Skocz do zawartości

Ja_szczur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ja_szczur

Osiągnięcia Ja_szczur

0

Reputacja

  1. A można wsadzić 058 133 064H. Z tego co widzę ona jest do A4 od 96r, a moja jest z 95. Czym one się różnią?
  2. Kupiłem czujnik. Dałem 120zł w intercarsie bo kupiłem jakiś lepszy. Zamontowałem go, ale samochód dalej się przegrzewa jak dłużej postoję w korku. Wskazania na VAGu po wymianie ustabilizowały się, temperatura nie skacze co kilka chwil z 94 do 102 i to bez różnicy czy stoję czy jadę. Teraz pokazuje np.94 i stopniowo rośnie, bądź opada. Co jeszcze może być nie tak? Teraz zastanawiam się nad termostatem z tym że oba króćce wychodzące z chłodnicy są gorące, ale może się przycina.
  3. Sorry za odgrzanie tematu. Nigdzie nie znalazłem na forum o tym informacji więc pytam. Spawanie według niektórych nie ma sensu. A co z klejeniem? Znalazłem na allegro kleje wytrzymujące temperaturę 1200st. C. Ja mam pęknięcie długości może 1cm, ale nie chciałbym żeby to pękało w tym miejscu dalej i chciałbym tylko uzupełnić ten ubytek i tak zostawić żeby to dalej się nie rozchodziło. Co o tym sądzicie?
  4. Oki. Dzięki za info. Jeszcze zostało mi zlokalizowanie tego czujnika i już wszystko będę wiedział.
  5. Jest tylko jeden czujnik temperatury? Pytam żebym nie kupił złego jeżeli jest więcej niż jeden.
  6. Z tym że VAG nie pokazuj błędów tego czujnika.
  7. Jednak problem powrócił. W piątek w korkach w warszawie silnik tak mi się nagrzał że, aż kontrolka zaczęła mi migać i zjechałem na pobocze i chłodziłem silnik. Płynu było dość. Układ był odpowietrzony. Wentylator działa. Czym to może być spowodowane? A i jeszcze jedna sprawa. Wskaźnik temperatury na desce pokazuje mi 90 st., a wskazania VAGA mówią że silnik ma 99st. Błędy czujnika temperatury nie wyskakują. Co może być nie tak?
  8. Mi pasi. Harry to i moją furkę przeVAGujesz. Mam swojego VAGa, ale na swoim logów nie mogę zrobić bo mi pod Vistą błąd wywala i program się wyłącza.
  9. Nie leję kiepskiej jakości paliwa bo leję cały czas v-power 95 i cały czas na tych samych stacjach shell. Odkąd mam samochód nie odłączałem akumulatora.[br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 13:02_________________________________________________To ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
  10. Podpiąłem sobie dzisiaj VAGA i wyrzuciło mi następujące błędy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4dafe918522a3920.html Błędy odnośnie czujnika antystukowego na każdym cylindrze kasowałem już kilkukrotnie, ale co jakiś czas pojawiają się znowu. Nie mam problemu z odpalaniem samochodu. Autko dobrze odpala i za każdym razem od pierwszego kopa. Może jest trochę mułowate, ale ciężko mi to stwierdzić bo odkąd je mam takie jest, a nie wiem czy błędy były w momencie kiedy je kupiłem. Proszę o poradę.[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 23:12_________________________________________________Nikt nie jest w stanie pomóc?
  11. Usterka naprawiona. Płukanie nagrzewnicy rozwiązało problem.
  12. Podejrzewam że wentylator działa dobrze i zwiększa obroty, ale układ jest zapowietrzony bo leci zimne powietrze z ogrzewania. Powiedzcie mi gdzie są jakieś odpowietrzniki, aby odpowietrzyć. Odkręcałem już zbiornik wyrównawczy i unosiłem go do góry. Trochę powietrza uciekło bo było widać bańki powietrza, ale wiele to nie dało.
  13. 1. Wentylator działa 2. Czy VAG będzie działał na interfejsie EUROSCAN? 4. Próbowałem odpowietrzyć, ale albo mój sposób jest nieskuteczny, albo układ jest odpowietrzony.
  14. Jaka powinna być temperatura silnika? Podczas jazdy utrzymuje mi się 90 stopni. Podczas postojów też tyle z tym że przy dużych korkach (w wa-wie) nagrzewa mi się do prawie 110. Z tego co wiem to woda gotuje się w silniku przy temperaturze 110 stopni więc u mnie jest za dużo, ale muszę dodać że w samochodzie nie mam prawie ogrzewania. Jest jak wyłączę wentylator i poczekam chwilę i włączę, ale za chwilę leci znowu zimne powietrze. Czego to może być wina? Zapowietrzony układ? Dolewałem płynu na maxa w celu odpowietrzenia, ale za każdym razem jak odkręcałem korek to płynu nie ubywało i było pod korek. Co robić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...