Skocz do zawartości

vieviur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vieviur

Osiągnięcia vieviur

0

Reputacja

  1. Witam , pozwolę sobie tu na małą reklamę. Właśnie uruchomiliśmy nowy portal motoryzacyjny - MOTEO.PL. zapraszam do rejestracji i dodawania swoich Audi A4 a tutaj moja A4 - http://moteo.pl/samochod/Audi-A4-S4-817 Pozdrawiam.
  2. a co masz na mysli wykasowac? jak wchodze w diagnostyke i daje odczyt kodow, to nawet jak dam kilkakrotnie clear codes to ciagle mi ten blad wyskakuje, wczesniej znikal jak czyscilem bledy, ale ostatnio jest juz praktycznie za kazdym razem. tak samo jak blad nastawnika, tez ciagle mi wyskakuje, takze podejrzewam ze cos juz padlo trwale. @kalina - odezwij sie na privie to moze zgadamy sie we wrocku odnosnie kosci.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2007, 14:54 _________________________________________________no i sprawa sie wyjasnila. bylem na diagnostyce, gosciu badal go ze 2 godziny, pare razy badania dynamiczne, w miedzyczasie sporo mierzyl i dlubal w warsztacie. wykryl nieszczelny przewod do mapsensora w komputerze i jakis wyciek oleju do komputera. po wymianie przewodu i oczyszczeniu komputera z oleju bledy poznikaly, blad nastawnika tez zniknal, a silniczek pracuje jak zegarek przy okazji moge polecic we wrocku Jetronik na opolskiej, jestem bardzo zadowolony, nastepnym ruchem moze bedzie chiptuning
  3. ok, taki mam wlasnie plan. a co do objawow ktore wymieniles to akurat falowanie obrotow na jalowym mi sie od jakiegos czasu pojawilo, szarpania czy spadkow mocy na razie niby nie odczuwam.
  4. ok, dzieki za info. w takim razie poszukam jakiegos chip tunera we Wroclawiu i chyba najlepiej bedzie podjechac do niego, to mi sie wydaje najbardziej rozsadnym rozwiazaniem i wtedy moge liczyc na fachowe zaopiekowanie sie elektronika w moim aucie. btw. ma ktos kogos w dolnoslaskim do polecenia? a zreszta pewnie jak przejrze uwazniej forum to zaraz znajde. big thanx [br]Dopisany: 27 Grudzień 2007, 13:41 _________________________________________________a co z nastawnikiem? bo widze od jakiegos czasu ze tez mi ten blad sie pojawia i miga kontrolka od swiec. jakie objawy pojawiaja sie przy uszkodzonym nastawniku?
  5. hmm, mowisz ze az tak kiepsko to wyglada? w sumie silnik pracuje calkiem ladnie, rowno, bez dlawien ani szarpniec. jak robilem testy to akurat tez w tym momencie komputer nie przelaczyl ani razu w tryb awaryjny takze buta mial calkiem dobrego. a pomiary robilem z kolega, na 3 biegu na prostej pustej drodze, on wlaczal logowanie a ja wciskalem gaz do dechy, czyli wydaje mi sie ze tak jak powinienem to zrobic. moze rzeczywiscie ECU jest jakies walniete, bo silnik nie wydaje sie byc na dorznieciu, robie dlugie trasy po 600km, silnik pracuje dobrze, jezdzi po 190-200km/h takze chyba jest z nim calkiem ok. sugerowalbys wymiane ECU? podejrzewam ze tylko w serwisie moznna to zrobic? jaki to moze byc koszt? dzieki w ogole za odpowiedz
  6. Witam, ostatnio samochod przelaczyl mi sie w tryb awaryjny przy przyspieszaniu. Juz wczesniej mi sie to zdarzylo, ale wtedy mialem akurat pekniety przewod gumowy. a teraz to sam nie wiem co jest grane, vag pokazuje pare bledow, widze ze problem z cisnieniem dolotowym, ale prosze o jakies opinie bo technicznie nie bardzo znam sie na tym. mam takie bledy (i co raz miga mi kontrolka od swiec, chodzi chyba o nastawnik): 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent A tutaj wklejam logi: 001 003 004 007 008 010 011 013 moze ktos z doswiadczonych kolegow moglby zerknac i powiedziec mi co tu na tym widac? dzieki i pozdrawiam.
  7. vieviur

