Skocz do zawartości

fusse

Pasjonat
  • Postów

    1236
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fusse

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. fusse

    B6 DIVISION

    hej, ma ktos z was moze zalozone do awx'a turbo z brd? strzelil mi wąż (eska), a za cholere nie moge znaleźć rozmiaru wyjscia z turbo BRD. czy ktos moze pamięta ile to jest? 45, 50mm?
  2. Witam problem taki,ze podczas nagłego wzrostu obrotów pod obciążeniem, rozłącza klimatyzacje, która po chwili załącza się z powrotem, podczas jazdy np w trasie, nie ma takiego problemu. dysza rozprężna była wymieniania na nową z tym samym kolorem, a stara wyciągnięta nie miała brudu i opiłków, wymieniona profilaktycznie. mam dostęp do zegarów ,ale moja audi ma tylko jeden zawór wysokiego ciśnienia i nie wiem co dzieje się na niskim ciśnieniu, ale przy 21 stopniach na wolnych obrotach jest 13,8 bara, po dodaniu gazu rośnie nieznacznie . przy 25 stopniach ciśnienie było 15 bar. na wyłączonej klimie jest 5 bar w układzie. co może być problemem,że rozłącza tą klime? jeśli chodzi o wydajność to jest ok, daje nieźle zimnem. rurka gruba niskiego ciśnienia cała mokra, wysokiego ciśnienia za dyszą pokryta szronem i lodem. błąd jest tylko silniczka klapy na nogi. wentylator pracuje
  3. fusse

    B8 TrOOOOp

    tutaj tez masz rację, tak szczerze to do 30tysi to nie ma co wybrać, szkoda kasy na b6 i b7 bo zaraz pewnie ich cena poleci a do naprawy tez sporo bedzie ze wzgledu na zużycie. myslę, czy nie podjechać i tego zobaczyc: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-ID6BNbjB.html . cena wg mnie bardzo niska jak na b8 , chociaz silnik tez nie za mocny , ale chipem mozna go ratować .
  4. fusse

    B8 TrOOOOp

    a dopytam, sporo osób tutaj jest co ma przebiegu w 2.0 po 300 tysi i jeżdżą wzglednie bezawaryjnie ?
  5. fusse

    B8 TrOOOOp

    bo ja ze starej szkoly motoryzacji jestem , w 1.9 to bylo tylko lać i jeździc, pod maskę to zaglądało sie tylko zeby płynu do spryska dolać i wszystko chodzilo jak nalezy
  6. fusse

    B8 TrOOOOp

    no i sie naczytałem, wtryski nie do regeneracji, trzeba kupować nowe, padają pompy paliwa - opiłki trafiaja na wtryski ,caly uklad do wymiany i imbus na pompie oleju .... ehhh i jak tu spać w nocy spokojnie, hhehe
  7. fusse

    B8 TrOOOOp

    rozumiem,ze to ironia?
  8. fusse

    B8 TrOOOOp

    Witam, czy strach jest kupować b8 z 2009 roku z przebiegiem 270tysi? padla mi stara b5 i czytając fora to strach jest w ogole cokolwiek kupić. co sprawdzić przy kupnie? silnik 2.0 tdi 120koni . dzieki z góry za pomoc
  9. fusse

    B6 DIVISION

    Witam, Panowie chce zmienic swoje a4 b5 afn 200km/400nm . trafilem na takie ogłoszenie: https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b6-2004-lpg-170ps-quattro-CID5-IDyrVEp.html . co myslicie o aucie z usa? niby napisane ,ze szyby w oryginalne, boję sie,ze powypadkowy moze byc . czy cos złego rzuca wam sie w oczy. dzieki i pozdrawiam klubowiczów .
  10. podlaczalem wg opisu z pierwszego postu, w a4 b5 96r , wszystko ok . dzieki
  11. fusse

    A4 b7 2.0 TDI BRD 170KM

    zamiast kupować, podjedz do tunera zeby Ci wyłączył w programie egr, zaplacisz mniej niz za uzywke, a i auto bedzie ,,dynamiczniejsze" .
  12. fusse

    1.9 avb brak mocy

    pewnie turbo do regeneracji ,lub do czyszczenia. łapał Ci tryb awaryjny. zeby miec 100% pewnosci musisz wykonac log dynamiczny grupy 11. poczytaj na forum jak to zrobic, skoro masz vaga.
  13. fusse

    AFN , peknięty tłok

    fmic, bylem dzis pogrzebać i była dziura na wezu przy fmic. waz wymieniony, podkapca jeszcze, ale ma buta chociaz i turbo wstaje ok : ) Kowi Ty wiesz co myslalem o rogalu , no ale bylo minelo, nie ma co rozpamiętywać, dobrze ,ze spanky się za to wziął
  14. fusse

    AFN , peknięty tłok

    a u kogo robiles wtedy softa? nie u rogala przypadkiem ? kurde dziwne strasznie, bo ja też leje na maksa z 107j i 230 i takich problemów nie bylo,ze cos spękane :/ z tą komprechą po remoncie też słabo, az nie mozliwe , reklamowales naprawę u tych mechaników? moze uszczelka zła, za wysoka ? z ciekawosci,az sprawdzę u siebie jaka mam kompresję, jak gdzieś uda się dostać zegar. jaki setup masz teraz ? a jeszcze pytanie o kopcenie, od czego kopci ?poźno doładowanie ma pełne ? u mnie chyba dziura w dolocie gdzieś, pozno turbo wstaje na maksa i tez podkapca na czarno . ide chyba zaraz dziure szukać w dolocie : )
  15. fusse

    AFN , peknięty tłok

    ja też swoim dojechalem jeszcze do pracy, a potem jeszcze wróciłem nim do domu na peknietym zrobilem jeszcze 17km aa jeszcze jedna rzecz jaką zauwazylem po remoncie silnika, przed remontem, rozgrzewał mi się on wg mnie dosyć dlugo i mial temperature (odczyt z klimy) miedzy 83 a 86 stopni maks, mimo zmian czujnika i termostatu. po remoncie rozgrzewa się szybciej, oraz trzyma 90 stopni , gdzie wczesniej tego nie bylo. nie wiem co moglo być przyczyną .zbiornik z plynem zerował się średnio raz na pol roku, taki byl ubytek wody . a foto co wrzucilem to praktycznie zaraz po zdjeciu glowicy. nagaru nie bylo pomimo koksu na tłoki. mialem za to problem z odpaleniem po remoncie, ponieważ kiedys zalozylem dwumas od awx'a , a ten nie ma znaku na sobie tego zera, musialem wkladać druta przez otwór od świecy i szukać gmp, do tego mialem zmienioną pompę na 107 z kołem z fasolkami. za cholere nie mogłem odpalić . pomógł dopiero stary sposób z ciągników, tzw kopciuch, paląca się gazeta przyłożona do dolotu, odrazu zagadał. w cylindrach bylo pelno nie spalonej ropy od prób odpalenia, plus oleju od remontu, do tego rozjechana pompa i brak znaku trochę sie napociłem,ze coś zle zrobilem i nie chce odpalić :), a jak juz raz zagadał, to moglem podlaczyc vag i ustawić statyczny kąt wtrysku . WODZU , pękł praktycznie w tym samym miejscu jak mój.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...