Skocz do zawartości

darkopolo

Pasjonat
  • Postów

    412
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darkopolo

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darkopolo

1

Reputacja

  1. darkopolo

    1.8T AWT-błąd 16684

    Jutro sprawdzę jak zwerifikować ich stan tzn. jak ocenic czy się kończą?
  2. darkopolo

    1.8T AWT-błąd 16684

    Tyle to wiem,świece wymieniałem ostatnio z 2 lata temu.Błędy kasowane i wracają wszystkie.
  3. darkopolo

    1.8T AWT-błąd 16684

    Witam! Pacjent jak w temacie,po dopaleniu do momentu jak nie dotknę pedału gazu obroty ok. po dotknięciu zaczynają skakać 800-2000 i przestaje wogóle reagować na pedał gazu.Po podłączeniu pod VAG błędy:16684,16685,16686,,16688. Gdzie szukać przyczyny?może innaczej od czego zacząć?Przepływka,cewki,przepustnica czy może wtryski. Miałem małą przerwę z Audi więc wypadłem trochę z tematu. Proszę o sensowne sugestie.
  4. Ja założyłem pompę Hans-Pries,Topran jak kto woli koszt 209 pln.Mam kolegę w dużym sklepie motoryzacyjnym i powiedział mi,że Topran części mechaniczne ma bdb jakości z elektroniką jest troche gorzej.Zresztą zobaczymy jak długo pochodzi,myślę nad zakupem manometru do mierzenia ciśnienia aby na bierząco sprawdzać ciśnienie oleju.Kolego bialy986 do mojego AWT pompa w ASO kosztuje 550 pln,oszczędność miejsza niż w twoim przypadku ale decyzja należy do ciebie,ja bym założył zamiennik i na bierząco śledził zachowanie pompy i silnika. PZDR
  5. Nie wiem dokładnie jakiej firmy,ale zamiennik.Cena 209 pln bez smoka.
  6. A więc tak: cały smok olejowy był zaklejony nagarem(czyszczyliśmy go z 1h),w misce też było w h*j szlamu i resztki pomarańczowego plastiku,prawdopodobnie komuś wcześniej rozpadł się bagnet.Po wymianie pompy i zalaniu olejem(Mobil 1 ESP Formuła 5W40) auto jeszcze z 5 min chodziło jak "klekot",po rozgrzaniu wszytkie niepokojące dźwięki ustały. Jutro jeszcze jade na pomiar ciśnienia oleju.
  7. No u mnie naszczęście panewek jeszcze nie słychać,tak powiedział mechanik.Słychać tylko klekoczący napinacz łańcucha rozrządu.
  8. A jakie powinno być ciśnienie oleju w AWT? Jak odpalę silnik to kontrolka oleju się nie świeci,a jak dodam lekko gazu to się zapala.Wcześniej się zapalała jak silnik się nagrzał,czy to wina padniętej pompy olejowej?
  9. Cisnienie sprawdzałem VAG-iem,wyszło to co napisałem(3 post od góry).
  10. Dzwoniłem właśnie do mechanika co mi czyscił smok olejowy,powiedział,że zalał go Mobil S2000 10w40!Kopara mi opadła! Czy przyczyną może być półsyntetyk?
  11. Więc tak podpiełem VAG-a na zimnym silniku Oil Pressure OK,pojeździłem troche ok.15-20km i znowu kontrolka oleju,a na VAG-u Oil Pressure MIN.Jaka jest możliwa przyczyna spadku ciśnienia oleju na nagrzanym silniku?temp. oleju była na ok.85-90 stopni. Niestety ten dość głośny dzwięk z okolic wałków rozrządu pozostał,czy to napinacz mógł sie zatrzeć albo coś w tym stylu?
  12. Witam! Mam problem,a mianowicie dziś podczas jazdy do pracy(trasa ok.100km)zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju,zatrzymałem się zgasiłem silnik i sprawdziłem stan oleju,był ok. Po ponownym odpaleniu auta kontrolka się nie świeciła więc pojechałem dalej po ok. 5km. kontrolka zapaliła sie ponownie i doszedł do tego dziwny dźwięk spod pokrywy zaworów tak jakby wrrrrr.Silnik zaczoł chodzić jak w starym dieslu. Długo się niezastanawiając auto na lawete i do domu,po podłączeniu pod kompa wyszedł błąd:16395. Dodam,że w grudniu czyściłem smok olejowy bo kontrolka czasami też się zapalała. Proszę o wszelkie sugestie gdzie szukać przyczyny.
  13. Nie ciśnieniową tylko podcisnieniową.Ezektor jest jednym z elementów tej instalacji więc myślałem,że jeżeli jest nie sprawny może być przyczyną błędu:17536.
  14. Nie mam,a co to ma do rzeczy?
  15. Witam! Odświerze temat ponieważ zauważyłem jeszcze jedną rzecz,a mianowicie podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka "olejarki" zapaliła się też kontrolka "check engine" błąd 17536.Zastanawiam się czy przyczyną może być zapchana odma i ezektor(jak element układu podciśnienia).Dodam,że na VAG-u w grupie 032 były wartości dodatnie tzn. +3,7% i +25%. Acha i jak odkręciłem korek oleju(silniik włączony to strasznie dmuchało z wlewu oleju i z rurki w której jesta bagnet).Acha i czasami jak odpalam auto zapala się kontrolka niesprawnego układu hamulcowego(takie kółko z wykrzyknikiem w srodku) ale po klku sekundach gaśnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...