Skocz do zawartości

salaj11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O salaj11

Osiągnięcia salaj11

0

Reputacja

  1. kolego bin85 a który to jest przekaźnik bo mam możliwość podmiany celem sprawdzenia
  2. witam borykam się z problemem zamulania jak jest gorąco i mam włączoną klimę to auto słabo przyspiesza i jest głośniejsze i dzieje się tak jak jest klima i temperatura ponad 28 stopni wyczytałem gdzieś że jest przekaźnik klimy który podczas ruszania wyłącza ją na chwile po to by silnikowi było łatwiej/lżej ruszać czy to jest prawda i gdzie ten przekaźnik??????????????????
  3. czytałem na forum passata że jest przekaźnik od chyba kompresora klimy który przy ruszaniu na chwilę wyłącza kompresor po to aby silnikowi było lżej ale nie wiem czy to prawda i który to jest przekaźnik
  4. IT jest czysty już to sprawdzałem a o co ci chodziło z tym dymieniem myślisz że może gdzieś wtryski leją lub jest jakaś nieszczelność ?? wtryski trudno powiedzieć mam podniesioną lekko jedną korekcję na wtrysku 1,7-1,8 dziury raczej nie ma bo sprawdzałem lub jej nie widzę na pewno muszę sprawdzić to dymienie bo powiem ci że mam lekko okopcone końcówki rur wydechowych ale nie wiem czy to jest norma
  5. raczej nie no chyba ze mu wcisne ale rozwin swoja mysl to sprawdze dokladnie
  6. witam mam problem z moca jak jest na zewnatrz gorąco tak ponad 28 stopni to auto muli jak bym jechal z przyczepa dzieje sie tak jak wlacye klimatyzacje turbo chodzi imm tez chyba jest git bo jak jest chlodniej to sie zbiera ze az milo pompa po regeneracji n75 wymieniony podciśnienie jest dzieje sie to tylko jak jest mega goraco i jest wlaczona klima natomiast jak jest chlodniej ok 20 stopni i wlacze klime to chodzi normalnie czyli wkręca się na obroty i ciągnie ładnie do 4 tys obrotów, jak jest gorąco to tez sie wkręca ale ogólnie jest jakiś słabszy muszę więcej gazu dodawc i jest glosniejsza praca chyba viskozy prawie jak w f'16 prosze o jakies podpowiedzi
  7. ok dzieki postaram się to powtórzyć na rozgrzanym silniku ale i tak był rozgrzany
  8. witam, byłem zmuszony wymienić moje vp44 bo zepsuł się przestawiasz kąta wtrysku a wcześniej elektronika, zakupiłem na wymianę całą pompę po regeneracji w firmie dieseltechnika sam ją założyłem na blokady i teraz chce sprawdzic kąt wtrysku bo mam wątpliwości odnośnie 004 bs a 004 st 3 kolumny, na starej pompie były identyczne a teraz trochę się różnią Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 004) pojawia się czasem taki błąd 0141 27-10 czyli to jest G210 Impasible signal - intermitet jakoś tak - wjmowałem wcześniej kosz w baku i po tym się zaczął pojawić ten błąd i świećić spiralka na desce
  9. czy jest możliwość zamontowania pompy z inną literką a elektronikę przełożyć z mojej pompy czy to się czymś różni czy ktoś to już robił?
  10. ok dzięki chy poszedł ten przestawiacz bo elektronikę robiłem dwa alata temu a reszta w jakim stanie jest chodzi mi o przepływkę, zawory i egr?
  11. witam, auto mam od trzech lat rozrząd wymieniony rok temu. Wcześniej nie miałem błędów a teraz świeci się ABS i ESP czasem gasną na krótką chwile i zapalają się ponownie, jak się zapalą to włącza się tryb awaryjny i maź predkość 80km/h. Błędy to 00550 i 18265 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - po vagowaniu coś w ABS chyba nacisnąłem jakiś test i pojawiło się coś takiego w silniku ale to chyba nie jest teraz istotne: 18259 powertrain data bus: missing message from abs controller p1851 35-00 01486 35-00 kąt wtrysku był ustawiony na 1,8-2 ADCT a teraz jest 2-2,2 wtyczka od ABS-u sprawdzona i od silnika piny czyste auto to A8 2,5 tdi akn manual co mam robic? proszę o analizę bo stoję w miejscu i zbytni nie wiem co robić logi http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56744.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56745.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56746.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56747.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56748.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56749.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56750.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56751.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56752.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56753.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56754.html 004 bs http://vaglog.rtnet.pl/salaj_56755.html 003 posiadam logi sprzed roku do wglądu oto one: http://www.a6klub.pl/a8-d...000-vt23463.htm
  12. Posiadam Audi a8 po liftowe z 99 r. 2,5 tdi, na wyposażeniu jest orginalne webasto sterowane z menu (możliwość programowania czasu). Już od dłuższego czasu próbuje je uruchomić. Na początku miałem błąd chyba 01414 - coś z powietrzem wieć postanowiłem zobaczyc z bliska co się dzieje i okazało się zę jest pęknięta osłona plastikowa i te kółko od wiatraka stoi dęba i dałem sobie z ty spokój. Miną rok i zima za pasem więć zdjąłem rozebrałem wyczyściłem odblokowałem silniczek i założyłem powrotem. No i tu zaczynają się schody bo próbowałem załączyć i nić, pojechałem do kolegi podpiąć pod kompa i ku mojemu zdziwieniu żadnych błędów (więc odblokowanie silniczka coś widocznie dało) a webasto nie startuje ale jak bawiłem się kompem wcisnąłem opcje "testuj" to usłyszałem silniczek od webasta (czyli chyba się przewietrzył) ale i tak nie chce się załączyć mimo wszystko że mam opcje w menu standheizung. Proszę jakieś podpowiedzi może jakaś adaptacja albo coś co pomoże mi rozwiązac ten problem z góry wielkie dzięki nr. z plakietki piecyka 4d0815069 d Diesel 12v/32w 5kw 2,5 bar 289 może jest zablokowane - ale jak je odblokować albo jak podpiąć na krótko
  13. tak ja to czuje w 2,5 akn jak włacze klime to wół do 2000 obr. i później tez jest kiepsko natomiast wieczorem jak jest chłodniej i wyłacze klime to auto zapitala- co to moze byc?
  14. ale przeładowanie masz bo łopatki nie pracują w pełnym zakresie ja tak miałem i przy 170 km/h wpadał w tryb awaryjny po jakimś czasie to już przy 120 że aż nie dało rady jechać no i ta turbo dziura
  15. ja mam dwa zaworki obok siebie jeden jest czarny a drugi szary i są one po lewej stronie patrząc na silnik a na rysunku jest tylko jeden masz może inną fotke pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...