Skocz do zawartości

siwolos

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwolos

Osiągnięcia siwolos

0

Reputacja

  1. a cóż to za tajemniczy element koledzy?
  2. a ja mam podłączone do radia i nie muszę pamiętać wyłączyć CB. Jak wyciągne kluczyk samo sie rozłancza.
  3. no nie chce mi sie i przez to zakladam odpalanie. obudze sie i odpale z chaty pilotem. wypije kawke i wsiade. a teraz odpalałem zapasowym kluczykiem a 2 zamykałem centralny.
  4. webasto to koszt ok 1500 zł a ten alarm kosztuje 200zł. no i juz odpalam auto z pilota. a co to grzania to ja zawsze rano odpalam na 30 min i wchodzed jak do sauny nawet jak bylo -15 co prawda z tym ze na postoju sie bardzo wolno grzeje ale 30 min to wystarczy.
  5. koledzy w alermie jest przewód do ominiecia immo tzw bypassa sie robi do swiecy tez jest. i nie chce nikomu imponowac tylko mnie denerwuje wchodzenie do zimnego auta rano bo mam skurzane siedzenia i są strasznie zimne. a w pytaniu chodziło mi o jakies wskazówki dotyczące tych kabli co wchodzą do stacyjki [br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 10:58_________________________________________________typ alarmu beret B-C001[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 11:00_________________________________________________DOKLADNIE TEN http://moto.allegro.pl/item522508542_odpalanie_silnika_alarm_powiadomienie_promocja.html
  6. witam!!! kupiłem alarm z funkcją odpalania i powiadomieniem i mam problem z połączeniem tej własnie funkcji odpalania. a mianowicie problem tkwi w stacyjce. mam 5 kabli od sterownika odpalania -starter ( ten wiem pod co podłączyc) pod czerwony z czarnym paskiem -pod zapłon stacyjki ign1 ( nie wiem) -pod zapłon stacyjki ign2 ( nie wiem) -pod załanczanie dodatkowe czyli klima ogrzewanie (nie wiem) -plus minimum z 30-bezpiecznikiem (wiem) dodam ze ze stacyjki wychodzą 4 grubsze kable w tym 2 czerwone na których jest stale prąd i jeden czerwony z czarnym paskiem na ktorym jest prad tylko przy odpalaniu czyli to jest ten od startera i jeszcze taki czarny o raz grubszy od poprzednicz na którym jest prąd po przekreceniu kluczyka no i jeszcze są inne cieniutkie kable które myśle ze nie mają związku z moim podłączaniem. wiem prosze o pomoc w podłączeniu tych kabelków o co chodzi z tym ign1 i ign2 pozdrawiam!!!
  7. powód był taki ze mi pompa wyła strasznie i kiedy wymienialem ową pompe stwierdzilismy z mechanikiem ze mam zalozonyu waż od pralki chyba heh i wtedy wymienilem i narazie jest lala
  8. kolego nie mam pojecia jaki jest nr ale na 100% to ten pierwszy bo nie dawno wymienialem dostałem na giełdzie w poznaniu za 100zzł
  9. sorki ale robie to pierwszy raz myslałem ze te 2 wystarczą!! podaj mi jak mozesz jakie jeszcze logi mam zrobic!! mam 2 błędy 575 i 519 oba sporadyczne!! a i jeszcze jest bład w tytule bo mam silnik AFN sorki ale jestem jeszcze zakrecony w tych sprawach alle powoli sie ucze
  10. dodam ze auto traci czasem moc zwłaszcza na duzych obrotach ale sporadycznie!!! prosze o opinie!!! dzieki !!![br]Dopisany: 14 Listopad 2008, 18:26_________________________________________________http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f1384cebbc2c8cbc[br]Dopisany: 14 Listopad 2008, 18:27_________________________________________________http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=42909d3cd4d998fb
  11. siwolos

    Błąd 575 co robić??

    witam mam problem. Na vagu mi wyskakuje błąd 575 (cos z czujnikiem) pisze tez ze błąd SPORADYCZNY, i faktycznie tak jest sporadycznie mi traci moc ale przewaznie na wyokich obrotach. co robić?? Czy wymiana tego czujnika cos da??
  12. siwolos

    problem z logowaniem

    przejechalem nie raz sprawdzalem temp nie idzie wyzej niz ok80 na wskazniku
  13. siwolos

    problem z logowaniem

    witam nie dawno zakupiłem kabel do audi aby samemu sobie sprawdzic co nieco bo w serwisach to strasznie drogo. no i chciałem zrobic logi dynamiczne i teraz mamprblem bo temperatura silnika mi sie zwieksza tylko do 72 stopni nie wiem co jest strasznie wolno sie grzeje. co robic. pomocy !!!
  14. kluczyk scyzoryk mozna kupic za 100zł ( w komplecie są 2 kluczyki + centralka ) wymieniamy nasza centralke na nowa i dajemy kluczyk do dorobienia (koszt bez imobilajzera to 20 zł) i jest cacy za 120zł heh
  15. fachowo nie opisze tylko własnymi słowami prosze sie nie smiac ale ja nie jestesm mechanik: odkreciłem obudowe silnika popusciłem 4 sruby co wchodzą do głowicy kolega krecił rozrusznikiem i czekałem az z tych srub (sruby na 17 klucz) poleci paliwo i jak zaczeło leciec to dokreciłem 2 z krórych leciało najwiecej znowu kolega krecił nastepnie dokreciłem jedną z ktorej leciało wiecej i kolega znow krecił auto odpaliło i w tym momencie dokreciłem ostatnią heh i jest cacy pozdrawim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...