Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Migająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy


a4avant
 Share

Recommended Posts

Witam,

Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO?

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-03-2007, 14:29 ]

temat dodany do FAQ

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem u siebie taki sam objaw jak padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Znaczy pokazywał temperature ale świeczki mi nie grzały i migała mi kontrolka świec. Wymieniłem i jest wszystko ok. Podepnij vag-a i wszystko będzie jasne :lol: a jeśli nie to drastyczniejszym sposobem odepnij wtyczke od tego czujnika i wtedy zobacz czy będzie nadal migać u mnie przestała.

Link to comment
Share on other sites

A ja spotkałem się z takim przypadkiem że był padnięty włącznik świateł stop. Z tego co sie dowiedziałem to jest on podwójny nie tylko załącza światła ale jednocześnie rozłącza jakiś sygnał związany z abs-em. Trzeba podpiąć Vag-a tak jak powiedział kolega Grzanek85 i będzie wszystko jasne.

Link to comment
Share on other sites

U mnie natomist zdarzyło się raz, czy dwa, ze kontrolka świec żarowych zaczynała migać w czasie długiego stania w korku na jałowym biegu. Z racji tego, że nie pojawia się to w codziennej eksploatacji uznałem, że "tak ma być" :) i nie drążyłem tematu. Może coś z temperaturą jednak?

Link to comment
Share on other sites

No wlasnie u mnie bylo identycznie.Zaczelo migac jak dlugo stalem na biegu jalowym a raczej toczylem sie z gorki w korku ale po paru minutach przestalo migac i teraz juz nie miga. Czyli ze to normalny objaw w A4?

Link to comment
Share on other sites

podepnijcie auto pod VAGa

:cool:

Światła stopu macie ?

(info z forum paska)

Link to comment
Share on other sites

a4avant, Mogłbys chociaz sie wysilic i uzupelnic swoj profil :twisted:

Link to comment
Share on other sites

witam, miałem podobny objaw - migająca kontrolka od świec żarowych. Spadła mi wtyczka pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej (jest stosunkowo luźno obsadzona). Na tym oczywiście sie nie skończyło, kontrolka nadal mrugała i trzeba było skasować błąd Vag'iem.

:a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO?

podepnij Vag'a i wszystko sie wyjasni ....

bład w ECU,powodów moze byc bardzo wiele

Link to comment
Share on other sites

MIgająca kontrolka w czasie jazdy mówi o problemach ze sterowaniem silnikiem podpięcie VAGa powinno wskazać źródło problemu.

Link to comment
Share on other sites

Witam u mie sytacja wyglądała nastepująco - samchód zapalił na dotyk i po rzejechaniu 600 m zgasł silnik i juz w tym dniu nie zapalił.

Nie mam pojęcia co sie dzieje ale zaczne jutro od rana podpinając go pod VAG - Po przekrecenia kluczyka miga kontrolka świec żarowych. Być może pomyślę o filtrze paliwa bo przy okazji wymiany oleju tylko tego nie wymieniłem . :wallbash:

kolego VAG sie kłania. przeprowadz diagnostyke, napewno w pamieci jest zapisany blad ktory pomoze postawic diagnoze. bez tego ani rusz....

Link to comment
Share on other sites

No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być :) może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? ;)

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Co do mojego problemu to dzisiaj rano próbowałem znowu odpalić i kiszka

wiec pojechałem podpiąć na VAG - serwisant powiedział że na 99% pompa padła bo wyskoczyły 3 błędy ;(

koszt naprawy 2800 + robocizna - odczółem ból w żołądku.

Napisz jakie

Link to comment
Share on other sites

Ale.... Powoli. Najpierw niech powie jakie błędy, a potem skonsultuj to z chłopakami z naszego forum. Wielokrotnie bywało, że w serwisach po prostu się mylili albo chcieli skroić kasę. Co by nie powiedzieć to na forum jest rzeczywiście najlepsza wiedza w temacie A4, bo tu zaglądają miłośnicy, hobbyści, najbardziej zainteresowani, życzliwi i bezinteresowni.

