-
Postów
412 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O darkopolo

Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jutro sprawdzę jak zwerifikować ich stan tzn. jak ocenic czy się kończą?
-
Tyle to wiem,świece wymieniałem ostatnio z 2 lata temu.Błędy kasowane i wracają wszystkie.
-
Witam! Pacjent jak w temacie,po dopaleniu do momentu jak nie dotknę pedału gazu obroty ok. po dotknięciu zaczynają skakać 800-2000 i przestaje wogóle reagować na pedał gazu.Po podłączeniu pod VAG błędy:16684,16685,16686,,16688. Gdzie szukać przyczyny?może innaczej od czego zacząć?Przepływka,cewki,przepustnica czy może wtryski. Miałem małą przerwę z Audi więc wypadłem trochę z tematu. Proszę o sensowne sugestie.
-
Ja założyłem pompę Hans-Pries,Topran jak kto woli koszt 209 pln.Mam kolegę w dużym sklepie motoryzacyjnym i powiedział mi,że Topran części mechaniczne ma bdb jakości z elektroniką jest troche gorzej.Zresztą zobaczymy jak długo pochodzi,myślę nad zakupem manometru do mierzenia ciśnienia aby na bierząco sprawdzać ciśnienie oleju.Kolego bialy986 do mojego AWT pompa w ASO kosztuje 550 pln,oszczędność miejsza niż w twoim przypadku ale decyzja należy do ciebie,ja bym założył zamiennik i na bierząco śledził zachowanie pompy i silnika. PZDR
-
Nie wiem dokładnie jakiej firmy,ale zamiennik.Cena 209 pln bez smoka.
-
A więc tak: cały smok olejowy był zaklejony nagarem(czyszczyliśmy go z 1h),w misce też było w h*j szlamu i resztki pomarańczowego plastiku,prawdopodobnie komuś wcześniej rozpadł się bagnet.Po wymianie pompy i zalaniu olejem(Mobil 1 ESP Formuła 5W40) auto jeszcze z 5 min chodziło jak "klekot",po rozgrzaniu wszytkie niepokojące dźwięki ustały. Jutro jeszcze jade na pomiar ciśnienia oleju.
-
No u mnie naszczęście panewek jeszcze nie słychać,tak powiedział mechanik.Słychać tylko klekoczący napinacz łańcucha rozrządu.
-
A jakie powinno być ciśnienie oleju w AWT? Jak odpalę silnik to kontrolka oleju się nie świeci,a jak dodam lekko gazu to się zapala.Wcześniej się zapalała jak silnik się nagrzał,czy to wina padniętej pompy olejowej?
-
Cisnienie sprawdzałem VAG-iem,wyszło to co napisałem(3 post od góry).
-
Dzwoniłem właśnie do mechanika co mi czyscił smok olejowy,powiedział,że zalał go Mobil S2000 10w40!Kopara mi opadła! Czy przyczyną może być półsyntetyk?
-
Więc tak podpiełem VAG-a na zimnym silniku Oil Pressure OK,pojeździłem troche ok.15-20km i znowu kontrolka oleju,a na VAG-u Oil Pressure MIN.Jaka jest możliwa przyczyna spadku ciśnienia oleju na nagrzanym silniku?temp. oleju była na ok.85-90 stopni. Niestety ten dość głośny dzwięk z okolic wałków rozrządu pozostał,czy to napinacz mógł sie zatrzeć albo coś w tym stylu?
-
Witam! Mam problem,a mianowicie dziś podczas jazdy do pracy(trasa ok.100km)zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju,zatrzymałem się zgasiłem silnik i sprawdziłem stan oleju,był ok. Po ponownym odpaleniu auta kontrolka się nie świeciła więc pojechałem dalej po ok. 5km. kontrolka zapaliła sie ponownie i doszedł do tego dziwny dźwięk spod pokrywy zaworów tak jakby wrrrrr.Silnik zaczoł chodzić jak w starym dieslu. Długo się niezastanawiając auto na lawete i do domu,po podłączeniu pod kompa wyszedł błąd:16395. Dodam,że w grudniu czyściłem smok olejowy bo kontrolka czasami też się zapalała. Proszę o wszelkie sugestie gdzie szukać przyczyny.
-
Nie ciśnieniową tylko podcisnieniową.Ezektor jest jednym z elementów tej instalacji więc myślałem,że jeżeli jest nie sprawny może być przyczyną błędu:17536.
-
Nie mam,a co to ma do rzeczy?
-
Witam! Odświerze temat ponieważ zauważyłem jeszcze jedną rzecz,a mianowicie podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka "olejarki" zapaliła się też kontrolka "check engine" błąd 17536.Zastanawiam się czy przyczyną może być zapchana odma i ezektor(jak element układu podciśnienia).Dodam,że na VAG-u w grupie 032 były wartości dodatnie tzn. +3,7% i +25%. Acha i jak odkręciłem korek oleju(silniik włączony to strasznie dmuchało z wlewu oleju i z rurki w której jesta bagnet).Acha i czasami jak odpalam auto zapala się kontrolka niesprawnego układu hamulcowego(takie kółko z wykrzyknikiem w srodku) ale po klku sekundach gaśnie.