Rytel
Pasjonat-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Rytel
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Rytel odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę bardzo rozkodowanie vin VINWAUZZZ8K3EA006638 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Rytel odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Dziwne bo w autobazie znalazło vin, a ja potrzebuje tylko oznaczenie silnika jaki w aucie siedzi. WAUZZZ8K1DA043372 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Rytel odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Proszę o sprawdzenie vin, z góry dziękuję WAUZZZ8K1DA043372 -
to co napisałem, chodzi mi zapalającej sie kontrolce ciśnienia oleju...a co płyn hamulcowy ma wspólnego z kontrolką ciśnienia oleju?[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 16:25_________________________________________________Jestem po sprawdzeniu cisnienia oleju, sprawa wygląda następująco. Tak jak wczesniej pisałem kontrolka zapala mi sie w przedziale 1700-1900 obrotów, w tym własnie przedziale wystepuje chwilowe spadniecie ciśnienia, trwa to około 1-2s, takie pik i cisnienie wraca do normy i tak co jakis czas kiedy kiedy wskazówka oscyluje w tych granicach. Spada do 1.1 bara a czujnik ma parametry 1.2-1.6 i to powoduje zapalenie się kontrolki. Mechanik powiedział ze prawdopodobnie bedzie to wina pompy oleju. Czy to dość poważna sprawa? nie czekać i brać sie za wymiane pomy? wymieniłem czujnik ciśnienia i próbowałem wywołać pisk i kontrolkę na biegu jałowym tak jak wczesniej sie zapalała teraz nic sie nie pokazywało i cisza. Natomiast w czasie jazdy rzadziej ale zapala się kontrolka...
-
nie robiłem jeszcze testu podanego wyżej bo pożyczyłem kabel...zobaczyłem kiedy wskazówka trzyma 90 to na klimatroniku pokazuje 75, a kiedy leży na 60 to na klimatroniku pokazuje 66[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 15:55_________________________________________________witam i wracam do starego tematu, mianowicie przyjrzałem sie dokładnie i kontrolka zapala się wtedy kiedy wskazówka obrotów oscyluje miedzy 1700-1900 obrotów tylko na rozgrzanym silniku, gaśnie po przekroczeniu 1900 obrotów. Co to może być? w poniedziałek jadę na sprawdzenie ciśnienia. Jakie powinno być ciśnienie na rozgrzanym silniku? przypominam że silnik 1.6 102 KM 75KW Audi A3 2002r.
-
a mogę sprawdzić temperaturę na klimatroniku?czy czujnik temp podaje wartości na klimatronik? jeżeli na klimatroniku bedzie pokazywało 90 a na desce inaczej to w czym bedzie problem?
-
to co może powodować np. u mnie podnoszącą i opadającą wskazówkę temp. silnika? tak, wskazówka rośnie do 70, nastepnie opada na 60, znowu rośnie na 90, spada na 60 i znowu rośnie na 90 i tak kilka razy aż do momentu kiedy się już zatrzyma na 90 i nie spada, a czasami cały czas leży na 60 i ani drgnie. Mechanik sprawdzał termostat i podobno ok, w aucie wszystko ładnie grzeję. Na vagu zero błędów
-
ale też w takim silniku jak ja? ile wszystko cie wyniosło?[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 22:49_________________________________________________dziś odebrałem autko od mechanika, problem polegał i polega na zapalającej się czasami kontrolce ciśnienia oleju(czujnik był wymieniany, ciśnienie ok) oraz na fiksującym wskaźniku tem. silnika, termostat niby ok. Mechanik podłączył autko pod komputer i wyskoczyło że są jakieś błedy związane z modułem komfortu. Wytłumaczył mi że moduł ten powoduje fiksowanie właśnie wskaźników i zapalających sie na desce rozdzielczej komunikatów. Czy coś innego może być powodem?
-
nie koniecznie podmieniac, patrzyłem koszt takiego czujnika jest niewielki, można kupic nowy i wymienić od razu...jeżeli piszesz , gdy panewki do wymiany to ciśnienie zanika na niskich obrotach, a u mnie kiedy autko stoi odpalone na rozgrzanym silniku i wtedy występują najniższe obroty, komunikat nie wyskakuje
-
a czemu czujnik oleju a nie ciśnienia? czujnik oleju to chyba pokazuje poziom oleju i informuje ona nas pomaranczową ikonka z napisem min
-
stan oleju ok 3/4 pokazuje na bagnecie...mechanior jak wymieniał olej to nie zauważył jakiś uszkodzeń miski, to może i ten smok jest dobry. Na prostej drodze też się zdarzyło że komunikat wyskoczył, (dla informacji jakby co 2002r. 1.6 benzynka) A czy moje sugestię o tych ciśnieniach opisane wyżej zgadzają się? bo jest ciemny z mechaniki
-
witam na wstępie chciałem napisac, że sprzedałem swoją lalę i zdradziłem klub A4 i zmieniłem na A3, pisze tu o moim problemie bo zawsze dostawałem na tym forum konkretne odpowiedzi, na tamtym niestety nie dostaje... mianowicie: zapala mi się kontrolka ciśnienia oleju i tak pomyślałem że, po pierwsze: może zapalać się wtedy, kiedy jest za duże ciśnienie a duże ciśnienie występuje CHYBA przy wyższych obrotach, no ale wtedy kontrolka mi sie nie zapala nawet jak przeciągam auto, po drugie: może zapalać się wtedy, kiedy jest niskie ciśnienie, a niskie ciśnienie jest na niskich obrotach np. kiedy auto sobie odpalone stoi, no ale wtedy też sie nie zapala. Zapala się w takich momentach jak np. na rondzie jadę sobie na drugim biegu, np.jak jadę w korku, np.ruszam ze świateł, np. jadę po woli po nierównościach. To są tylko moje spostrzeżenia a czy właściwe? kiedy zadzwoniłem do mechanika i mu wytłumaczyłem to powiedział ze na 98% panewki do wymiany. Powiem jeszcze że, silnik równo, cicho pracuje, dobrze się zbiera itp... A może po prostu czujnik? czekam na podpowiedzi
-
nie mam pojęcia ale proponuje Ci żebyś zrobił kodowanie vagiem tak samo jak ja, nawet panel przestał mi migać, a wczesniej migał
-
chętnie bym się dowiedział czy już rozwiązałeś problem?
-
wystarczyło zrobić kodowanie vagiem i wejść w nastawy podstawowe i smiga