Skocz do zawartości

henryvii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O henryvii

Osiągnięcia henryvii

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z mocą na niskich obrotach. Po Waszych sugestiach zdecydowałem się na wymianę przewodów podciśnienia. Niestety nie mogę znaleźć informacji o średnicy (są dwa typy). Próbowałem ściągnąć jeden i zabrać do sklepu jako wzorzec, ale bez rozcinania przewodu nie da się go ściągnąć. W związku z tym pytania: - jakie są średnice przewodów podciśnienia (A4 2.5 TDI AFB)? - jaka jest szacunkowa długość przewodów (będę kupował "z metra")? - czy powinno się też wymienić rozgałęźniki (T) - naliczyłem cztery ? - jak ściągać przewody z zaworów, żeby nie uszkodzić plastikowych końcówek (rozcinać?) Z góry dzięki za odpowiedź (przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie).
  2. Witam ponownie, Zgodnie z waszymi sugestiami wyczyściłem EGR, kolektory i klapę gaszącą. Było naprawdę sporo syfu. Po złożeniu miałem kłopot z odpaleniem, dwukrotne odpowietrzanie i sporo kręcenia (najlepiej sprawdziło się lekkie popuszczenie przy wtryskiwaczach). Poniżej zamieszczam logi po czyszczeniu, niestety mam wrażenie, że nie jest lepiej. Zauważyłem, że są duuuże korekcje dawek - czy to może być efekt zapowietrzenia? Dynamiczne: Grupa 01 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 08 Grupa 10 Grupa 11 Grupa 13 Grupa 14 Basic Settings: Grupa 03 Grupa 04 Grupa 11 Statyczne: Grupa 00 Grupa 01 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 07 Grupa 13 Grupa 14 Grupa 18 Dzięki za ewentualne sugestie
  3. Dzięki za wszystkie sugestie. Spróbowałem ocenić układ dolotowy (rozebrałem osłonę filtru powietrza) i zaniepokoiło mnie mocowanie prawego intercoolera. Na zdjęciach poniżej widać, że górne mocowania są wysunięte. Z góry nie widać uszkodzeń intercoolera, ale mam obawy, że wyskoczył z mocowań na skutek uderzenia. Czy można ocenić szczelność układu bez rozbierania dolnej osłony silnika? Odnośnie logów to zamieściłem logi dla procedór: G70, Turbina i EGR, jakie logi są jeszcze potrzebne? Pozdrowienia,
  4. Witam wszystkich, Od pewnego czasu mam problem utraty mocy, nie występują objawy w postaci dymienia. Problem jest szczególnie odczuwalny na niskich obrotach (do 2,5 k). Logi dynamiczne Grupa 00 Grupa 01 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 08 Grupa 10 Grupa 11 Basic Settings Grupa 00 Grupa 03 Grupa 04 Grupa 11 Logi Statyczne Grupa 00 Grupa 01 Grupa 03 Grupa 07 Grupa 13 Grupa 14 Grupa 18 Z góry dziękuję za wszystkie rady i wskazówki. BTW. To moje pierwsze logowanie, więc proszę o wyrozumiałość. EDIT. Umieściłem brakujące logi. Zauważyłem także, że na zimnym silniku jest wyraźniej mocniejszy niż na rozgrzanym, czy warto zrobić logi na nie rozgrzanym silniku?
  5. Witam, Mam następujące objawy: - brak mocy (ciężko co rozpędzić do 100) - bardzo wyraźny spadek, można go tylko rozpędzać na niższych obrotach, ale i tak jest tu dużo słabszy - mocne dymienie (na biało) z rury po odpaleniu Żona zawiozła auto (nie jestem na miejscu) do "fachowców" - podpieli do kompa i orzekli padniętą pompę. Jest to o tyle dziwne dla mnie, że auto odpala jak poprzednio, a czytałem, że przy padnięciu pompy nie można odpalić samochodu. Proszę o pomoc i jakieś ewentualne sugestie. Piotr
  6. Audi A4 B5 Avant 1998 2.5 TDI AFB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...