Skocz do zawartości

marcin1812

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin1812

Osiągnięcia marcin1812

0

Reputacja

  1. Dzięki, link chyba wyczerpuje moje dylematy
  2. Witam, Dziś rano gdy z okna spojrzałem na swego "niuniaka", ze zdziwieniem stwierdziłem włączone światła stopu Poszedłem szybko sprawdzić, odpaliłem silnik - wszystko ok. Zgasiłem i światła stopu również zgasły. Zastanawia mnie co się mogło stać. Na pewno jak poprzedniego dnia go zamykałem, wszystko było ok. Coś się musiało stać około 4 rano - same się włączyły? - Ciekawe czemu światła stopu były włączone "na wciąż" skoro one jedynie zapalają się przy wciśnięciu pedału hamulca... Najgorsze w tym jest to, że akumulator dostał po tyłku... - Sporadycznie wcześniej miałem "klopot" z zapalającą się kontrolką ESP podczas jazdy, co jak wyczytałem z forum może być sygnalizacją problemu ze stycznikiem świateł stopu właśnie. Podsumowując, wygląda na to, jakby czujnik w pedale hamulca sam nagle włączył światła stopu. Czy ktoś z Was się z tym spotkał? Było to zjawisko jednorazowe, czy już nagminne jak zaczęło występować? Jaka jest najlepsza rada na to? wymienić ten czujnik? w ASO, czy szukać w zwykłym zakładzie? Pozdrawiam, Marcin
  3. Witam, Pare dni temu padl mi akumulator w mojej Audioli (A4 B7). Niestety jeszcze przez pare dni nie bede miec dostepu do auta i narazie stoi toto ze zdechlym akumulatorem. W zwiazku z tym mam pytanko: - Czy uda mi sie otworzyc zamek w tym aucie bez pradu (auto zostalo standardowo uzbrojone pilotem i centralny zamek zamknal sie jak jeszcze aku byl ok) - Jesli nie uda mi sie kluczykiem otworzyc zamka (bo jest np w pelni elektryczny) to co robic, jak sie dostac do auta??? Pomozcie prosze Pozdrawiam, Marcin
  4. marcin1812

    [ALL B7] Oil presure

    sorki, fakt, imbusik pewnie tylko w tdi siedzi. Moja wina, nie czytam opisu silnika
  5. marcin1812

