas temperaturę w okolicach 60-70 st. C. Podejrzewam, że walnął termostat, bo normalną temperarturą silnika jest jak mniemam 90 st. C ???[br]Dopisany: 29 Grudzień 2008, 09:34_________________________________________________Jak Wy macie w swoich 2.6 ABC, czy temperatura nie powinna być cały czas 90 st. C ? Nawet w zimę...
  15. Śruby stożkowe (brzeg niezaokrąglony) są do felg aluminowych (mam nieorginalne KINGa) śruby półkoliste (brzeg zaokrąglony) do felg stalowych (orginalne AUDI). W razie wątpliowści należy dobrać takie śruby jakie są gniazda. Bez problemu można to zauważyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...