Skocz do zawartości

pancho_kce

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pancho_kce

Informacje

  • Imię
    Pancho
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pancho_kce

0

Reputacja

  1. Całkowicie nic się nie dzieje. Gdyby nie te odgłosy na pewno nic bym nie zauważył.Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka Sorry odpisałem z tel a tu mam jakiś konto z tapatalk
  2. Hmmm czy broki były na miejscu. Nie patrzyłem im na ręce przez 8h dziennie. Ale skoro goście twierdzą że wszystko już jest ok to przyjmuje że tak jest inaczej można by zwariować. Pompowtryskow nie wymieniłem bo i na kompie fizycznie są ok. Marki walka nie pamiętam ale kosztował 900zł. Dumas jest firmy sachs.Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, Pech chciał że akurat w zimę mi się to przytrafiło. Miałem problemy z temp. silnika. Wskazówka pokazywała początkowo ok 70st potem w ogóle się już nie ruszala. Wymiana czujnika temp, termostatu i czyszczenie układu pomogło. Silnik po pewnym czasie osiąga 90 st i trzyma. Zastanawiam się tylko ile czasu powinno to trwać przy temp zewnętrznej -5 do 0st C ? U mnie potrzeba jakiś 15 km szybkiej jazdy (jeśli tak to można liczyć) aby temp zaczęła rosnąć. W praktyce, na codzień, jadąc do pracy 10 km w zimę, trochę stojąc w korkach, wskazówka się nawet nie zdąży ruszyć... Jak to u was wyglada? Ps 1.9 tdi 90KM Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  4. Powiem szczerze ze specjalistą nie jestem - dlatego zastanawiam sie czy do nich wracać - skasowali 160zł - czy poszukać innego warsztatu... [edit] .poza tym poinformowali mnie, że jeśli problem wróci (a wrócił) to turbina do regeneracji. A czytając forum widze że powodów może być wiele i nie koniecznie jest to problem samej turbiny...
  5. Witam, samochód przy 100-110km/h tracił moc, jednocześnie na trzecim i czwartym biegu przy przekraczaniu 2000 obrotów czuć było delikatne zawachanie - ułamek sekundy. "Spece" w warsztacie po oględzinach stwierdzili że czujnik ciśnienia jest do wymiany - skasowali kase - minęło 5 dni - problem jest znowu Turbina jest regenerowana - w dobrym stanie - auto nie dymi, jeśli działa - ciągnie bardzo dobrze. Co więcej z tym mogę zrobić? Silnik 1.9 tdi 90KM Dziękuję. P.S. Czy takie problemy mogą mieć też związek z elektryką - jakiś czas temu (ale dużo wcześniej niż problem z turbiną) wysiadł centralny zamek - nawet otwierając z kluczyka.
  6. Witam, po stłuczce (przód) ocalały reflektory - niestety w obu zostały zerwane ich (plastikowe?) mocowania - reflektory wisiały praktycznie na kablach. Auto wstawiam do blacharza. Czy w takim przypadku można je jakoś naprawić czy konieczny będzie zakup zupełnie nowych reflektorów... Czekam na Wasze opinie... dot. Audi A4 b5 '2000 Avant (po lifcie) - reflektory zespolone soczewkowe... Dzięki.
  7. Witam, Jakiś czas temu w moim a4 1.9 (rocznik 2000) robilem kompletny remont silnika. Wszystko pieknie. Przejechałem juz ponad 3tys km. Jedyny problem to ABS. Po jakims czasie chcialem sprawdzic osiagi silnika po remoncie rozpedzajac auto do max predkosci. Po przekroczeniu 160km/h zapala sie kontrolka ABS. Fizycznie ABS także nie działa. Dopiero po kilkunastu/kilkudzesieciu minutach odpoczynku przy wyłączonym slniku i ponownym uruchomieniu kontrolka gasnie a ABS zaczyna działać. W czym moze byc problem ?
