Skocz do zawartości

sorenson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sorenson

Osiągnięcia sorenson

0

Reputacja

  1. Trochę dawno miałem napisać ale lepiej teraz niz wcale. Wężyk był OK, winna była przepustnica. Na nowej wszystko OK.
  2. Witam Jak było to przepraszam nie znalazłem Przerywa mi auto na benzynie. Pokazał się błąd na Vagu że problem z 2 wtryskiwaczem. Moje pytanie który to jest? Wiem że kolejność zapłonu to 1-3-4-2. Mógł by mi ktoś powiedzieć jak patrze na silnik z przodu to który to będzie wtryskiwacz? Czyli patrze z przodu i mam 1 - 2 - 3 - 4 cylinder to który to będzie wtryskiwacz jak na Vagu pokazuje że 2?
  3. To też jest dobre pytanie, widziałem na allegro po 299 i po 275, jedna z Hiszpanii firmy WRC druga z Niemiec firmy EPS-GERMANY i obydwaj sprzedawcy zachwalają, i piszą że to nie chińskie produkcje. Jak radzicie którą kupić, albo gdzie i jaka? Tak jak pisałem wcześniej poprzednio miałem GETZA i wytrzymała 13 miesięcy.
  4. Czy przepustnice można jakoś regenerować?, czy trzeba kupić nową?. Ta poprzednia wytrzymała mi 13 miesięcy.Albo jakoś sprawdzić?
  5. Na benzynie jeździłem i adaptacje robię na benzynie. A przepustnice mam 2, jedną orginał i drugą GETZA i na obu jest to samo więc podejrzewam że to coś innego.
  6. Witam wszystkich Nie linczujcie że było bo dużo poczytałem i szukałem ale mój problem nie został rozwiązany dlatego zdecydowałem się napisać. Na zimnym samochód zaraz po odpaleniu gaśnie, jak sie rozgrzeje pali od kopa. Problem nie występuje latem.Jak odpalam i gazuje go to nie zgaśnie, nieraz słychać było takie jakby strzały z pod maski nie wiem co to było. Na początku jak się nie rozgrzeje falują też obroty tak od 400 do 900 albo potrafi zgasnąć.Byłem ostatnio u mechanika pokasował błędy zaadoptował przepustnice, miałem też uszkodzoną uszczelkę pod klapą zaworową bo świece pływały w oleju. Po wizycie u mechanika wymieniłem te uszczelki założyłem nowe świece i samochód chodził 2 tygodnie w tym czasie był garażowany. 2 tygodnie temu zostawiłem samochód pod blokiem była taka wichura i całą noc padało i się popsuło i znowu jest to samo. Teraz samochód jest garażowany i nadal jest ten problem. Po podpięciu pod VAG są 2 błedy których nie mogę usunąć: 17953 nie znany kod błędu brak osprzętu/nie związany ze sprzętem, 17967 nie znany kod błędu brak osprzętu/nie związany ze sprzętem, Występował jeszcze błąd 1165(coś tam z jednostką sterująca j388) ale ten błąd usuwam.Kożystam z polskiego VAG i VAg-COM(wersja 208 chyba). Przepustnice wyczyściłem jak robię adaptację(kanał 098) to wygląda to tak: 4.400V 3.740V TNF 000 005 TNF 000 090 Throttle Valve Drive Valve Operational Adaptation Kilka razy tam gdzie 4.400 wyskoczył mi Błąd.Dodam że czujnik temperatury też wymieniałem. Gaz mam sekwencyjny problemów z nim nie mam. Nie mam już pomysłów może miał ktoś podobny problem?
  7. Witam wszystkich miłośników i posiadaczy tej marki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...