Skocz do zawartości

Ciacho

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Ciacho

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Trojmiasto

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A czy da rade przerobić AVB 5 biegów na 6? czy raczej bezsensowny temat?
  2. Chyba ze to to: https://shops.volkswagen.com/de_DE/web/zubehoer/p/handyadapter-f%C3%BCr-samsung-galaxy-s4-3c0051435cn-11
  3. no i się okazało ze to ani sonda ani przepływomierz. Ale dzięki za linki kiedys sie przydadzą.
  4. no właśnie szukałem ale jakos nic nie moglem konkretnego znalezc
  5. W znajomego A4 wywaliło takie oto błędy. Jak można sprawdzic poprawność sondy lampda i przepływomierza ?? Albo co polecacie zrobic przy takich błędach. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 12 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A
  6. hmm bylem w aso sie pytac i mowili ze z doswiadczenia to nie chca pokryc z AC wymiany wkladek wszystkich. jutro mam podjechaćdo kolesia co zajmuje sie zamkami w audi i VW. Potem chce do ubezpieczalni jechac sie dowiedziec czy pokryją wymine wszystkich. jaki zonk
  7. help parę dni temu chcieli mi dźwignic auto ale na szczęście nie udało im się. Wyrwali tylko wkładkę, ale ją zabrali. Wie ktoś co najlepiej w takim przypadku zrobić?? czy oddać do aso i niech zamawiają po vin nowa wkładkę czy niech wymieniają wszystko. P.S. spoty dalej na matarni w środę o 20 ?
  8. Mały update na końcu pierwszego postu.
  9. jeżeli chodzi o wysokość podłokietnika to mi najlepiej pasuje jak jest trochę podniesiony wiec ręczny nie wadzi nawet. Kabelki ? no nie były ułożone ale zawsze można je schować i będzie lepiej wyglądać. Co do spota to musze wpaść ale zawsze cos wypadnie albo cos nie pasuje i
  10. miałem ten sam problem podlewałem je specyfikami (natłuszczającymi, odrdzewiającymi i penetrującymi), włączyłem mechanizm i usiłowałem wypchnąć , trochę pomogło pukanie młotkiem ale wszystko z umiarem. przy tym problemie wywaliło mi bledy Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01754 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 2 31-10 - Open or Short to Ground – Intermittent związane to było pewnie z za dużym oporem.
  11. Zastanawiałem sie gdzie zamontować CB żeby było łatwo dostępne i nie przeszkadzało. Pomysł podmontować pod podłokietnikiem. Jako iż nie chciałem dziurawić śrubkami mojego kombinowałem jak to zrobić. Rozwiązanie jest proste - rzep techniczny czyli rzep przyklejany jak taśma klejąca :> Przed oklejeniem rzepem radia CB i podłokietnika polecam przeczyścić powierzchnie czymś odtłuszczającym. Oklejone CB rzepem Oklejanie podłokietnika Jeżeli chodzi o oklejenie podłokietnika to polecam wszystkie rzepy przykleić w poziomie. Przyklejone pionowo mogą sie odklejać przy ściąganiu radia. A oto efekt końcowy Rozwiązanie się sprawdziło radyjko nie odpada, rzep nie hałasuje. Koszt takiego rozwiązania oprócz własnej pracy 5.90 zł za metr rzepa – kupiłem go w pasmanterii - potrzebne jest jakieś 80 cm Mały update zwykły rzep za 5.90 sie odkleił jak przygrzało. Koleszkowie mieli rację. Kupiłem na allegro rzepa firmy 3M co prawda nie jest juz taki tani bo najtańszy jest coś za 13 zł za metr ale trzyma ładnie pomimo ostatnio panującej temperatury. A na dziurach nie radyjko nie odpada Ci co wiedzieli moje Odi na spocie to wiedza ze u mnie dziury odczuwa się mocniej
  12. dzieki za spocika i sorki ze sie tak zmyłem szybko bez porzegnania ale kobieta wzywała pilnie
  13. hehe ja moge swojego Blu wystawić ale przydały by się jakieś ładne panie aby zwiększyć szanse na wygraną
  14. P.S. GILI dzięki za cynk o zwrotnicy
  15. hehehe dobre a bracki dzwonił :polew:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...