Skocz do zawartości

marcein

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marcein

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. marcein

    A4 B5 przepustnica

    Witam, Może się ktoś podzielic informacją jaka ma byc opornośc między 1i 2 pinem przepustnicy i pozostałymi ewentualnie albo gdzie można znaleźc taką informację?? audi a4 b5 1.6 silnik AHL dzięki
  2. marcein

    A4 B5 przepustnica

    Witam, Może się ktoś podzielic informacją jaka ma byc opornośc między 1i 2 pinem przepustnicy i pozostałymi ewentualnie albo gdzie można znaleźc taką informację?? audi a4 b5 1.6 silnik AHL dzięki
  3. Nic się nie zmieniło po odpieciu przepływomierza. Sa krótkie momenty ze chodzi dobrze ale to musi być wina tego zwarcia którego nie mogę zlokalizować. Chyba ze wina sterownika przepustnicy ale nie wiem jak go sprawdzić
  4. Witam, Może, miał ktoś podobny problem..... Mam silnik 1.6 AHL problemy są następujące: - Kiedy włączę klimatyzację obroty spadają do 600 i trzęsię zdrowo całym silnikiem. - Podczas jazdy kiedy puszczę gaz wtedy szarpnie silnikiem jednorazowo. Po podłączeniu VAG pojawia mi się błąd : Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 3B0 907 557 B Komponent i/lub wersja: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03 Kodowanie: 04001 Kod serwisu: WSC 06335 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00282 - Nastawnik przepustnicy (V60) 44-00 - Zwarcie 00533 - Regulacja prędkości na biegu jałowym 19-10 - Dolna wartość skrajna - Sporadyczny Generalnie nie ma sterowania przepustnicą na biegu jałowym, ponieważ kiedy odczytuje w blokach pomiarowych grupę 006 mogę sprawdzac w jakim położeniu jest przepustnica, jest na 4 stopniach po włączeniu klimatyzacji wychylenie nie wzrasta czyli nie ma regulacji pod wpływem zmiany obciążenia. Sprawdzałem u kolegi z takim samym silnikiem i po włączeniu klimatyzacji wychylenie przepustnicy zmienia się do 7 stopni. Wymieniłem przepustnice ponieważ myślałem że to wina nastawnika czyli potencjometru w zespole przepustnicy jednak to nie pomogło. Dzięki za pomoc jeśli mieliście podobne problemy i wiecie co to może byc.
  5. Witam, Może, miał ktoś podobny problem..... Mam silnik 1.6 AHL problemy są następujące: - Kiedy włączę klimatyzację obroty spadają do 600 i trzęsię zdrowo całym silnikiem. - Podczas jazdy kiedy puszczę gaz wtedy szarpnie silnikiem jednorazowo. Po podłączeniu VAG pojawia mi się błąd : Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 3B0 907 557 B Komponent i/lub wersja: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03 Kodowanie: 04001 Kod serwisu: WSC 06335 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00282 - Nastawnik przepustnicy (V60) 44-00 - Zwarcie 00533 - Regulacja prędkości na biegu jałowym 19-10 - Dolna wartość skrajna - Sporadyczny Generalnie nie ma sterowania przepustnicą na biegu jałowym, ponieważ kiedy odczytuje w blokach pomiarowych grupę 006 mogę sprawdzac w jakim położeniu jest przepustnica, jest na 4 stopniach po włączeniu klimatyzacji wychylenie nie wzrasta czyli nie ma regulacji pod wpływem zmiany obciążenia. Sprawdzałem u kolegi z takim samym silnikiem i po włączeniu klimatyzacji wychylenie przepustnicy zmienia się do 7 stopni. Wymieniłem przepustnice ponieważ myślałem że to wina nastawnika czyli potencjometru w zespole przepustnicy jednak to nie pomogło. Dzięki za pomoc jeśli mieliście podobne problemy i wiecie co to może byc.
  6. sprawdź wtryski, ja miałem podobny problem po pewnym czasie zaczął mi dziwnie samochod chodzic na benzynie chodził jak diesel i cieżko sie zbierał obroty falowały, a okazało sie ze jak zakładali mi gaz to cos poluzowali i poźniej chwile jezdzilem i wypieła mi się złaczka taka przy wtryskiwaczach paliwa, wpieta ponownie i bez problemu.
  7. no niby tak chociaz do konca to nie wiem z czym jest problem hehe słysze ten dziwek jeszcze czasem ale juz nie zaglebiam sie w to bo chyba jest to nie do wykrycia, moze poprostu jakis element dostaje dziwnych wibracji bo gazownik caly dzien ogladal kombinowal i mowi ze jeszcze sie z takim czyms nie spotkał. (może ja mam wyczulony sluch i zwracam uwage na szczegoly), jak sie nic nie rozsypie to niech jezdzi
  8. no własnie nawet trudno jest ten dzwiek opisac bo nie jest to dziek taki basowy dudniący tylko raczej takie piszczenie chyba bardziej metaliczny, stoi u gazownika zobaczymy co wymysli :)
  9. witam reduktor mam firmy tomasetto, samochod jest teraz u gazownika wiec nie zobacze ale o ile pamietam jest chyba zamontowany w prawym dolnym rogu komory silnika, ale o co chodzi z tym zamontowaniem to ma wpływ?? nie bardzo sie na tym znam szczerze mowiac. ale jak tylko bede przy aucie to zobacze tylko na co zwrócic uwage?? dzieki
  10. WITAM niedawno zalozylem sekwencje stag 300-4 wszystko jest ok po za tym ze słysze dziwny dzwięk przy dodawaniu gazu, jak wzrastają obroty, coś jakby pisk trudno to opisać, ma ktoś jakiś pomysł co to może być?? dodam ze występuje to tylko i wyłącznie na gazie, na paliwie jest ok. przy zmianie biegu wiadomo ze troche sie dodaje gazu i wtedy też słychać nawet delikatnie odczuwam to na pedale gazu?? na postoju przy dodawaniu gazu tez słysze, ma ktoś jakiś pomysł??? pozdrawiam
  11. SIEMANKO !! :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...