    [ALL B7] Oil presure

    poszukaj roznych watkow z ostatniego tygodnia - silniki 2.0 TDI i sławetny "imbusik" pompy oleju. Pasuje do Twoich symptomów dość dobrze... Nie odpalaj silnika! Musi to już otworzyć warsztat
  6. No generalnie Panowie, to fakt, nie popadajmy w zbiorową psychozę. Imbusik - fakt! mały, ma prawo się zjechać i sie zjeżdża! Jego wymiana to nie psychoza moim zdaniem. Podłączam się do przedmówcy - warto tę wymianę połączyć z wymianą rozrządu (taniej!!!!). Tylko trzeba być tego świadomym przed faktem (bo np ja w momencie kupowania auta, nic o imbusikach nie wiedziałem). Natomiast pozostałe rzeczy ("łańcuszek" w BLB, wybuchowe Rumunki itp), to już moim zdaniem przesada. W sumie w każdym silniku coś się może dziać, co nie oznacza, że akurat nam się to samo przytrafi (na pewno przytrafi się zupełnie co innego). Nie jeździmy syrenami, które miały silniki z motopompy i co chwilę miały jakieś niedomagania. Nie ma co złorzeczyć, tylko cieszyć się z jazdy ps. Ja przez jakieś 10 min od ruszenia, zanim nie zobaczę około 90st na temp wody, jadę max do 2k obrotów i max na 4 biegu... Trochę to denerwuje co poniektórych na drodze, ale.... w sumie ważniejszy jest dla mnie silnik niż fakt czy ktoś przyspieszy w 5s czy 15s
  7. Dzieki za info, bede musiał zerknać na podwozie ;( A jeśli naruszona została warstwa antykorozyjna, to gdzie można ją poprawić? Da się jakoś samemu jakimś "sprayem"? Czy lepiej u fachowca (jakiego)? Kurna, nie widziałem tego doła było ciemno i wyglądało na normalną ziemię tuż poza wjazdem na posesje... Ceny niestety nie mogę podać, bo mi to połączyli z rozrządem jeszcze. Generalnie polecam zadzwonić i ustalić z nimi co i jak. Na pewno nie jest to typ ludzi "Nie masz dużo kasy to sp***dalaj". Dobrze się z nimi gada.
  8. 1.Letallec: temp oleju 2.Boberek temp oleju 3.Poziek zamontowanie kolor FISa 4.HiRide temp oleju i jakby sie dalo to twarz ładnej modelki na caly fis,kiedy wchodze do samochodu embarrassed 5.Marcin1812 temp oleju, a jakby sie dało to i ciśnienie oleju
  9. Ja wczoraj odebrałem swojego "chłopaczka" z MRMotors z wymiany tego "prącia" MRMotors już się wyszkolił w tej wymianie, bo przedemną już na kimś się uczyli A chłopy swój rozum mają i pamiętają co się nauczyli Załatwili mi sprawę w dwa dni (jednego przyjechałem, drugiego dnia mogłem wyjechać). Nie wyczyścili mi kieszeni wymianą, choć operacja prosta nie była (ponad dzień roboty na rozłożenie i złożenie), więc polecam! Lepiej to zrobić i mieć spokojną duszę na ramieniu, niż się cały czas zastanawiać "czy to już"... Geometria nie wydaje się mocno naruszona. Jeszcze nie byłem na ustawianiu, ale nic nie ściąga i nie czuję osobiście różnicy. Przy okazji (mając silnik BLB) poprosiłem o możliwą diagnozę stanu sławetnego "łańcuszka". Okazało się ku mojemu zaskoczeniu, że w moim BLB łańcuszka ani śladu, a zamiast niego zestaw porządnych zębatek Jakiś mądry Niemiec musiał wymienić całość chyba i na dodatek również "imbusik", gdyż nie nosił on śladów mocnego zużycia (a silnik ma już trochę ponad 200kkm). Więc miałem farta, jednak nie żałuję że to zrobiłem. Jak to się mówi, szczęściu trzeba czasem pomóc. Co do szczęścia, to.... wyjeżdżając od nich zawiesiłem się podwoziem na cholernym dole obok sąsiedniego budynku. KURRRRNA co za debil wykopał tam takie doły tuż obok wjazdu!!!. Chłopaki musieli mnie wyciągać na holu, bo przednie koło wisiało w powietrzu. Za co im serdeczne dzięki! Pozdrawiam, Marcin ps. Imbusik zostawiłem sobie na pamiątkę (faktycznie mały jest). Zrobię fotkę i wrzucę go na forum.
  10. no to zapewne CANbus będzie na złączu. Tylko pytanie czy są jakieś możliwości zdobycia info o protokole? W końcu VAG-COM jakoś działa Przydałoby się gdzieś znaleźć małą kopalnię wiedzy na temat szczegółów transmisji...
  11. podlaczam sie do wątku: Czy wie ktoś skąd zdobyć protokół biegający po K-Line? w B7?
  12. Witam, Kiedyś w starszych modelach były pomocne wskaźniki typu ciśnienie oleju, temperatura oleju. Ponieważ na CAN raczej na pewno biega informacja o tych dwóch parametrach, ciekaw jestem czy nie pojawił się gdzieś jakiś upgreade FISa, aby można było na nim odczytywać tę temperaturę. Do RNS-E chyba też dochodzi sygnał CAN - może ktoś słyszał o jakimś firmwarze do RNS-E który to ma? Dziwi mnie, że tak istotnych informacji nie można standardowo z auta uzyskać. No i mam jeszcze jeden pomysł: Czy na VAG-u jest ta informacja dostępna zawsze podczas jazdy? Jeśli tak, to można by napisać prosty programik na palmtopa, który wyświetla zadane informacje. Oczywiście do tego potrzebny jest protokół komunikacji VAG-a. Czy ktoś wie jak go zdobyć? Ewentualnie jak dotrzeć do info które znaczniki na CANie zawierają informację o ciśnieniu i temp oleju? Może znajdzie się jakiś spec który wie skąd zdobyć informację? Pozdrawiam, Marcin
  13. Panowie w MRMotors chcą tylko sobie życie utrudniać kup wałeczek, wpadnij do mnie to Ci to z kumplem wymienię bez demontowania zawieszenia, a co do kosztów za robociznę to się dogadamy ale na pewno to nie będzie kwota między 500 a 1000zł Pozdrawiam Dzięki, pewnie bym sprobował, ale zdaje sie jesteś dość daleko od mojego miejsca zamieszkania
  14. Witam, jestem tym "Ktosiem" kto jedzie na wymiane. Ja bede wymieniał w Wawce w MRMotors. Już mnie wystraszyli co do zdejmowania przedniej zawiechy i dużego prawdopodobieństwu ustawiania geometrii (a oni nie mają jak ustawić). Ponieważ jadę tam dopiero we wtorek, to nie będę pisać o cenie. Generalnie szacuję między 500 a 1000 z rozmowy. Jak na razie moje A4 dziarsko się trzyma jednak po lekturze forum muszę ten imbusik wymienić.... trudno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...