Skocz do zawartości

infernox

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O infernox

Osiągnięcia infernox

0

Reputacja

  1. Witajcie, Mam takie (pewnie proste) pytanie. Czy sprężyna z tego zdjęcia http://img36.olx.pl/images_tablicapl/139322317_1_644x461_sprezyny-przod-audi-a4-b5-18-passat-b5-okzaja-nie-przegam-gratis-losice.jpg jest odpowiednia dla A4 B% 1.8 ADR z 1996? Dzięki za pomoc.
  2. Z góry przepraszam jeśli duplikuję temat Prosiłbym o odpowiedź na pytanie czy jest możliwa wymiana reflektorów z żarówkami H7 na wersję z żarówkami H4?, czy konieczne jest jakieś przerabianie kostek? przytrafił mi się nieszczęśliwy wypadek i muszę szybko i tanio wykonać wymianę. Autko to A4 B5 Avant z '96 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.
  3. niesekwencyjna na 100%, jak dobrze pamiętam to Lovato, ale 100% pewności nie mam (nie sprawdzę bo jestem w pracy)
  4. Witam, Byłem wczoraj na hamowni i już wiem dlaczego moje 1.8 (125KM) tak dziwnie się zachowuje. robiłem próbę na benzynie i na gazie: Benzyna: 100.9KM przy 6016obr/min , Maks Moment: 145Nm przy 4273obr/min LPG: 91,5KM przy 5730obr/min , Maks Moment: 139Nm przy 4148obr/min Masakra, zdziwiony byłem nie tyle ja, co wykonujący pomiar Mam prośbę, potrzebuję informacji jaką powinna być wartość kompresji na tym silniku 1.8 ADR ewentualnie uwag gdzie szukać przyczyn takiego spadku mocy
  5. Witam, Piszę w tym wątku po raz pierwszy, choć dumnie od zakupu mojej A4 jeżdżę z klubową naklejką nigdy nie zjawiłem się na Spocie. Liczę jednak na wasza wyrozumiałość i ewentualną pomoc . Potrzebuję aby ktoś kto się na tym zna wykonał diagnostykę VAGiem/ logi dynamiczne i ocenił co może być przyczyną ciągle powracającego spadku mocy. Obawiam się że jeśli po raz kolejny udam się do mechanika on znowu coś pogrzebie i pomoże to na 2 miesiące, a wolałbym rozwiązać ten problem raz na zawsze. Czy jest szansa aby podczas najbliższego spotu ktoś pomógł (ewentualnie w inny dzień po 18 gdzieś w Krakowie) ? Samochód jak w profilu: A4 B5 1.8 (ADR) + LPG (265 tys km)
  6. Panowi i Panie gdybyście mogli rzucić okiem na wątek http://www.a4-klub.pl/smf/skradziona_a3-t137781.0.html byłbym wdzięczny
  7. infernox

