-
Postów
1236 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fusse

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Koszalin
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
hej, ma ktos z was moze zalozone do awx'a turbo z brd? strzelil mi wąż (eska), a za cholere nie moge znaleźć rozmiaru wyjscia z turbo BRD. czy ktos moze pamięta ile to jest? 45, 50mm?
-
rozłącza klimatyzacje po nagłym dodaniu gazu pod obciążeniem
fusse opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam problem taki,ze podczas nagłego wzrostu obrotów pod obciążeniem, rozłącza klimatyzacje, która po chwili załącza się z powrotem, podczas jazdy np w trasie, nie ma takiego problemu. dysza rozprężna była wymieniania na nową z tym samym kolorem, a stara wyciągnięta nie miała brudu i opiłków, wymieniona profilaktycznie. mam dostęp do zegarów ,ale moja audi ma tylko jeden zawór wysokiego ciśnienia i nie wiem co dzieje się na niskim ciśnieniu, ale przy 21 stopniach na wolnych obrotach jest 13,8 bara, po dodaniu gazu rośnie nieznacznie . przy 25 stopniach ciśnienie było 15 bar. na wyłączonej klimie jest 5 bar w układzie. co może być problemem,że rozłącza tą klime? jeśli chodzi o wydajność to jest ok, daje nieźle zimnem. rurka gruba niskiego ciśnienia cała mokra, wysokiego ciśnienia za dyszą pokryta szronem i lodem. błąd jest tylko silniczka klapy na nogi. wentylator pracuje -
tutaj tez masz rację, tak szczerze to do 30tysi to nie ma co wybrać, szkoda kasy na b6 i b7 bo zaraz pewnie ich cena poleci a do naprawy tez sporo bedzie ze wzgledu na zużycie. myslę, czy nie podjechać i tego zobaczyc: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-ID6BNbjB.html . cena wg mnie bardzo niska jak na b8 , chociaz silnik tez nie za mocny , ale chipem mozna go ratować .
-
a dopytam, sporo osób tutaj jest co ma przebiegu w 2.0 po 300 tysi i jeżdżą wzglednie bezawaryjnie ?
-
bo ja ze starej szkoly motoryzacji jestem , w 1.9 to bylo tylko lać i jeździc, pod maskę to zaglądało sie tylko zeby płynu do spryska dolać i wszystko chodzilo jak nalezy
-
no i sie naczytałem, wtryski nie do regeneracji, trzeba kupować nowe, padają pompy paliwa - opiłki trafiaja na wtryski ,caly uklad do wymiany i imbus na pompie oleju .... ehhh i jak tu spać w nocy spokojnie, hhehe
-
rozumiem,ze to ironia?
-
Witam, czy strach jest kupować b8 z 2009 roku z przebiegiem 270tysi? padla mi stara b5 i czytając fora to strach jest w ogole cokolwiek kupić. co sprawdzić przy kupnie? silnik 2.0 tdi 120koni . dzieki z góry za pomoc
-
Witam, Panowie chce zmienic swoje a4 b5 afn 200km/400nm . trafilem na takie ogłoszenie: https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b6-2004-lpg-170ps-quattro-CID5-IDyrVEp.html . co myslicie o aucie z usa? niby napisane ,ze szyby w oryginalne, boję sie,ze powypadkowy moze byc . czy cos złego rzuca wam sie w oczy. dzieki i pozdrawiam klubowiczów .
-
Podłączenie sterownika centralnego zamka w Audi A4 B5
fusse odpowiedział(a) na MENTOS temat w Audi A4 B5
podlaczalem wg opisu z pierwszego postu, w a4 b5 96r , wszystko ok . dzieki -
zamiast kupować, podjedz do tunera zeby Ci wyłączył w programie egr, zaplacisz mniej niz za uzywke, a i auto bedzie ,,dynamiczniejsze" .
-
pewnie turbo do regeneracji ,lub do czyszczenia. łapał Ci tryb awaryjny. zeby miec 100% pewnosci musisz wykonac log dynamiczny grupy 11. poczytaj na forum jak to zrobic, skoro masz vaga.
-
fmic, bylem dzis pogrzebać i była dziura na wezu przy fmic. waz wymieniony, podkapca jeszcze, ale ma buta chociaz i turbo wstaje ok : ) Kowi Ty wiesz co myslalem o rogalu , no ale bylo minelo, nie ma co rozpamiętywać, dobrze ,ze spanky się za to wziął
-
a u kogo robiles wtedy softa? nie u rogala przypadkiem ? kurde dziwne strasznie, bo ja też leje na maksa z 107j i 230 i takich problemów nie bylo,ze cos spękane :/ z tą komprechą po remoncie też słabo, az nie mozliwe , reklamowales naprawę u tych mechaników? moze uszczelka zła, za wysoka ? z ciekawosci,az sprawdzę u siebie jaka mam kompresję, jak gdzieś uda się dostać zegar. jaki setup masz teraz ? a jeszcze pytanie o kopcenie, od czego kopci ?poźno doładowanie ma pełne ? u mnie chyba dziura w dolocie gdzieś, pozno turbo wstaje na maksa i tez podkapca na czarno . ide chyba zaraz dziure szukać w dolocie : )
-
ja też swoim dojechalem jeszcze do pracy, a potem jeszcze wróciłem nim do domu na peknietym zrobilem jeszcze 17km aa jeszcze jedna rzecz jaką zauwazylem po remoncie silnika, przed remontem, rozgrzewał mi się on wg mnie dosyć dlugo i mial temperature (odczyt z klimy) miedzy 83 a 86 stopni maks, mimo zmian czujnika i termostatu. po remoncie rozgrzewa się szybciej, oraz trzyma 90 stopni , gdzie wczesniej tego nie bylo. nie wiem co moglo być przyczyną .zbiornik z plynem zerował się średnio raz na pol roku, taki byl ubytek wody . a foto co wrzucilem to praktycznie zaraz po zdjeciu glowicy. nagaru nie bylo pomimo koksu na tłoki. mialem za to problem z odpaleniem po remoncie, ponieważ kiedys zalozylem dwumas od awx'a , a ten nie ma znaku na sobie tego zera, musialem wkladać druta przez otwór od świecy i szukać gmp, do tego mialem zmienioną pompę na 107 z kołem z fasolkami. za cholere nie mogłem odpalić . pomógł dopiero stary sposób z ciągników, tzw kopciuch, paląca się gazeta przyłożona do dolotu, odrazu zagadał. w cylindrach bylo pelno nie spalonej ropy od prób odpalenia, plus oleju od remontu, do tego rozjechana pompa i brak znaku trochę sie napociłem,ze coś zle zrobilem i nie chce odpalić :), a jak juz raz zagadał, to moglem podlaczyc vag i ustawić statyczny kąt wtrysku . WODZU , pękł praktycznie w tym samym miejscu jak mój.