  8. Kupowalem te 90 KM swiadomie i nie bede sie teraz napalal na 20 koni wiecej. Te ktore mam (lub raczej mialem... chwilowo) w zupelnosci mi wystarczaja Chodzi raczej o sens calego remontu no i koszty. Tak zeby kolejna kasa nie poszla w bloto. Pzdr
  9. Silnik rozebrany. Niestety, przyczyną był zapieczony zawór. Głowica do regeneracji, jeden z korbowodów plus wiadomo jakies drobniejsze czesci... znajomy warsztat wycenil mi wszystko na jakies 3000-3500zł. Teraz Panowie..., polecacie mi w postach wyzej zakup silnika. Ale w cenie tego remontu kupie inny silnik wyjety z jakiegos rozbitka - po kilku dniach rownie dobrze moze stac sie to samo... albo i nie. W cenie tego remontu bede mial silnik po praktycznie kapitalnym remoncie ktory w najblizszym czasie mnie nie zaskoczy... czytaj pewny! Czy nie bardziej oplaca sie zainwestowac w remont swojego silnika? I wiedziec juz co w nim jest nie tak, czy kupowac kolejnego kota w worku? Co sądzicie ?
  10. Ok, dzięki - jutro mam nadzieje miec jakies informacje (dobre ) z warsztatu. Pzdr
  11. Witam Panów, witam Panie Jestem świeżo po awarii silnika (ostre chrupnięcie podczas jazdy ). Auto dopiero wstawilem do warsztatu. Silnik 1.9TDi 90KM / przebieg 153 000km (przebieg jak to bywa teoretyczny chociaz nic nie wskazuje na to ze nie prawdziwy). Przyczyna awarii jeszcze nie ustalona... jedynie mechanik na czuja stwierdzil ze byc moze to panewki na wale/wał Dzwiek (stukot) przy wlaczonym na chwile silniku brzmial niezwykle kosztwnie Stąd moje pytanie... o koszty takiej naprawy/remontu silnika... oczywiście nie wiem dokladnie co jest przyczyna ale moze podacie mi mniej lub bardziej optymistyczne opcje... opierajac sie na stwierdzeniu mechanika. P.S. silnik przejechal dopiero 5tys na nowym rozrządzie. Thx i pozdrawiam.
  12. Pisalem kilka postów wczesniej ze u mnie moze to byc zawieszenie. Wkurzylem sie w koncu i dokladnie posluchalem... u mnie cyka hmmm chyba fachowo nazywa sie to zawor recyrkulacji spalin - przynajmniej tak jest to opisane w instrukcji Przy otwartej masce, mozna zauwazyc, ze przy dodawaniu i odejmowaniu gazu lata tam taki elemencik... i klekocze na tyle glosno ze slychac to nawet we wnetrzu (klikanie). Zobaczymy ile mnie za to skasuje mechanik. Pozdro
  13. Czesc, mam dokladnie identyczna sytuacje. U mnie nawet cichutko slychac to we wnetrzu przy zamknietych szybach. Najczęściej przy ruszaniu i przyśpieszaniu na drugim biegu. Za kilka dni oddaje A4 na remont przedniego zawieszenia (luzy, dobija na wiekszych dziurach). ...moze dlatego mechanik stwierdzil, ze to cykanie to wlasnie wina zawieszenia. Chociaż nie wydaje mi sie zeby akurat po remoncie ten objaw zniknal. Zobaczymy...
  14. Rozumiem ze "Lemforder" to nie tanie zamienniki oryginalnych częsci ? A te 400 zł... auto ma stac min 2 dni w warsztacie... nie mam odniesienia czy to drogo czy tanio...
  15. Witam Od miesiaca posiadam A4, model z 2000 roku. Przy okazji wizyty w warsztacie (wymiana rozrządu) mechanik stwierzdił, ze bedzie potrzebny remont przedniego zawieszenia - luzy i stuki (co zreszta slychac przy wiekszych nierownosciach). Stwierdzil ze nie ma sensu wymieniac poszczegolnych elementow - najlepiej kupic caly komplet kosztujacy ok 1200 zł i wymienic wszystko raz a porzadnie. Co o tym myslicie? Jak cena (1200 zl czesci + 400 zł koszt wymiany) ? Dzieki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...