    Skradzione

    W nocy z poniedziałku na wtorek w Krakowie (7.06.2010) z ulicy Skarzyńskiego (z parkingu obok akademików PK) koledze została podprowadzona A3 Sportback model z 2007 (8pa) 2.0 TDI Jak na zdjęciach: Posiadała kilka charakterystycznych uszkodzen, - na klapie z tylu na lewo od loga audi miało delikatne wgniecenie jakby ktoś się oparł łokciem, - pod lewymi tylnymi drzwiami [na ramie auta] miało delikatne otarcie, - natomiast po prawej bardzo podobne otarcie tylko ze bliżej tylnego kola. Jeśli komuś by się rzuciła w oczy to proszę o info na PW lub tel 691-197-935
  8. zgodziłbym się z twoją wypowiedzią gdyby nie to że olej w moim przypadku miał 5 tygodni, @johnybravo ja na szczęście uporałem się z tym w 30min, ale czołganie się pod samochodem przy -20 to nie jest nic miłego.
  9. Witam, podepnę się pod temat. Dziś rano spotkało mnie coś podobnego do problemu kolegi, temperatura na zewnątrz -20C samochód w prawdzie w garażu ale blaszaku więc dużo cieplej nie miał, odpalił bez problemu, żadnego rzężenia wspomaganie działało bez problemu, przejechałem 2-3 kilometry potem przerwa na około 40 minut odpalam tez bez problemu ruszam i kierownica "sztywna", przetoczyłem się kawałek będąc już świadomy że jak wysiądę to w miejscu gdzie stałem znajdę olej który jeszcze chwile temu był w układzie wspomagania i tak też było. Sytuacja taka zdarzyła się po raz drugi w ciągu 5-6 tygodni, poprzednio mechanik stwierdził ze było zimno (było około -10C) i na zimnym układzie przykręciłem do oporu płyn był gęsty i wyrwało węża, tym razem również okazało się ze wąż się zsunął ale wystąpiło to na idealnie prosto ustawionych kołach. Dobra koniec opowiadanie, przejdźmy do konkretu, czy istnieje możliwość że olej z układu wspomagania zamarza? wczoraj zauważyłem że rura/chłodnicy tego oleju jest oszroniona, czy próbował ktoś ją w jakiś sposób osłonić od strony wlotów w zderzaku i czy to może zaszkodzić? Szanse że w przypadku mrozów olej zagrzeje się od chłodnicy są raczej marne, tym bardziej że w moim 1.8 ADR silnik osiąga temperaturę 85-90C po przejechaniu 4-6km
  10. Oto efekt prac z ubiegłej soboty: chyba trochu przesadziłem z jasnością. Następny etap to podświetlenie po otwarciu tylnych drzwi
  11. Dzisiaj udało się zrobić kolejny test VAGiem i otrzymałem następujące błędy 16515 P0131 Obwód czujnika O2 – niskie napięcie (bank 1 czujnik 1) 17735 P1327 Cylinder #3 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17736 P1328 Cylinder #4 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 16716 P0332 Obwód czujnika(G66) uderzeniowego #2 – niskie wejście (bank 2) PS. Do listy wymienionych rzeczy dziś dołączyła wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza. problem o którym pisałem powyżej nadal występuje, dodatkowo pojawiło się falowanie obrotów w zakresie 900-1200 przy zatrzymaniu np na światłach(3-4 skoki i stabilizacja na 900obr), postanowiłem również przetestować te drgania odczuwalne w samochodzie i pojeździłem trochu po nowiutkiej równej drodze, podczas jazdy odczuwalne były jakby podskoki na niewielkich nierównościach rozłożonych dość równomiernie (coś jak gdybym jechał po linii przerywanej takiej z odstępem około 15-20cm takiej naklejanej nie malowanej. ) Jeśli ktoś jest w stanie podpowiedzieć gdzie mam szukać przyczyn takiego zachowania będę bardzo wdzięczny.
  12. opisywałem ostatnio na forum problem z moim samochodem (w skrócie: drganie, głośna praca silnika brak mocy) w celu rozwiązania problemu odwiedziłem mechanika, wymieniłem świece, kable WN, uzupełniłem olej który z racji LPG trochu się "skurczył", kupiłem nowe AQ (Centra Futura 64Ah) bo poprzednie było dziwnie słabe 50Ah i długo kręcił przy rozruchu. Samochód zaczął pracować równo, mechanik zrobił diagnostykę, odczytał błędy - było kilka błędów, w tym 1 dotyczący 3iego cylindra. Wszystkie te operacje testowania przeprowadzał jednak na jeszcze ciepłym silniku, minęły 3 dni i mam wrażenie ze gdy zapalam rano (ewentualnie po pełnym wystudzeniu silnika) to nie pali jeden cylinder (albo jest jakaś inna przyczyna) , objawia się to spadkiem mocy, gdy zapalam jeszcze ciepły silnik (ok. 2 godz. postoju) to silnik pracuje dużo równiej i podczas przyśpieszania odczuwa się zdecydowanie większą moc. Prosiłbym o podpowiedź co może być jeszcze przyczyną, poza wymienionymi podzespołami. PS. Postanowiłem zakupić taki kabelek/interfejs http://www.allegro.pl/show_item.php?item=568724587, mam nadzieję że będę mógł samemu wykonywać podstawową diagnostykę, niestety nigdy tego nie robiłem wiec prosiłbym o jakieś wskazówki jakiej wersji oprogramowania użyć oraz jak przeprowadzić przykładową diagnostykę problemu o którym piszę powyżej (zapłon, cylindry itp). chyba w złym dziale , powinienem chyba dodać w Silnikach benzynowych
  13. ja wszelkie naprawy wykonuje ul. krzywdy w płaszowie za tandetą, jest tam koleś który specjalizuje sie w VW i AUDI, na imie ma Jurek, boseron a posiadasz do nich jakiś namiar, telefon
  14. Panowie gdzie w Krakowie najlepiej się udać aby wykonać naprawę w miarę szybko najlepiej od ręki . problem jest następujący: gdy mam zimny silnik nie zapalają mi wszystkie gary, samochód drga, silnik nie pracuje równo no i brak mu mocy. Zakładam ze problemem są kable albo świece, chyba ze się zapłon rozregulował. Problem pojawił się jak przyszła odwilż, niestety mechanik do którego zazwyczaj mykam ma czas dopiero za 2-3 tygodnie. Na mechanice się raczej nie znam więc sam nie chcę grzebać, Samochód to B5 Avant 1.8 z 96r PS. Ewentualnie czy ktoś z krakowskich klubowiczów ma VAGa i zechciałby pomóc, zdiagnozować co się dzieje.
  15. Potwierdziły się moje podejrzenia, mój alarm Exus V10 nie przetrzymał niedzielnego spadku temperatury, skończyło się wymianą na nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...