
Ja_szczur
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ja_szczur

-
A można wsadzić 058 133 064H. Z tego co widzę ona jest do A4 od 96r, a moja jest z 95. Czym one się różnią?
-
Kupiłem czujnik. Dałem 120zł w intercarsie bo kupiłem jakiś lepszy. Zamontowałem go, ale samochód dalej się przegrzewa jak dłużej postoję w korku. Wskazania na VAGu po wymianie ustabilizowały się, temperatura nie skacze co kilka chwil z 94 do 102 i to bez różnicy czy stoję czy jadę. Teraz pokazuje np.94 i stopniowo rośnie, bądź opada. Co jeszcze może być nie tak? Teraz zastanawiam się nad termostatem z tym że oba króćce wychodzące z chłodnicy są gorące, ale może się przycina.
-
Sorry za odgrzanie tematu. Nigdzie nie znalazłem na forum o tym informacji więc pytam. Spawanie według niektórych nie ma sensu. A co z klejeniem? Znalazłem na allegro kleje wytrzymujące temperaturę 1200st. C. Ja mam pęknięcie długości może 1cm, ale nie chciałbym żeby to pękało w tym miejscu dalej i chciałbym tylko uzupełnić ten ubytek i tak zostawić żeby to dalej się nie rozchodziło. Co o tym sądzicie?
-
Oki. Dzięki za info. Jeszcze zostało mi zlokalizowanie tego czujnika i już wszystko będę wiedział.
-
Jest tylko jeden czujnik temperatury? Pytam żebym nie kupił złego jeżeli jest więcej niż jeden.
-
Z tym że VAG nie pokazuj błędów tego czujnika.
-
Jednak problem powrócił. W piątek w korkach w warszawie silnik tak mi się nagrzał że, aż kontrolka zaczęła mi migać i zjechałem na pobocze i chłodziłem silnik. Płynu było dość. Układ był odpowietrzony. Wentylator działa. Czym to może być spowodowane? A i jeszcze jedna sprawa. Wskaźnik temperatury na desce pokazuje mi 90 st., a wskazania VAGA mówią że silnik ma 99st. Błędy czujnika temperatury nie wyskakują. Co może być nie tak?
-
"Spoty w Siedlcach, parking Polimex-Mostostal, zapraszamy!!!"
Ja_szczur odpowiedział(a) na HarryH temat w Mazowieckie
Mi pasi. Harry to i moją furkę przeVAGujesz. Mam swojego VAGa, ale na swoim logów nie mogę zrobić bo mi pod Vistą błąd wywala i program się wyłącza. -
"Spoty w Siedlcach, parking Polimex-Mostostal, zapraszamy!!!"
Ja_szczur odpowiedział(a) na HarryH temat w Mazowieckie
Jestem za. -
Nie leję kiepskiej jakości paliwa bo leję cały czas v-power 95 i cały czas na tych samych stacjach shell. Odkąd mam samochód nie odłączałem akumulatora.[br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 13:02_________________________________________________To ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
-
Podpiąłem sobie dzisiaj VAGA i wyrzuciło mi następujące błędy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4dafe918522a3920.html Błędy odnośnie czujnika antystukowego na każdym cylindrze kasowałem już kilkukrotnie, ale co jakiś czas pojawiają się znowu. Nie mam problemu z odpalaniem samochodu. Autko dobrze odpala i za każdym razem od pierwszego kopa. Może jest trochę mułowate, ale ciężko mi to stwierdzić bo odkąd je mam takie jest, a nie wiem czy błędy były w momencie kiedy je kupiłem. Proszę o poradę.[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 23:12_________________________________________________Nikt nie jest w stanie pomóc?
-
Usterka naprawiona. Płukanie nagrzewnicy rozwiązało problem.
-
Podejrzewam że wentylator działa dobrze i zwiększa obroty, ale układ jest zapowietrzony bo leci zimne powietrze z ogrzewania. Powiedzcie mi gdzie są jakieś odpowietrzniki, aby odpowietrzyć. Odkręcałem już zbiornik wyrównawczy i unosiłem go do góry. Trochę powietrza uciekło bo było widać bańki powietrza, ale wiele to nie dało.
-
1. Wentylator działa 2. Czy VAG będzie działał na interfejsie EUROSCAN? 4. Próbowałem odpowietrzyć, ale albo mój sposób jest nieskuteczny, albo układ jest odpowietrzony.
-
Jaka powinna być temperatura silnika? Podczas jazdy utrzymuje mi się 90 stopni. Podczas postojów też tyle z tym że przy dużych korkach (w wa-wie) nagrzewa mi się do prawie 110. Z tego co wiem to woda gotuje się w silniku przy temperaturze 110 stopni więc u mnie jest za dużo, ale muszę dodać że w samochodzie nie mam prawie ogrzewania. Jest jak wyłączę wentylator i poczekam chwilę i włączę, ale za chwilę leci znowu zimne powietrze. Czego to może być wina? Zapowietrzony układ? Dolewałem płynu na maxa w celu odpowietrzenia, ale za każdym razem jak odkręcałem korek to płynu nie ubywało i było pod korek. Co robić?