    Dobrzy chiptunerzy

    a kto moze to najlepiej zrobic w okolicach Wroclawia? podjaralem sie ostatnio tym tematem a mam TDI, chetnie bym podrasowal fureczke. dzieki za info.
  8. Oka, dzieki za wskazowki. W takim razie skocze do ASO zorientowac sie ile to bedzie kosztowac.
  9. Witam, naderwala mi sie ostatnio listwa na prawych przednich drzwiach, ta dolna (nie boczna). Okazuje sie ze jest wsuwana na takiej jakby metalowej malej szynie, ktora juz zupelnie przerdzewiala i nie moge juz tego z powrotem zalozyc, dlatego musialbym kupic nowa. Czy moglby ktos polecic jakis sklep z takimi czesciami? Internetowy albo w dolnoslaskim (Wroclaw)? bede bardzo wdzieczny. Pozdrawiam.
  10. ok, sprobuje moze tak zrobic, o ile sobie z tym poradze dzis jednak pomiarow nie zrobilem i nie wrzuce, bo dzis fura lata mi jak rakieta, az milo depnac. jak zdarzy sie to jeszcze kiedys znowu to odswieze ten watek i wrzuce logi. dzieki za wskazowki.
  11. seryjny, nic nie bylo z nim robione. aha, co do logow, to ktore bloki musialbym tu zrobic?
  12. silnik taki jak w temacie, ale profil tez uzupelnilem. jak dam rade to podepne vaga, zobacze jak bedzie dzisiaj bo tez parnota na dworze i jak bedzie tak slabo szedl to zrobie pomiar. ja podejrzewam przeplywke bo z tego co tu czytalem to jest jakistam po prostu drucik ktory steruje dawka i przeplywem powietrza, dlatego jakos podejrzewam ze moze jest lekko uszkodzony czy co i jest wrazliwy na wilgoc? nie wiem... w sumie nie znam sie na tyle dlatego pisze.
  13. czesc, hehe, moj watek moze sie wydac nieco smieszny, ale zdarzylo mi sie to juz drugi raz, ze jak na dworze jest taka na maksa parnota, czyli co za tym idzie duza wilgotnosc powietrza to nagle samochod kompletnie traci moc. wciskam pedal w podloge a auto zachowuje sie jak mul, nie moge go rozbujac, zero przyspieszenia. a wystarczy ze np. na noc sie troche ochlodzi i juz z powrotem wraca do normy. co to moze byc? jakis przeplywomierz czy co? bo denerwujace to troche ze ze zrywnej furki robi mi sie taki zamulacz pozdrawiam.
  14. przejechane mam "niby" 164300km, nie jestem na 100% pewny czy to oryginalny stan, ale zalozmy ze tak. jeszcze jadna rzecz jaka zauwazylem podczas jazdy to po jednym postoju jak zapalilem samochod to na jednym odcinku (ok 100km) ciagle migala mi kontrolka od swiec. potem po zgaszeniu i krotkim postoju jak odpalilem juz kontrolka nie migala. [ Dodano: 19-03-2007, 18:05 ] Zlikwidowalem to dlawienie, akurat u mnie powod byl blachy, zrobilem 2 rzeczy, po pierwsze wymienilem termostat zeby silnik sie nagrzewal jak nalezy, teraz lapie elegancko 89 stopni. Po drugie wymienilem filtr paliwa i teraz autko mi jedzie jak zloto, nic nie szarpie, wkreca sie pieknie, takze kamien z serca...
  15. Hmmm, problem w tym ze przejechalem kupe kilometrow (np. ok 400) i on wlasnie taka temperature ciagle mial. Co moze byc nie tak? termostat zle dziala ze nie moze sie dogrzac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...