Skocz do zawartości

kuredu

Pasjonat
  • Postów

    437
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kuredu

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A7
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CSUB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 790tys Mi wyszło troche przeginają za Rs6 bo nic specjalnego nie dodałem
  2. porównując choćby cennik SQ8 to w Polsce z akcyzą jest około 12,5% drożej niż w Niemczech, czyli baza RS6 wyjdzie z 570k pln. W 2014 baza była 499k pln.
  3. Nie znam niemieckiego dokładnie, więc nie wszystko pewnie zaznaczyłem ale 144k. Czekam tylko na cennik i zobaczymy. Poniżej 20% rabatu nie biorę. Tyle, że z nowościami różnie bywa i zobaczymy ile dadzą. Za 2tyg się wszystko wyjaśni.
  4. Darek co sąsiadom swoim opowiadasz, że rabatów nie będzie na RSa?
  5. jak juz tak uważnie czytasz, to szkoda, że nie widziałeś jak pisałem, że na RS dostałem 30% rabatu. Co prawda cena się zmieniła delikatnie, ale wynikało to z tego, że na 2014 ceny poszły w górę o 10tys zł w stosunku do 2013 gdy zamawiałem auto. Ostatnio koleżka odebrał S8 - Warszawa Szewczyk - 20% bez żadnych dyskusji, także napawdę da się. A co mojego A6 C7 3.0TFSI i rabatu 10% to człowiek młody był i głupi... oczywiście żaden sprzedawca się nie przyzna, że komuś za tyle sprzedaje, a jak mu się pokaże cenę z innego salonu, to odpowiedź jest taka: no widocznie sprzedają poniżej kosztów, nie wiem jak im się to opłaca. ja zawsze sprawdzam kilka opcji i z najlepszą ofertą uderzam gdzie indziej i zazwyczaj na dzien dobry sie nie da, ale później jednak się da. nie mam sentymentu by kupować w tym samym salonie. kupiłem 3 nowe Audi i każde w innym salonie, kolejne pewnie też będzie od innego...
  6. znam min. 3 salony w PL gdzie można dostać przy takiej cenie około 20% rabatu, co daje cenę 350 brutto, także taniej jak u brokera.
  7. Pomylilem sie nie speed tylko racee
  8. Szyemk mijałem dziś Twoje byłe S6, jezdzi na blachach SPEED, dzwięk z wydechu co Sportmile instalował - MASAKRA, nawet 2-3tys obr i słychać fantastycznie
  9. Chocby tu: ---------- Post dopisany at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany at 08:53 ---------- Tu w porownaniu z 911
  10. Mojego kolegi Cobb stage 2 650PS ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- Nie mam czasu na razie, może za kilka miesięcy. Zresztą nie wiem jak długo będę miał okazję tym się przemieszczać ---------- Post dopisany 16-07-2014 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2014 at 21:09 ---------- Dzisiaj małe upalanie zaliczone, GTR ten matowy dostal lekki wpierdiel, a R8 V10 zaliczyło japoński anal z kreski, z rolki w każdej możliwej pozycji http://s28.postimg.org/vuyhzw1rt/spot.jpg Ten matowy to starszy model? 650KM dostają becki od 550 coś kiepsko pomodzony ten matowy gtr. Adrenalinka musi być konkretna ścigać się autami co mają poniżej 3s do 100 Wlasnie ciekawi mnie start i te 2.9 gtra bo w zadnym tescie tyle nie widzialem. Nawet sportmile 750KM maja na RL 3,2. Sa filmy jak nowe porsche turbo s co ma katalogowo 2,9 do 100 gubi gtra ze startu
  11. Verdestein sessanta to dla mnie najlepsze letnie opony na jakich jezdzilem. Jak zjezdze dziadowskie Bridgestony to od razu Sessanta wlatuja na koła.
  12. ciężko mi powiedzieć, bo puki co go tylko "muskam" i się delektuję, czasami docisnę trochę mocniej ale dam sobie chwilę na oswojenie. porównując do zwykłej A6 to jeśli chodzi o prowadzenie i zawieszenie to są to dwa różne auta. Mimo 20 felg auto jest mega ciche jeśli chodzi o wybieranie nierówności. Po mieście latam na zawieszeniu comfort, bo dziur jest sporo. Co do mocy to w 3.0TFSI na mokrym pedał w podłogę i jechał prosto, tu na deszczu trzeba uważać, bo mimo ESP potrafi tyłem zamiatać. Quattro wszystkiego nie załatwi przy takiej mocy. Podchodzę do jazdy tym autem z dużym respektem i chcę go "nauczyć" zanim zacznę go lepiej wykorzystywać. Nie chce być tylko mistrzem prostej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...