-
Postów
437 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kuredu
Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A7
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CSUB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi RS6 C8
kuredu odpowiedział(a) na Hugo temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
790tys Mi wyszło troche przeginają za Rs6 bo nic specjalnego nie dodałem -
Audi RS6 C8
kuredu odpowiedział(a) na Hugo temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
porównując choćby cennik SQ8 to w Polsce z akcyzą jest około 12,5% drożej niż w Niemczech, czyli baza RS6 wyjdzie z 570k pln. W 2014 baza była 499k pln. -
Audi RS6 C8
kuredu odpowiedział(a) na Hugo temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
Nie znam niemieckiego dokładnie, więc nie wszystko pewnie zaznaczyłem ale 144k. Czekam tylko na cennik i zobaczymy. Poniżej 20% rabatu nie biorę. Tyle, że z nowościami różnie bywa i zobaczymy ile dadzą. Za 2tyg się wszystko wyjaśni. -
Audi RS6 C8
kuredu odpowiedział(a) na Hugo temat w Audi - aktualności, nowości, prezentacje, zapowiedzi
Darek co sąsiadom swoim opowiadasz, że rabatów nie będzie na RSa? -
za 2 tyg i ja wpadnę
-
RS6 C6 5.0 V10 TFSI SPORTMILE 900PS/1100NM
kuredu odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
jak juz tak uważnie czytasz, to szkoda, że nie widziałeś jak pisałem, że na RS dostałem 30% rabatu. Co prawda cena się zmieniła delikatnie, ale wynikało to z tego, że na 2014 ceny poszły w górę o 10tys zł w stosunku do 2013 gdy zamawiałem auto. Ostatnio koleżka odebrał S8 - Warszawa Szewczyk - 20% bez żadnych dyskusji, także napawdę da się. A co mojego A6 C7 3.0TFSI i rabatu 10% to człowiek młody był i głupi... oczywiście żaden sprzedawca się nie przyzna, że komuś za tyle sprzedaje, a jak mu się pokaże cenę z innego salonu, to odpowiedź jest taka: no widocznie sprzedają poniżej kosztów, nie wiem jak im się to opłaca. ja zawsze sprawdzam kilka opcji i z najlepszą ofertą uderzam gdzie indziej i zazwyczaj na dzien dobry sie nie da, ale później jednak się da. nie mam sentymentu by kupować w tym samym salonie. kupiłem 3 nowe Audi i każde w innym salonie, kolejne pewnie też będzie od innego... -
RS6 C6 5.0 V10 TFSI SPORTMILE 900PS/1100NM
kuredu odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
znam min. 3 salony w PL gdzie można dostać przy takiej cenie około 20% rabatu, co daje cenę 350 brutto, także taniej jak u brokera. -
Pomylilem sie nie speed tylko racee
-
Szyemk mijałem dziś Twoje byłe S6, jezdzi na blachach SPEED, dzwięk z wydechu co Sportmile instalował - MASAKRA, nawet 2-3tys obr i słychać fantastycznie
-
Chocby tu: ---------- Post dopisany at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany at 08:53 ---------- Tu w porownaniu z 911
-
Mojego kolegi Cobb stage 2 650PS ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- Nie mam czasu na razie, może za kilka miesięcy. Zresztą nie wiem jak długo będę miał okazję tym się przemieszczać ---------- Post dopisany 16-07-2014 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2014 at 21:09 ---------- Dzisiaj małe upalanie zaliczone, GTR ten matowy dostal lekki wpierdiel, a R8 V10 zaliczyło japoński anal z kreski, z rolki w każdej możliwej pozycji http://s28.postimg.org/vuyhzw1rt/spot.jpg Ten matowy to starszy model? 650KM dostają becki od 550 coś kiepsko pomodzony ten matowy gtr. Adrenalinka musi być konkretna ścigać się autami co mają poniżej 3s do 100 Wlasnie ciekawi mnie start i te 2.9 gtra bo w zadnym tescie tyle nie widzialem. Nawet sportmile 750KM maja na RL 3,2. Sa filmy jak nowe porsche turbo s co ma katalogowo 2,9 do 100 gubi gtra ze startu
-
AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE
kuredu odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
Z LC RS ma 3,6-3,7 z jedna osoba na pokladzie -
AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE
kuredu odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
Verdestein sessanta to dla mnie najlepsze letnie opony na jakich jezdzilem. Jak zjezdze dziadowskie Bridgestony to od razu Sessanta wlatuja na koła. -
AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE
kuredu odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
ciężko mi powiedzieć, bo puki co go tylko "muskam" i się delektuję, czasami docisnę trochę mocniej ale dam sobie chwilę na oswojenie. porównując do zwykłej A6 to jeśli chodzi o prowadzenie i zawieszenie to są to dwa różne auta. Mimo 20 felg auto jest mega ciche jeśli chodzi o wybieranie nierówności. Po mieście latam na zawieszeniu comfort, bo dziur jest sporo. Co do mocy to w 3.0TFSI na mokrym pedał w podłogę i jechał prosto, tu na deszczu trzeba uważać, bo mimo ESP potrafi tyłem zamiatać. Quattro wszystkiego nie załatwi przy takiej mocy. Podchodzę do jazdy tym autem z dużym respektem i chcę go "nauczyć" zanim zacznę go lepiej wykorzystywać. Nie chce być tylko mistrzem prostej.