Jump to content
IGNORED

Problem z ciśnieniem oleju.


darkopolo
 Share

Recommended Posts

Witam!

Panowie mam taki problem,a mianowicie podczas dłuższej jazdy zapala mi się na blacie kontrolka "olejarki" i komunikat o niskim ciśnieniu bądz stanie oleju.Oleju na bagnecie jest OK,sprawdzałem na zimnym silniku,na VAG-u brak błędów,w module "instruments" w jednym z bloków jest coś takiego"Oil Pres.<-min." po lekkim dodaniu gazu chwilowo pokazuje "Oil Pres. OK".Olej wymieniałem ok 4,5 miesiąca temu.Dodam,że dzieje się tak tylko podczas jazdy w trasie,po wyłączeniu zapłony i ponownym odpaleniu silnika jakiś czas jest OK.

Proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną.Pacjent to A6 C5-AWT 1.8T

PZDR

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Panowie mam taki problem,a mianowicie podczas dłuższej jazdy zapala mi się na blacie kontrolka "olejarki" i komunikat o niskim ciśnieniu bądz stanie oleju.Oleju na bagnecie jest OK,sprawdzałem na zimnym silniku,na VAG-u brak błędów,w module "instruments" w jednym z bloków jest coś takiego"Oil Pres.<-min." po lekkim dodaniu gazu chwilowo pokazuje "Oil Pres. OK".Olej wymieniałem ok 4,5 miesiąca temu.Dodam,że dzieje się tak tylko podczas jazdy w trasie,po wyłączeniu zapłony i ponownym odpaleniu silnika jakiś czas jest OK.

Proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną.Pacjent to A6 C5-AWT 1.8T

PZDR

lepiej tak nie jeździj bo jak mi się pojawiła kontrolka ciśnienia oleju i próbowałem dojechać do domu to rozwaliłem silnik. jak chcesz mieć dobry silnik to lepiej nim nie jeździj i do mechaniora (chyba że sam masz smykałkę do takich rzeczy)

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Odświerze temat ponieważ zauważyłem jeszcze jedną rzecz,a mianowicie podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka "olejarki" zapaliła się też kontrolka "check engine" błąd 17536.Zastanawiam się czy przyczyną może być zapchana odma i ezektor(jak element układu podciśnienia).Dodam,że na VAG-u w grupie 032 były wartości dodatnie tzn. +3,7% i +25%.

Acha i jak odkręciłem korek oleju(silniik włączony to strasznie dmuchało z wlewu oleju i z rurki w której jesta bagnet).Acha i czasami jak odpalam auto zapala się kontrolka niesprawnego układu hamulcowego(takie kółko z wykrzyknikiem w srodku) ale po klku sekundach gaśnie.

Link to comment
Share on other sites

Odma nie ma nic do kontrolki oleju

Dwa, nie masz układu podcisnieniowego ale cisnieniowy

Trzy, jaki masz olej

Domniem że jest to albo wina czujnika, albo zbyt gestego oleju, lub zapchanej lub mało już wydajnej pompy, zmierz ciśnienie i będzie wszystko jasne

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nie mam,a co to ma do rzeczy?

Często gęsto jak ma się HIDy to lubi wywalić błąd ABS i ESP :hi:

Link to comment
Share on other sites

Odma nie ma nic do kontrolki oleju

Dwa, nie masz układu podcisnieniowego ale cisnieniowy

Trzy, jaki masz olej

Domniem że jest to albo wina czujnika, albo zbyt gestego oleju, lub zapchanej lub mało już wydajnej pompy, zmierz ciśnienie i będzie wszystko jasne

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Nie ciśnieniową tylko podcisnieniową.Ezektor jest jednym z elementów tej instalacji więc myślałem,że jeżeli jest nie sprawny może być przyczyną błędu:17536.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli podejżewasz eżektor możesz go łatwo sprawdzić, odepinij ten czarny wąż który wychodzi z kolektora i wchodzi do eżektora i dmuchnij najlepiej sprężarką nie za mocno tak z 1 bar, sa w nim dwa zaworku kierunkowe które blokują przepływ powietrza w strone odmy i w strone wspomagania hamulców nie powinny przepuszczac powietrza.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...