-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomek1981

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Kosina, podkarpackie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHH
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
tomek1981 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
Z tego wszystkiego szukam mechanika aby wyciągnąć turbo i oddam do czyszczenia i doważenia, chyba że trzeba będzie regenerować -dam znać czy pomogło po tym zabiegu. -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
Po zmianie na starą przepływkę autko zaczęło lepiej jeździć - nie wiem czy to jest spowodowane ale loga zrobiłem, moim zdaniem w zielonym zakresie jest spoko. może troszkę opaski na wężu turbo były słabo dociągnięte, bo zdjąłem aby obejrzeć wąż ( dziur brak ale lekkie pęknięcia są - skrepeszały troszkę ) czy taki stan węża może mieć swój skutek na działanie przepływki ? I często się pojawia błąd : 1 Błąd Zapis.: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Autko jakby bez turbo wtedy jedzie. 11-03-08.xlsx -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
Ooo kumam, na poprzednich też był mniejszy ten przepływ ale nieznacznie, zmniejszał się bardziej jak obroty szły w górę, Dziś to zauważyłem przy logu że jak doszło do 4 tyś obrotów to już zamuliło tak że aż zaczęło zwalniać autko. Podjadę jeszcze do nich i popodmieniam te przepływki aż do skutku. Dziękuję ponownie -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
i tu właśnie jest problem. bo go zrobię ale nie wiem jak odczytać, nie doszkoliłem się w tym temacie i się otwarcie przyznaję. -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
wymienię na inny bo mogę, a czy mogę jakoś na miejscu go sprawdzić jak podłączę kompa ? -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
Kupiłem przepływomierz na szrocie i chyba go jutro oddam- strasznie osłabło na nim. Jest masakra na tym nowym. Miałem na nim przejechać z 100 km i nie widziałem czy dam radę. Logi zdążyłem zrobić . jeden jest z egr a drugi bez egr - nie mam pojęcia co się dzieje. BezEGR-11-8-3.xlsx 11-8-3.xlsx -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
Przepływka jak pisałem była czyszczona więc zatkałem EGR spalinowy i jest zrobiony test grup 011, 003, 008 Odniosłem wrażenie iż może autko odrobinkę bardziej reaguje na gaz lecz nadal jest słabo, nie wiem czy to ma znaczenie ale na 4 i 5 biegu przy 1500 lub 200 obrotów jak dociskam mocno gaz to delikatne drgania czuję po samochodzie. log 011,003,008 bez EGR.xlsx -
Proszę o zerknięcie na logi - brak mocy, zamulone autko
tomek1981 odpowiedział(a) na tomek1981 temat w Audi A4 B5
Przepływka jak pisałem była czyszczona więc zatkałem EGR spalinowy i jest zrobiony test grup 011, 003, 008 Odniosłem wrażenie iż może autko odrobinkę bardziej reaguje na gaz lecz nadal jest słabo, nie wiem czy to ma znaczenie ale na 4 i 5 biegu przy 1500 lub 200 obrotów jak dociskam mocno gaz to delikatne drgania czuję po samochodzie. -
Witajcie, Ponieważ nie wiem jak dokładnie mają się te parametry do siebie to bardzo proszę aby ktoś kto ma sporo więcej wiedzy niż ja zerknął na logi z mojej A4 B5 1,9tdi 1999r Lift 90km Mam nadzieje że będą ok pod względem wizualnym ponieważ miałem problem z ich przerobieniem na exel. Opis - moje odczucia co do autka Mam autko już 10 lat i 3 lata temu jak odczułem spadek mocy ale na innej zasadzie niż teraz ( wcześniej autko po dodaniu większej ilości gazu pod górkę np odcinało turbo - pomagał off-on zapłon) w tym momencie jest cały czas zamulone i nie wiem jaka jest przyczyna. Poprzednim razem wymieniłem N75 i pomogło, ostatnio wyczyściłem stary i założyłem ale jest bez zmian, EGR spalinowy wyczyszczony. Jako tako błędu żadnego nie pokazuje na vagu ani na desce - po prostu jest zamulony i nie działa jak dawniej ( i to spora różnica jest). Nie pomaga off-on zapłon. Bardzo proszę o pomoc ponieważ mechanik 4 lata temu mówił że turbo do roboty a jak wymieniłem N75 to pomogło, a przejechałem od tego czasu około 100 tyś km. Wężyki podciśnieniowe powymieniane wraz z zaworem N75 na nowe. Może zamulone już jest wszystko jak w EGR (mam na myśli ssący oraz zawór sterujący na turbinie to chyba EGR lub WG) Autko już ma przejechane 370 tyś km i napewno nie cofane. Z góry bardzo dziękuję za informacje i podpowiedzi. Jeśli coś nie tak pisałem lub się pomyliłem przepraszam za błędy. Statyczny 011.xlsx dynamiczny 003 008 011.xlsx dynamiczny 011.xlsx
-
Engine Start Blocked by Immobilizer odnośnie tego błędu, próbowałem już: 1. - VAG grupa [17] tablica przyżądów - wybrać [10] „Dopasowanie” - nacisnąć dwukrotnie 0 w celu wybrania funkcji „Numer kanału 0” i potwierdzić [sAVE] Przy następnym włączeniu zapłonu zostanie odczytane oznakowanie komputera sterującego silnikiem w komputerze sterującym immobiliserem. 2. 1. w steowniku silnika i immo wykasować błędy. (po wykasowaniu pojawia się ponownie) 2. wejść w 25-immo, 3. login 11 - wpisac pin poprzedzajac go 0 4. kanal 1 wpisac liczbe kluczy i programowac, I dalej nic nie pomogło wyświetla się ten sam błąd a kontrolka immo gaśnie auto odpala i gaśnie pomóżcie
-
kodowałem je według instrukcji zaczerpniętych właśnie z forum programem VCDS 10 pełnym najpierw kasowanie pamięci kluczy po czy przypisanie ich do licznika wraz z wprowadzeniem pinu oczywiście zaznaczałem iż jest 2 klucze i ostatnim zapalałem i zonk
-
kodowałem je według instrukcji zaczerpniętych właśnie z forum programem VCDS pełnym najpierw kasowanie pamięci kluczy po czy przypisanie ich do licznika wraz z wprowadzeniem pinu oczywiście zaznaczałem iż jest 2 klucze i ostatnim zapalałem i zonk
-
Ale po włączeniu zapłonu kontrolka immo gaśnie tak jak powinna - czy teraz czasem nie potrzeba komputera silnika zgrać z licznikiem czy coś podobnego ? Lub co może jeszcze byc przyczyną ?
-
Witam, koledzy pomocy - wymieniłem licznik zgodnie z instrukcjami zawartymi tu na forum dokładnie w tym temacie, wszystko jest w miarę git najważniejszy problem to: kluczyki udało mi się zakodować do licznika a teraz po0jawił mi się błąd: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Autka oczywiście nie odpalę tzn odpalę ale po sekundzie gaśnie i tego błędu nie da się skasować bo powraca POMÓŻCIE PROSZĘ
-
Panowie a co wy na to, powinno chyba spasować: http://moto.allegro.pl/licznik-audi-a4-diesel-pelny-fis-komputer-i1875981736.html chyba właśnie ten zamówie, tylko pogadam jeszcze z gościem bo widze że przerabia takie żeczy Ten niby jest od a4 chociaż tamten wczesniejszy był prawie taki sam. Pozdrawiam.