Skocz do zawartości

kuszner

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuszner

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kuszner

0

Reputacja

  1. Witam, Przy jałowych obrotach pojawia mi się gwizdanie , które ustępuję jak samochód wchodzi na obroty / zaczyna jechać. Co to może być ? Dźwięk jest dosyć intensywny... Pozdrawiam, Rafał
  2. Witam W sumie to jak w temacie. Strasznie huczy mi łożysko koła przedniego. W warsztacie powiedzieli mi 400 PLN i zastanawiam się czy przypadkiem nie jest to za dużo ... Pozdr, RK
  3. VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JP Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1569 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E23A314715 AUZ6Z0B0403412 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04155 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 C Component: int. Lastmodul RDW 0606 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00000 Shop #: WSC 25700 WAUZZZ8E23A314715 AUZ6Z0B0403412 2 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to B+ 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent End -------------------------------------------------------
  4. No to idąc za ciosem pochwal się gdzie takich dobrodziejstw jak regeneracja pomp paliwowych można zaznac ??
  5. Robiłem sprawdzanie na lapku na którym niestety nie miałem jak się do netu wbić stąd - przepisywanie. Jeżeli chodzi o auto-scan to mam wersje niezarejestrowana vag'a i mi na takie dobrodziejstwa nie pozwala - ale obiecuję się poprawić. Generalnie faktycznie po wyczyszczeniu błędów teraz już ich nie pokazuje... Dzisiaj pod samochodem miałem wielką plamę więc to chyba tłumaczy brak wspomagania. Samochodzik jest już w warsztacie więc mam nadzieję że już mu jakoś się "polepszy" WILEKIE DZIĘKIE ŻA SZYBKĄ POMOC !! R
  6. Witam, Dzisiaj byłem ofiarą wypadku dwóch pań, które "zaparkowały" na mojej masce . Generalnie dostałem w przednie lewe koło. Oprócz standardowej blacharki mam takie objawy: 1) Nie działa wspomaganie 2) Pilot nie otwiera/zamyka drzwi (trzeba to robić manualnie). Zrobiłem scan VAG'iem kilku modułów i to co mi się udało wyłapać (przepisywane z logu): Control Module Part No: 8E0 614 517 Comp version : ABS/ESP front 3429 Soft coding : 04155 Work shop code : WSC 06435 1 fault found 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply voltage Terminal 30 35-10 - Intermittent Control Module Part No: 8E0 959 433 AR Comp version : Komfortgerat T85 1310 Soft coding : 06976 Work shop code : WSC 63351 Addintional info : 8E1959802B Torsteuer.FS BRM 0002 Addintional info : 8E1959802B Torsteuer.BF BRM 0003 2 faults found 00957 - Key 3 35-00 - - 01560 - (tu mi mówi że ma shareware żeby zdekodować) 59-10 - - Jeżeli chodzi o kluczyk to ważne wspomnienia jest, że jak przyjechali panowie strażacy to standardowo rozłączyli aku ... Z góry dziękuje za pomoc Pozdr, Rafał
  7. Wczoraj byłem w zaprzyjaźnionym zakładzie i okazało się że przyczyną mojego skrzypienia nie są rozjechane ślizgi, ale rozwalony fotel. Remedium - spawanie ... ale chyba będę musiał się zdecydować bo jest coraz gorzej. No chyba że nowy fotel ...
  8. - dokładnie to samo ... okazało się że jechałem przez całą Warszawę bez świateł stopu
  9. Hej, Wiem, że podobne tematy już były roztrząsane na formu, ale jedno pytanie mnie nurtujące muszę zadać Generalnie mam problem ze skrzypiącym i delikatnie ruszającym się fotelem. Z tego co udało mi się zorientować przyczyną są wyrobione ślizgi fotela. W ASO pytałem i dostałem smutną wiadomość, że do tego fotela oni nie sprzedają oddzielnie ślizgów Czy ślizgi dostępne na necie (np. http://allegro.pl/item456564920_slizgi_foteli_vw_golf_passat_audi_komplet_2_szt.html ) będą u mnie pasowały? Jak nie - to jaka jest alternatywa ? Pozdrawiam, RK[br]Dopisany: 19 Październik 2008, 17:05_________________________________________________pls help !!!!
  10. Dokładnie tak.... 1) Kluczyk - okazało się że jeden mam totalnie wyładowany (normalnie same zbiegi okoliczności) 2) ASP - ikonka zniknęła jak tylko przejechałem kilka metrów. Dzięki za pomoc
  11. Dzięki wielkie!! Dzisiaj postaram się ogarnąć temat i dam znać [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 10:27_________________________________________________OK - po wymianie samochód odpalił ... ale: 1) Cały czas pali się ikonka ESP 2) Na początku nie łapał wogóle sygnały z kluczyka. Dopiero po jakimś czasie dało się go be problemów zamknąć. Wiecie co to może być? Dzisiaj postaram się jeszcze logi z VAG'a załączyć.
  12. To idąc za ciosem jaki akumulator polecacie ?
  13. Hej, Problem wygląda następująco. Przy próbie odpalenia takie objawy: 1) Pokazuje brak paliwa 2) Cały czas się świeci kotrolka ESP 3) Jak przekręcę kluczyk to rozrusznik tylko raz przekręci i cisza Wczoraj wieczorem samochód jeszcze normalnie jeździł, aczkolwiek przy odpalaniu pojawiało się ostrzeżenie (Napis cośtam na i czerwony znaczek (!) - podobny do ręcznego. Miałem to dzisiaj sprawdzić ale nie zdążyłem. Postaram się dzisiaj podpiąć VAG'a ,ale ne razie czy ktoś może miał podobny problem??? Z innych rzeczy ostatnio miałem wymieniany pompowtryskiwacz ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...