Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Migająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy


a4avant

Rekomendowane odpowiedzi

Wyczyściłem nastawnik autko pracuje prawie normalnie(muszę jechać do elektro i ustawić dawkę dokładnie) ale czały czas mruga mi kontrolka świec żarowych.

Po podłączeniu do kompa wywaliła błąd nastawnika górna wartość nastawnika przekroczona.Kasuje go ale lipa dalej błąd wyskakuje.

Co może być przyczyna???Sprawdziłem i RSW wynosi u mnie 0.62.

Próbowałem przestawić czujnik odkręcając śrubę ale ramie czujnika i tak wracało do swojej pozycji,niech ktoś mi powie jak mam ustawić rsw?????

---------- Post dopisany 20-02-2013 at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2013 at 14:17 ----------

Dla potomnych prawdopodobnie miałem źle ustawioną dawkę paliwa i dlatego wyświetlało mi błąd.Także dobrze ustawcie dawkę i powinno banglać:decayed:

czyli jaka wartość RSW?

Na zimnym wychodzi 0.68.

Niestety problem pojawia sie jak auto jest zimne tzn jak ciepły,kasujemy kontrolkę i wsio gra jak zimne znów ten sam błąd i migająca kontrolka:facepalm:

W dodatku czuć takie lekkie drgania w okolicy 1,2 tyś.

Właśnie wróciłem od elektro,ustawiliśmy dawkę na 5-6 jak to pomoże to zostawiam tak jak nie to czyszczę raz jeszcze nastawnik.

Niestety nastawnik do czyszczenia i sprawdzenia czy wsio zostało dobrze zrobione.

Jutro od rana ruszamy razem z elektro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem nastawnik autko pracuje prawie normalnie(muszę jechać do elektro i ustawić dawkę dokładnie) ale czały czas mruga mi kontrolka świec żarowych.

Po podłączeniu do kompa wywaliła błąd nastawnika górna wartość nastawnika przekroczona.Kasuje go ale lipa dalej błąd wyskakuje.

Co może być przyczyna???Sprawdziłem i RSW wynosi u mnie 0.62.

Próbowałem przestawić czujnik odkręcając śrubę ale ramie czujnika i tak wracało do swojej pozycji,niech ktoś mi powie jak mam ustawić rsw?????

---------- Post dopisany 20-02-2013 at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2013 at 14:17 ----------

Dla potomnych prawdopodobnie miałem źle ustawioną dawkę paliwa i dlatego wyświetlało mi błąd.Także dobrze ustawcie dawkę i powinno banglać:decayed:

czyli jaka wartość RSW?

Na zimnym wychodzi 0.68.

Niestety problem pojawia sie jak auto jest zimne tzn jak ciepły,kasujemy kontrolkę i wsio gra jak zimne znów ten sam błąd i migająca kontrolka:facepalm:

W dodatku czuć takie lekkie drgania w okolicy 1,2 tyś.

Właśnie wróciłem od elektro,ustawiliśmy dawkę na 5-6 jak to pomoże to zostawiam tak jak nie to czyszczę raz jeszcze nastawnik.

Niestety nastawnik do czyszczenia i sprawdzenia czy wsio zostało dobrze zrobione.

Jutro od rana ruszamy razem z elektro.

ok, to powodzenia i opisz jakie rezultaty :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u elektro,nie miał zbyt czasu i tylko ustawaliśmy RSW na 0.75V (dodam że książkowe jest 0,74-0,76)Na rozgrzanym silniku RSW też mieści się w normie tylko ze bliżej tego 1,40.

Jak za parę godzin wyskoczy mi kontrolka to biorę zapalniczkę i będzie po kłopocie:decayed:

Tak na serio to rozbebeszę nastawnik,posprawdzamy czy gdzieś kabel nie jest walnięty,czy czasem dla elektro nie wpadł lut do środka i jeżeli to nie pomoże to kupię 2 nastawnik:facepalm:

Tylko że to dopiero w nast tyg bo elektro nie ma czasu zbytnio.

---------- Post dopisany 02-03-2013 at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany 23-02-2013 at 11:51 ----------

Więc tak elektro nie miał czasu i olewał mnie wiec i ja go olał,sprawdziłem nastawnik sam,rozbebeszyłem wszystko,tylko tym razem ustawiłem elektromagnes w miarę równo (nie było żadnego luta w środku kable też nie pomylone)wszystko ładnie zlutowaliśmy ze szwagrem.

Dziś podłączyłem nastawnik,RSW ustawiłem na 0.70v skasowałem błędy i jak na razie wsio jest tak jak powinno być miejmy nadzieję że jutro z rana nie pokaże sie spirala:kwasny: Podejrzewam że albo elektro źle zlutował kable albo i na pewno nie wyregulowałem elektromagnesu.

Niby nic a jednak.

W poniedziałek jadę ustawić dawkę paliwa.

Już tak doszedłem do wprawy w celowaniu w pierścień w pompie że zrobiłbym to z zamkniętymi oczami za 1-szym razem:decayed:

Od razu lepiej jak poździoch nie kuleje.

Dobrze ze mamy 2 auto to mogłem sobie na to pozwolić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...