Skocz do zawartości

kyjo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kyjo

Osiągnięcia kyjo

0

Reputacja

  1. kyjo

    Dwumasa do oceny

    Jestem na etapie wymiany dwumasy bo u mnie po rozgrzaniu / obciążeniu silnika klimatyzacja szarpie i telepie budą. Mam okazje kupić używane koło które zachowuje sie jak na filmie. Prośba do osób którzy siedzą w temacie czy luz aby nie był za duży w niej? https://youtu.be/SiWxFvN4p4o
  2. kyjo

    1.9 TDI ASV na AHF

    Witam Panowie rozbiegł się silnik w Toledo II ASV jedna korba urwana 2 ugiete więc znalazłem słupek silnika z golfa AHF. Gość gwarantuje że ma być wszystko P&P może podzieli się ktoś wiedzą chcę włożyć jedynie słupek z AHF a pompa wtryski i cały osprzęt z mojego ASV podejdzie wszystko? Jak myśle komputer soft itp może zostać z ASV?
  3. Witam, Problem zaczął się odkąd temp jest powyżej 0 st i nie musi podgrzewać swiecami żarowymi. Ciężko odpala z rana trzeba obrócić 4 - 5 razy silnikiem zanim złapie poza tym nie widac nic dziwnego. Wymieniłem filtr paliwa razem z zaworkiem kąt wtrysku niemal idealny ( logi) dawka minimalnie niższa ale dziś po pogach wyregulowałem do 3.3 mg/skok przy temp 75 st cieczy Dodam że kilka mies wczesniej jak chwilke podgrzały swiece to palił w normie. Wiem że tematów masa o takich rzeczach ale jak widać ogólnie wszystko praktycznie jest wporządku Logi: MS gr 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr gr 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 005 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gr 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wszystko na postoju oczywiście
  4. Logi właśnie robiłem kupując filtr, po wymianie narazie cisza, wierzyli podcisnienia były zmieniane tylko skrocilem żeby nie powiększać układu i tez trochę się uspokoiło bo nie złapał trybu jak narazie, zobaczymy co będzie dalej. Pozdrowienia
  5. Witam. Prosze o sprawdzenie logów auto Seat Toledo II ASV, podczas jazdy czasem traci moc zapala się kontrolka trakcji i nie gaśnie do tego wywala błąd 17656 oraz drugi związany z różnicą ciśnień w kolektorze. Dodam że turbo było czyszczone 2 miesiące temu bo były kierownice zapieczone. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Sztanga niby pracuje fajnie niewiem czy sztange rozregulowali czy coś, rzućcie okiem sami dziwi mnie najbardziej kontrolka trakcji naczytałem się różnych rzeczy rozrząd sprawdziłem i jest ok, kąt wtrysku na rozgrzanym ok 40-45 tak że tragedii tez nie ma,
  6. Panowie proszę o sprawdzenie logów: Wyczyścili mi turbine i to co słysze to jakieś syczenie powietrza jakby nieszczelnośc podczas jazdy auto ma mniejszego kopa jak wczesniej i widze ze spalanie wzrosło na kompie Log wyżej z sierpnia i niżej z dzisiaj: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i tu tak samo grupa 011 z sierpnia i na dole z dzisiaj VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  7. Nie no jak tylko znajde czas to drzemy suszarke z auta i na stół.
  8. No widze właśnie zdziwiłem się tylko że to tak z nienadzka sie stało tydzień wcześniej brat mi mówił że czasem samochód lubi zerwać przy przyspieszaniu a dziś pierwszy raz złapał notlaufa ale widać po tych logach że różnie sie kierownice zachowują.
  9. Witam, U brata w seacie 1.9 110 km ASV ostatnio zaczął wpadać w tryb awaryjny zalogowałem dziś i widze że turbo ładuje na maxa tylko dziwi mnie że przepływka nie obcina powietrza. Sprawdze wężyki wszystkie i sztange czy się cos rusza. Do tego takie błędy Wiem że temat rzeka tylko pytanie czy w tym przypadku praca LMM jest prawidłowa? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. Piekna, zakochałem się
  11. Witam, Problem jest tego typu że podczas serwisu klimy okazało się że sprężarka tłoczy cisnienie do 21 Bar.. Na kompie żadnych błędów, dziś podmieniony presostat na uzywke ale nadal to samo. Przekażnik sprawny, mechanik zauważył ze przekażnik "odbija" ale na sprężarce zero reakcji. Podczas próby mostkowania pinów wtyczki presostatu zostaje odłączona tak jakby było wszystko ok.. Gdzie szukać przyczyny? pozdrawiam.
  12. Witam, Nie znalazłem podobnego tematu wiec mam taki problem że wycieraczka podczas działania nie dochodzi do słupka tylko zatrzymuje się do ok 10 cm od lewego słupka jest to mega irytujące tymbardziej teraz gdy sie często uzywa wycieraczek. Wraz ze słupkiem zabiera to dość dużo pola widzenia kierowcy, miał juz ktoś podobnie jest jakaś rada oprócz przestawienia całego skrzydła bo niechce zeby znów po wyłączeniu wycieraczek nie zatrzymywały się 30 cm od podszybia.. Pozdrawiam
  13. kyjo

    Problem z rezerwa paliwa

    No podobnie i u mnie jest, Przekręcam zapłon i wskoczy na 1/4 wskaźnika pomimo że rezerwa się świeci, za moment na 3/4 i powrót. ehh 2 tyg temu kupiłem auto jeszcze nie zdążyłem zarejestrować nawet a tu juz pokazują się wydatki Ma ktoś gotowy wsad do zaprogramowania procesora? bo wymianę by mi miał kto ogarnąć może ale nie mam skąd wziąć programatora i musze kogos szukać
  14. kyjo

    Problem z rezerwa paliwa

    Dziś zalałem 20l ON i wskazówka zaczęła skakać raz za polowe raz przed polowe skali. Chyba faktycznie nie ma co szukać wiecej tylko od razu za licznik się brać. No i faktycznie licznik jeager jak patrzyłem.
  15. kyjo

    Problem z rezerwa paliwa

    Zegary tak jak wyżej 1/2 fis a jakie to już nie wiem nie wyciagalem ich jakby ktoś napisał co trzeba dokładnie bo mam brata elektronika to może ogarnie temat żeby nie płacić takich kwot. edit Byłem zrobić test zegara więc tak: Błędów brak Podczas testu wskazówki poszły do końca lekko przycięło temp płynu ale poszła , ale wracając wszystkie stanęły na połowie oprócz poziomu paliwa która stanęła w ok 3/4 wskaźniika Dodam że po paru jazdach zaczyna ginąć ekran 1/2 fis tak jakby sie lekko zamazywał i raz którejś nocy zdarzyło się że zegarek wraz z data się zresetował. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...