-
Postów
246 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O ems

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wroclove
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, temat dotyczy A3 ale może ktoś z A4 również ma to zawieszenie i bedzie w stanie pomóc. Podczas weryfikacji stanu amortyzatorów na stacji diagnostycznej na ustawieniu Comfort wyszła mi następująca wartość przyczepności: -Przód 37%/30% -Tył 13%/11% Niestety nie wiem na jakim urządzeniu było to mierzone (najprawdopodobniej EUSA 3000). Na kolejnej stacji wyspozażonej w MAHA na ustawieniu Auto wyszło: - Przód 56%/55% -Tył 56%/59% Czy ktoś z użytkowników tego zawieszenia miał okazję badać je i pamięta swoje wyniki? W manualu nie znalazłem żadnej informacji o konieczności ustawienia zawieszenia w specjalny tryb do przeprowadzenia badania.
-
Dzięki serdecznie za info
-
Czy w nowych sterownikach jest zapisywana informacja o tym, że był dokonywany odczyt? Jeśli tak to jak wygląda kwestia ewentualnej późniejszej gwarancji?
-
Cześć, czy ktoś może na podstawie numeru VIN określić jaki wąż powinien pasować? Znalazłem info, że to prawdopodobnie jest numer 8E0145834 ale występują o różnych końcówkach AR; M; P a po wyjęciu węża numery nie są widoczne Jeśli dobrze odczytuje dane z CARProg2 https://ifinterface.com/page/page2.php?langid=1 to dla rocznika 2004 powinna być końcówka AR?
-
Czy na nowy czujnik dawać podkład później lakier i klar czy samym tylko lakierem je pojechac?
-
Zaczynam słyszeć jakieś niepokojące stuki z przodu a ponieważ komplet wahaczy był wymieniony to obstawiam amortyzatory lub ich poduszki. Zawieszenie 1BV OYJ OJH polecicie jakieś nadające się zamienniki oryginalnych amortyzatorów?
-
Witajcie, poniżej logi: Statyczny grupa 4 Statyczny grupa 13,18,23 Dynamiczny grupa 13,18,23 Motor to AVF, uszczelniacze pompek zostały wymienione, pompki wyregulowane na 180 ale korekcje na 4 pompce trochę mnie niepokoją. Powinienem zacząć się rozglądać za "nową" pompką czy szukać jeszcze gdzieś indziej?
-
Witajcie, Czy ktoś orientuje się jaka średnica sworznia powinna być dla zawieszenia 1BV? Podobnież w b6 były stosowane 2 rodzaje wahaczy (z grubym oraz cienkim sworzniem). To jakoś rocznikowo szło?
-
Witaj, potrzebuję zestaw wachaczy Lemfordera do audi a4 b6 avant 2004, zawieszenie 1BV. Jeśli dobrze szukałem to jest to zestaw 3191301. Znajdzie się na stanie? Jeśli tak to proszę o wycenę.
-
Ja też jestem po czyszczeniu parownika pod ciśnieniem roztworem Tunap. Ile u Ciebie trwał ten zabieg? Panowie w jaki sposób odbywa się czyszczenie Tunapem w naszych autach? W reklamie VW niby ta lanca bezpośrednio na parownik podaje płyn i wtedy to ma sens...
-
Ukręcone śruby mocowania tylnej tablicy rejestracyjnej
ems odpowiedział(a) na ems temat w Audi A4 B6
Dzięki Wszystkim za pomoc. Rozwierciłem dalej a następnie nagwintowałem na M6 Ostatecznie wyszło to tak: Pamiętacie ile ma fabryczna śruba długości? Kupiłem nowe M6x30 i przy wkręcaniu jednej ze śrub na końcu pojawił się delikatny opór...? -
Ukręcone śruby mocowania tylnej tablicy rejestracyjnej
ems odpowiedział(a) na ems temat w Audi A4 B6
Na razie udało mi się przewiercić śrubę Próbowałem wbić torxa i odkręcić ale nie dało rady. Zastanawiam się czy próbować wykrętaków czy dać sobie spokój rozwiecić większym wierłem i nagwintować? -
Ukręcone śruby mocowania tylnej tablicy rejestracyjnej
ems odpowiedział(a) na ems temat w Audi A4 B6
Czyli pozostaje rozwiercenie, przy odrobinie szczęścia wykrętakiem wyjdzie. Rozwierciłeś nito nakrętkę? i dałeś kolejną? Ps. od strony tapicerki jest jakieś podejście? -
Witajcie, podczas próby wymiany tylnej ramki tablicy rej. w avancie ukręciły się obie śruby. Śruby ukręciły się podczas wykręcania. Miał ktoś podobny przypadek? Tak to wygląda:
-
Zmobilizowałeś mnie do napisania ogłoszenia w dziale polecane warsztaty. http://a4-klub.pl/lodzkie-41/auto-serwis-marek-kubiak-326396/