a4avant 1 Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Witam, Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO? [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-03-2007, 14:29 ] temat dodany do FAQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Ja miałem u siebie taki sam objaw jak padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Znaczy pokazywał temperature ale świeczki mi nie grzały i migała mi kontrolka świec. Wymieniłem i jest wszystko ok. Podepnij vag-a i wszystko będzie jasne a jeśli nie to drastyczniejszym sposobem odepnij wtyczke od tego czujnika i wtedy zobacz czy będzie nadal migać u mnie przestała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoralizator 0 Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 A ja spotkałem się z takim przypadkiem że był padnięty włącznik świateł stop. Z tego co sie dowiedziałem to jest on podwójny nie tylko załącza światła ale jednocześnie rozłącza jakiś sygnał związany z abs-em. Trzeba podpiąć Vag-a tak jak powiedział kolega Grzanek85 i będzie wszystko jasne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorp 0 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 U mnie natomist zdarzyło się raz, czy dwa, ze kontrolka świec żarowych zaczynała migać w czasie długiego stania w korku na jałowym biegu. Z racji tego, że nie pojawia się to w codziennej eksploatacji uznałem, że "tak ma być" i nie drążyłem tematu. Może coś z temperaturą jednak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
a4avant 1 Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 No wlasnie u mnie bylo identycznie.Zaczelo migac jak dlugo stalem na biegu jalowym a raczej toczylem sie z gorki w korku ale po paru minutach przestalo migac i teraz juz nie miga. Czyli ze to normalny objaw w A4? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 podepnijcie auto pod VAGa Światła stopu macie ? (info z forum paska) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 a4avant, Mogłbys chociaz sie wysilic i uzupelnic swoj profil :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
a4avant 1 Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 Profil juz uzupelniony szefuniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mały Marcio 0 Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 witam, miałem podobny objaw - migająca kontrolka od świec żarowych. Spadła mi wtyczka pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej (jest stosunkowo luźno obsadzona). Na tym oczywiście sie nie skończyło, kontrolka nadal mrugała i trzeba było skasować błąd Vag'iem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Witam,Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO? podepnij Vag'a i wszystko sie wyjasni .... bład w ECU,powodów moze byc bardzo wiele Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 MIgająca kontrolka w czasie jazdy mówi o problemach ze sterowaniem silnikiem podpięcie VAGa powinno wskazać źródło problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musashi 11 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Witam u mie sytacja wyglądała nastepująco - samchód zapalił na dotyk i po rzejechaniu 600 m zgasł silnik i juz w tym dniu nie zapalił. Nie mam pojęcia co sie dzieje ale zaczne jutro od rana podpinając go pod VAG - Po przekrecenia kluczyka miga kontrolka świec żarowych. Być może pomyślę o filtrze paliwa bo przy okazji wymiany oleju tylko tego nie wymieniłem . kolego VAG sie kłania. przeprowadz diagnostyke, napewno w pamieci jest zapisany blad ktory pomoze postawic diagnoze. bez tego ani rusz.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorp 0 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekm 0 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Co do mojego problemu to dzisiaj rano próbowałem znowu odpalić i kiszka wiec pojechałem podpiąć na VAG - serwisant powiedział że na 99% pompa padła bo wyskoczyły 3 błędy ;( koszt naprawy 2800 + robocizna - odczółem ból w żołądku. Napisz jakie Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorp 0 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Ale.... Powoli. Najpierw niech powie jakie błędy, a potem skonsultuj to z chłopakami z naszego forum. Wielokrotnie bywało, że w serwisach po prostu się mylili albo chcieli skroić kasę. Co by nie powiedzieć to na forum jest rzeczywiście najlepsza wiedza w temacie A4, bo tu zaglądają miłośnicy, hobbyści, najbardziej zainteresowani, życzliwi i bezinteresowni. Oby to był... ten filtr Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paypal 0 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? Pozdrawiam, Miałem tak samo stojąc w 6km-owym korku. Zaczęło mrógać, gdyz ruszyłem zgasło. Do teraz (przejechałem jakies 2000-3000km) nic nie mrógło. Oby to był standard i nic sie nie zepsuło Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobusiek 1 Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Cześć u mnie też zaczęła mrugać ale trzy minuty wcześniej zapaliła sie kontrolka ESP.Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu było OK przez jakieś 15 kilometrów a potem znowu to samo.(w pracy samochodu i silnika nie było różnicy).Po wyjściu z auta zobaczyłem ze światła stopu zapalają sie jak chcą i po konsultacji ze swoim elektrykiem okazało sie ze padł automat od świateł stop.Kupiłem nowy w serwisie Skody za 40 zł. zmieniłem sam w 10 minut i teraz jest cacy. :> P.S. nie potrzebne było podłączanie komputera do wykasowania błędów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO 3400 PLN koszt regeneracji pozdrawiam Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO 3400 PLN koszt regeneracji pozdrawiam Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika. jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO 3400 PLN koszt regeneracji pozdrawiam Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika. jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... takie kwiatki to już na własne życzenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 W tych pompach pada elektryka ale tylko i wyłącznie z powodu źle działającej mechaniki(np. syf w układzie czy przycieranie sie zapowietrzonej pompy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielony04 0 Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Hmmm U mnie jak migało to był błąd " Nie poprawna wersja oprogramowania silnika" :confused4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
boseron 2 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 odpowiednia dawka powietrza bo inaczej mechanika siada, odczułem to u siebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
henq 0 Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Witam serdecznie Wszystkich! Chciałem dołączyć się do tematu. Miga mi kontrolka swiec żarowych. Podpinałem audike do kompa i wykazało błąd immobilizera. Spec skasował błąd i było ok przez jakieś 25 minut. Audi pali od kopa i równo pracuje tylko ta cholerna kontrolka mnie denerwuje. Pojechałem do Speca z powrotem i powiedziałem że kontrolka zapaliła się znowu a Pan spec mi na to że nic nie może zrobić. Jeśli ktoś miał podobny problem to bardzo proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulcia 0 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 U mnie w czasie jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Poczytałam na forach i decyzja - wymiana filtra paliwa. Po wymianie dalej miga. Kolega podchodzi z zapytaniem: A może stopu nie ma? Naciskam - brak. Fachowiec odrazu zaczął zdejmować kokpit aby dostać się do włącznika stopu na pedale hamulca. W międzyczasie kolega zdjął pokrywę bezpieczników i wyjął jeden spalony. Po wymianie bezpiecznika wszystko OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaNs 0 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 u mnie w Leonie bylo to oznaką zepsutego czujnika stop pod pedalem... koszt 40zl a kiedys w A3 miałem błąd immobilajzera tez swiecila kontrolka swiec , kilka razy auto nawet zgasło w czasie jazdy a czesto nie dalo sie odpalić przyczyną byl przekaźnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musashi 11 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 VAG-a trzeba podlaczyc i tyle, przeciez w ten sposob mozna wyliczac w nieskonczonosc co moze byc zepsute... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuszner 0 Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 u mnie w Leonie bylo to oznaką zepsutego czujnika stop pod pedalem... koszt 40zl - dokładnie to samo ... okazało się że jechałem przez całą Warszawę bez świateł stopu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX_D 0 Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Witam Panowie ... Ja natomiast spotkalem sie z ta usterka jak sie okazalo ze zalalo sie zlego paliwa na stacji ZLA JAKOS poprostu.. Mialem tak juz w kilku samochodzach. Natomiast objaw byl taki ze silniczek delikatnie nierownomiernie chodzil dolalem innego o wszystko OK. pozdrowionka Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberDraco 0 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 u mnie w Leonie bylo to oznaką zepsutego czujnika stop pod pedalem... koszt 40zl - dokładnie to samo ... okazało się że jechałem przez całą Warszawę bez świateł stopu a umnie tez tak bylo czyli zepsuty czujnik stopu tylko przy okzaji wlanczala sie kontrolka od ESP i zamiast tego ze nie mialem stopow to odwrotnie mialem przez caly czas wlaczone, nie wazne czy hamowalem czy nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now