Skocz do zawartości

mojo9_65

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mojo9_65

  1. OK Dzięki kdawid, Podejmę próbę "przez dziurkę", Jak się nie uda to powtarzam pytanie co do zdjęcia tej osłony. Trzeba odpinać osłony progów? Czy wystarczy dół górnej osłony? Pozdrawiam. EDIT. Wtyczka wpięta. Dzięki za wskazanie że łatwiej jest zdjąć plastiki. Najpierw mordowałem się z wyciąganiem wtyczki wewnętrznej "przez dziurkę" - drut, szczypce kątowe i inne "macgajwery". Po 10 minutach miałem dość i zabrałem się za plastiki. Rzeczywiście nie minęło następne dziesięć minut jak wtyczka została wpięta a plastiki wciśnięte z powrotem na miejsce. Jak się to robi pierwszy raz - tak jak ja dzisiaj to trwa 10 minut. Odczepiłem najpierw dół górnej osłony - tu było ciężko bo nie wiedziałem gdzie są zaczepy (spinki metalowe) , potem bez odczepiania osłon progów odczepiłem dolną osłonę, podnosząc ją w górę i już był dostęp do kostki. Składanie w sumie też jest łatwe. Trzeba jednak uważać na pas. przy zakładaniu dolnej części osłony. Dzięki jeszcze raz.
  2. Witam, Po wizycie u lakiernika w celu usunięcia rdzy między innymi z dolnych części drzwi (spod listew) dostałem auto z małymi problemami elektrycznymi. Główny to poszarpana wiązka w drzwiach kierowcy, polutowana byle jak i nieco na odczepnego, oraz co mnie bardziej martwi (nie mogę zamknąć auta) z nie wpiętą kostką pomiędzy drzwiami tylnymi a słupkiem. I tu mam pytanie - czy da się wpiąć kostkę bez rozbierania plastików w słupku b? Paluszkami na razie spróbowałem, ale kostka wewnętrzna nie mieści się w otworze i "ucieka". Czy trzeba się jednak nieco napracować i odpiąć te plastiki ? Jeśli trzeba je odpinać to jak zdążyłem już przeczytać trzeba nieco odczepić górną część osłony plastikowej na styku z dolną a potem dolną wyszarpać nieco w górę - czy tak? Nie ma jednoznacznego opisu (ja nie znalazłem), w książce "sam naprawiam.." pisze o konieczności odczepienia osłony progów z tyłu, a w jednym z postów o odczepieniu osłony progów z przodu. Nie chcę urwać mocowań, plastiki mają swoje lata, jest niezbyt ciepło. Naprawa lub wymiana wiązki w przednich drzwiach po weekendzie majowym, ale tył muszę podłączyć, bo nie zostawia się przecież otwartego auta :(. Pozdrawiam i proszę o pomoc, bo pewnie wielu z Was już to przerabiało.
  3. Witajcie Panie i Panowie, Krótkie pytanko jak w temacie. Czy wtyki od klaksonów z innych modeli Audi pasują bez modyfikacji do gniazda w instalacji B6? Muszę szybko kupić klakson, a mogę to zrobić tylko wysyłkowo, bez oglądania, a sprzedawca cos za bardzo miesza. Mówi że pasują np. od A3, a zdjęcie pokazuje że niekoniecznie. Z góry dziękuję za potwierdzoną informację. Marcin
  4. Witam, widzę że mój problem to problem wielu posiadaczy B6. Dlatego pytam czy klapa ori podłokietnika B5 jest taka sama ? I czy przypadkiem pasuje do ori podłokietnika B6 ? Nie chce mi się kleić zastrzasku bo dla mnie to za dużo zabawy. Chyba nie mam nawet wszystkich kawałków zatrzasku, bo "zeżarł" je przypadkiem odkurzacz. Jeśli nie pasuje od B5 to pozostaje aso. A koszt klapki z czarnym materiałem w aso w Opolu to około 200pln brutto (!) Patent z magnesikami neodymowymi (którego nie zastosuje - wole łamiący się oryginal) wcale nie jest "wioskowy", myślę że to kwestia dobrego wykonania i zamaskowania całości, gorzej jesli ktoś przypadkiem przesunie obok portfelem z kartami ..... Pozdrawiam, Mojo
  5. Witam wszystkich sympatyków jedynie słusznej marki OOOO. Od kilku dni jestem właścicielem pięknej bestyjki A4 B6 z 2004 roku, 1,9 tdi, AVF, z manualem, jak to nazwano na innym forum "inwalidy" bez quattro i nie w avancie. Moja druga stara oooo 80B3 JN z 1998 jeszcze ma się dobrze, ale postęp wymaga zmian. Nowe auto to (tfu tfu odpukać) nowe problemy więc pewnie będzie nieco pytań do klubowiczów. Pozdrawiam, Mojo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...