Skocz do zawartości

czarny286

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czarny286

Osiągnięcia czarny286

1

Reputacja

  1. Witam.Posiadam Audi A4 B5 1.9 TDI 1Z. Mam duży problem z wrzucaniem biegów. Jezdze autem na co dzień i nie sprawia mi żadnych problemów aż do teraz. Wsiadam sobie rano jak zawsze,palę autko wciskam pedał sprzęgła a tu nie chce wejść żaden bieg.Pedał sprzęgła twardy ! Zgasiłem auto i tak parę razy próbowałem i nic.Przy zgaszonym aucie wrzuciłem bieg wcisnołem pedał sprzęgła i zapaliłem autko było lekko czuć ,że ciągnie na sprzęgłe . Próbowałem ruszać czyli popuszczać sprzęgło tak parę razy i nagle problem znikł .Myslę sobie uff ulga .Mogę znowu wrzucać biegi.Po paru godzinach podjechałem do sklepu ,wsiadam do autka pale .A tu zonk.Wciskam pedał sprzęgła i nie mogę wcisnąć żadnego biegu.Ale pedał jest twardy od sprzęgła.Miał ktoś może taki przypadek ??? Jadę w środę do warsztatu i nie chcę na darmo kasy wywalić w błoto. Dzięki za odp.
  2. ja wiem o passatach b3 b4 ale nie o tym była lub jest mowa
  3. już parę razy byłem na kanale zależy co się wiezie,wiadomo o co chodzi
  4. dokładnie na granicy inaczej to trochę wygląda kolega może myślał,że kładą się pod auto z miara
  5. no właśnie tak myślałem o 80 b4 audi ,ostatnio widziałem jak koleś lał ponad 80 litrów,wiadomo,że nie można przesadzić z wielkością zbiornika co by nie wystawał za dużo
  6. jezdze na rosję po paliwo autem a4 b5 1.9 TDI koledzy jak myślicie czy jest możliwość założenia innego zbiornika do mojego auta,większego ? robił ktoś takie rzeczy ? np od B4 lub od audi 80 1.9 tdi ?? wiadomo nawet 10 litrów więcej ratuje he he wiem,że pasztety mają większe zbiorniki ale mam dwa auta zadbane i sprawne a nie chciałbym mieć 3 na utrzymaniu a moja audi jest naprawdę w świetnym stanie i wolę śmigać tym autem proszę o sensowne odpowiedzi,dziękuję
  7. wiem ale szkoda mi mojej audi,wiem co mam jednak myślę o pastuchu ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- koledzy tak sie zastanawiam czy jakiś większy zbiornik by m mógł założyć do mojego ???
  8. w F1 nie ale na Kalingrad tak he he
  9. rozumie ale ja go nie chcę zaślepić tylko powiedzmy udrożnić wylot aby szybciej się odpowietrzał,oryginalnie jest taki mały otworek i to bardzo powoli idzie co myślisz o tym ?
  10. posiadam audi A4 b5 1.9 tdi moje pytanie,podczas nalewanie ropy do pełna,chciałbym aby się szybciej zbiornik odpowietrzał,zawsze trzymam wciśnięty odpowietrznik czy mogę go np odłączyć i w wąż odpowietrzający np zaślepić śrubką z otworem ? czy to pomoże ? mam wrażenie,że bardzo powoli się odpowietrza nalewając ropę czy robiąc taką operację może się coś stać ? raczej ropa przez wąż odpowietrzający nie powinna chyba lecieć wtedy co po demontażu odpowietrznika ? dzięki za odp
  11. ja trenują piłkę ręczną ale do metalu co to za głupie pytanie
  12. w tych starych gratach nie ma żadnego termostata tam je ino grzałka
  13. czyli odpięcie czujnika temperatury nic nie da tak ? świece się nie zaczną grzać ?
  14. tam jest czujnik koloru niebieskiego to chyba ten co ?
  15. a na jakich numerach to sie robi ? pamitasz gdzie sie wchodziło ? mówimy o starym vagu tak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...