Oby to był... ten filtr ;) Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być :) może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? ;)

Pozdrawiam,

Miałem tak samo stojąc w 6km-owym korku. Zaczęło mrógać, gdyz ruszyłem zgasło. Do teraz (przejechałem jakies 2000-3000km) nic nie mrógło. Oby to był standard i nic sie nie zepsuło :)

Link to comment
Share on other sites

Cześć u mnie też zaczęła mrugać ale trzy minuty wcześniej zapaliła sie kontrolka ESP.Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu było OK przez jakieś 15 kilometrów a potem znowu to samo.(w pracy samochodu i silnika nie było różnicy).Po wyjściu z auta zobaczyłem ze światła stopu zapalają sie jak chcą i po konsultacji ze swoim elektrykiem okazało sie ze padł automat od świateł stop.Kupiłem nowy w serwisie Skody za 40 zł. zmieniłem sam w 10 minut i teraz jest cacy. :> P.S. nie potrzebne było podłączanie komputera do wykasowania błędów.

Link to comment
Share on other sites

Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO

3400 PLN koszt regeneracji

pozdrawiam

Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.

Link to comment
Share on other sites

Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO

3400 PLN koszt regeneracji

pozdrawiam

Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.

jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO

3400 PLN koszt regeneracji

pozdrawiam

Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.

jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... :wink4:

takie kwiatki to już na własne życzenie

Link to comment
Share on other sites

W tych pompach pada elektryka ale tylko i wyłącznie z powodu źle działającej mechaniki(np. syf w układzie czy przycieranie sie zapowietrzonej pompy).

Link to comment
Share on other sites

odpowiednia dawka powietrza bo inaczej mechanika siada, odczułem to u siebie

Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie Wszystkich!

Chciałem dołączyć się do tematu.

Miga mi kontrolka swiec żarowych.

Podpinałem audike do kompa i wykazało błąd immobilizera.

Spec skasował błąd i było ok przez jakieś 25 minut.

Audi pali od kopa i równo pracuje tylko ta cholerna kontrolka mnie denerwuje. Pojechałem do Speca z powrotem i powiedziałem że kontrolka zapaliła się znowu a Pan spec mi na to że nic nie może zrobić.

Jeśli ktoś miał podobny problem to bardzo proszę o pomoc.

Dziękuję i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

U mnie w czasie jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Poczytałam na forach i decyzja - wymiana filtra paliwa. Po wymianie dalej miga. Kolega podchodzi z zapytaniem: A może stopu nie ma? Naciskam - brak. Fachowiec odrazu zaczął zdejmować kokpit aby dostać się do włącznika stopu na pedale hamulca. W międzyczasie kolega zdjął pokrywę bezpieczników i wyjął jeden spalony. Po wymianie bezpiecznika wszystko OK.

Link to comment
Share on other sites

u mnie w Leonie bylo to oznaką zepsutego czujnika stop pod pedalem... koszt 40zl

a kiedys w A3 miałem błąd immobilajzera tez swiecila kontrolka swiec , kilka razy auto nawet zgasło w czasie jazdy a czesto nie dalo sie odpalić

przyczyną byl przekaźnik

Link to comment
Share on other sites

VAG-a trzeba podlaczyc i tyle, przeciez w ten sposob mozna wyliczac w nieskonczonosc co moze byc zepsute...

Link to comment
Share on other sites

Witam Panowie ...

Ja natomiast spotkalem sie z ta usterka jak sie okazalo ze zalalo sie zlego paliwa na stacji ZLA JAKOS poprostu.. Mialem tak juz w kilku samochodzach. Natomiast objaw byl taki ze silniczek delikatnie nierownomiernie chodzil dolalem innego o wszystko OK.

pozdrowionka

Link to comment
Share on other sites

u mnie w Leonie bylo to oznaką zepsutego czujnika stop pod pedalem... koszt 40zl

- dokładnie to samo ... okazało się że jechałem przez całą Warszawę bez świateł stopu :)

a umnie tez tak bylo czyli zepsuty czujnik stopu tylko przy okzaji wlanczala sie kontrolka od ESP i zamiast tego ze nie mialem stopow to odwrotnie mialem przez caly czas wlaczone, nie wazne czy hamowalem czy nie :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...