Skocz do zawartości

radek23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radek23

Osiągnięcia radek23

0

Reputacja

  1. Witam Czy miałby ktoś może na sprzedaż plastikowe zaworki, znajdujące się na rurkach od klimatyzacji. Otworami pod nimi nabija się czynnik. Proszę o szybką odp Pozdrawiam Radek Audi 1,9 TDI(110 KM) AFN combi
  2. Witam Kolegów! Mam taki problem. Mianowicie w mojej A4 nawet po ustawieniu najwyższej temperatury "HI" nie leci gorące powietrze tylko takie bardzo letnie, a wręcz chłodne. Termostat jest ok, bo trzyma temperaturę, przewody od nagrzewnicy wejścia i wyjścia gorące, przewód od chłodnicy też. Wydaje mi się że nagrzewnica jest ok, ale dokładnie jak ją sprawdzić to nie wiem. W ogóle jak się do niej dostać. Czy możliwe jest że coś jest przestawione w elektronice, bo nadmienię że mam climatronica. Może ktoś ma ustawienia standardowe i jak je sprawdzić i ewentualnie wprowadzić odpowiednie. Proszę o podpowiedzi bo już u 2 mechaników byłem i rozkładają ręce. Z góry dzięki
  3. mam radio unidena 510 XL.działało mi bez problemu do momentu kiedy nie polutowałem styków we wtyczce. wydawało mi sie ze wszystko dobrze zrobiłem i podłączyłęm je do gniazda zapalniczki. jednak tylko iskra i tak jakby zwarcie sie zrobiło. jak sprawdzic czy gniazdo jest sprawne najprościej, i jak sprawdzić czy radio jest sprawne bo nie chce podłaczać go do innego samochodu żeby komuś np. nie spalic instalacji
  4. złe podłączenie przewodów od układu pneumatycznego. radze udawać sie do dobrych mechaników, którzy znają sie na rzeczy i mają do tego odpowiedni sprzęt. w przeciwnym razie narazicie się na niepotrzebne koszty. u mnie miałem wymienić turbine ok.2000zł i czujnik ciśnienia w rurze dolotowej 400 zł Sprawdzenie i odpowiednie podłączenie przewodów ukłądu pneumatycznego to wydatek w moim przypadku 150 zł. Nie trzeba być matematykiem żeby zobaczyć ile zaoszczędziłem. Pozdrawiam wszystkich miłośników A4
  5. wina zbiorniczka płynu chłodniczego. korek był nieszczelny
  6. zdjąłem ten schowek, ale za bardzo nie było widać tej dźwigienki. no ale coś sie poruszało ale to tylko podczas włączenia dmuchawy lub wyłączenia. natomiast podczas zmiany temperatury było tylko słychać że silniczki pracują.także pewnie jest to nagrzewnica bo nieraz są momenty że gdy włącze temperatute to poleci przez chwile cieplejsze powietrze.
  7. witam mam problem z moim audi 1,9 TDI z 97 roku. do 2000-2500 wszystko działa i ciągnie jak należy. To jest mój pierwszy diesel i na dodatek turbo i za bardzo narazie się nie orientuje co jest w nim grane. mam go raptem 3 dni. podłączyłem ją pod komputer i wyskoczył wielokrotnie powtarzający się bład czujnika ciśnienia w rurze dolotowej. wyjąłem go i zauważyłem olej w tej rurze jak również ten czujnik był cały umazany w oleju. Po zgaszeniu silnika zarówno na postoju jak i podczas jazdy i zapaleniu go ponownie wszystko tak jakby sie resetowało i znowu działa do wskazanych wyżej obrotów. czy to oznacza że turbina jest już padnieta czy można coś jeszcze z nią zrobić. proszę koledzy o opinie * stosuj prosze własciwy prefix [Musashi]
  8. Chłopaki mam podobny problem. W swoim audi nie mam ogrzewania.Klima jest świeżo nabita i zarówno z nią jak i bez nie idzie ciepłe powietrze do środka. Jeździłem corsa z 93 roku gdzie nie było to tak naszpikowane elektronika jak to auto. Bardzo bym prosił kolegów którzy są obeznani w tym temacie o szczegółowy opis tego co mam zrobić, żeby grzało. Boję się cokolwiek ruszać. Będę bardzo zoobowiązany. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i czekam na odp.
  9. Witam Wszystkich Forumowiczów!!! :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...