Skocz do zawartości

soundsacker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O soundsacker

Osiągnięcia soundsacker

0

Reputacja

  1. Wymieniłem sam i wszystko poszło sprawnie i gładko jeśli ktoś potrzebuje instrukcji jak wykonać dokładnie taką operację chętnie pomogę... filtr febi 46zł i olej febi 1l-45zł
  2. Panowie po podłączeniu do waga i połączeniu ze skrzynią wyskakuje mi coś takiego 01N927733BB AG4 Getriebe 01N 2781 chciałbym się dowiedzieć co to za skrzynia?? ilu biegowa??? jaki olej zalać i czy trudno wymienić filter w książce serwisowej i na nalepce w kole zapasowym jest oznaczenie DFK-czy to zonaczenie skrzyni??? Jaki filter kupić ??? Goście wciskają gadkę że trzeba skrzynię rozpoławiać żeby wymienić ten filter. podczas jazdy wydaje się jakby było 5 biegów??? ale to chyba niemożliwe audi a4 1996 rok.prosiłbym o jakąś poradę wymiany oleju i filtra. Nienawidzę warsztatowych zdzierców ,, a jeśli jest to możliwe do wykonania osobiście to ja lubię takie roboty.. -właśnie przeczytałem numer ze skrzyni u góry DFK 22086
  3. Panowie po podłączeniu do waga i połączeniu ze skrzynią wyskakuje mi coś takiego 01N927733BB AG4 Getriebe 01N 2781 chciałbym się dowiedzieć co to za skrzynia?? ilu biegowa??? jaki olej zalać i czy trudno wymienić filter w książce serwisowej i na nalepce w kole zapasowym jest oznaczenie DFK-czy to zonaczenie skrzyni??? podczas jazdy wydaje się jakby było 5 biegów??? ale to chyba niemożliwe audi a4 1996 rok.prosiłbym o jakąś poradę wymiany oleju i filtra. Nienawidzę warsztatowych zdzierców ,, a jeśli jest to możliwe do wykonania osobiście to ja lubię takie roboty..[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 18:06_________________________________________________właśnie przeczytałem numer ze skrzyni u góry DFK 22086
  4. Zakupiłem Adi a4 z 96 z automatem oznaczenia skrzyni to DFK tak pisze w książce serwisowej.. I tu pytanie Panowie jaki olej zalać ??? czy wymienić ten filter i jak się do tego samemu zabrać??? proszę o jakieś porady.. słyszałem że takie czynności w automatach są zalecane???? Między drugim a trzecim biegiem przełączenie jest bardziej wyczuwalne niż przy zmianach na inne biegi, oczywiście zależy na jakich obrotach to się dzieje - jak mniejsze obroty da się to bardziej odzcuwać niż na wiekszych obrotach..Gość w sklepie powiedział mi z Etki że na całkowitą wymianę wchodzi 5,5l. Proszę o poradę
  5. wywaliłem kata i turbinke wyczyściłem Tylko teraz jak zakleić ten EGR??? i co to da?[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:01_________________________________________________jakieś fotki?? szukam na forum ale nie moge znależć, dużo tematów z EGR kreci sie w koło odmy... Zastanawia mnie czy wogóle ma to jakiś związek z zarastającymi kierownicami turbinki???[br]Dopisany: 18 Luty 2010, 21:22_________________________________________________Czekam na jakieś pomysły i pomoc...
  6. Czyli co Panowie robić??? Jak silnik zimny to go raczej nie butować tylko czekać aż się nagrzeje??? Może przez to zaczadzać sie turbinka???
  7. Kolego chyba nie przeczytałeś dokładnie mojego problemu..... Jak napisałem na poczatku po czyszczeniu kierownic turbiny autko chodziło jak nowe...Oczywiście spec przed tym wszystkim podpiął Vaga i stwierdził ze N75 do wymiany... To dlaczego po czyszczeniu nie było zadnego bledu na Vag i samochodzik chulał jak nowy... Myśle ze problem w spalinach i zastosuje sie do porad kolegów powyżej i zakatuje kata.....
  8. Kolego mam pytanko słyszałem o zastosowaniu w samochodach dwóch sond przed i za katalizatorem... Czy wywalenie kata w moim autku nie spowoduje żadnych dodatkowych problemów??? Jak usunąć ten katalizator???
  9. Myslisz że wywalenie katalizatora pomoże ??? Jaki to ma związek z tym???
  10. Hmmm nie wiem co się dzieje pomocy?? Problem rozpoczął się jakieś 3 miesiące temu. 1.9 TDI 110KM Samochód po odpaleniu chodzi super , pali na mrozie bez problemu. Na 3 4 biegu po wejściu na wysokie obroty jak mocno przycisne silnik wchodzi w tryb awaryjny i dostaje "muła", gaszę zapalam i wszystko ok. (nieważne czy silnik ciepły czy zimny). Byłem u speca powiedział że zawór N75 nie dałem za wygrana wyczyściłem zawór, wymieniłem wszystkie wężyki gumowe-dalej tosamo, znalazłem temat ZAPIECZONEJ KIEROWNICY TURBINY -turbinę wyciągłem rozkręciłem faktycznie była zakopcona w środku łopatki nie poruszały sie swobodnie. Przeczyściłem wszystko wszystko chodziło leciutko (to było w listopadzie).Samochodzik chodził jak nowy wszystko ok. zadnych objawów. Jednak niedługo sie nacieszyłem problem powrócił końcem stycznia......I tu pytanie w czym leży problem ????? Czy kierownica turbiny znowu się zapiekła??? Czy to możliwe że tak szybko??? Jeśli tak to jaka jest tego przyczyna???? Czy może szukać winy w N75???? A może uszkodzona jest ta Gruszka która porusza tym ramieniem??? Panowie nie wiem co robić szkoda by było bezcelowo wydzierać turbine mineło zaledwie 3 miechy???
  11. panowie czy ktos wie czy przypadkiem te sensory nie sa oznakowane w kolejności alfabetycznej? chodzi o ostatnia litere.. bo na przykład kolega pisze ze pod siedzeniem kierowcy jest 8D0 959 643 A ja właśnie pod siedzeniem kierowcy mam pustkę ktoś wyciągnął i nie włożył a pod siedzeniem pasażera jest ale 8D0 959 643 czyli bez literki na końcu. widziałem tez na allegro numery z oznaczeniem "C" i jeszcze te strzałki na sensorach ???? istnieje taka możliwość że rozróżnia sie jeszcze na lewy lub prawy??? teraz jestem w kropce nie wiem jaki kupić????
  12. Mam audi a4 b5 1.9 tdi kombi z 97. problemem jest palaca sie kontrolka airbag doszedłem do tego ze pod fotelem kierowcy brakuje czujnika tak też wykazuje vag .Problem w tym ze czujnika nie ma a ja nie wiem jakie jest jego oznakowanie.pomóżcie może ktoś zajrzy do swojego samochodu jesli ma taki sam i napisze na forum lub wyśle mi maila z góry dziekuje [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...