Skocz do zawartości

lupo4801

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lupo4801

Osiągnięcia lupo4801

0

Reputacja

  1. Mój na to nie umie zaglądać.
  2. :polew::polew: niestety trzeba was rozczarować i to nie ma przyszłości :grin::grin: Main mo teroz inne plany na życie i kuje żelazo ile wlezie.
  3. Podświetlenie z innego aparatu u Main-a
  4. Na żywo ładnie się prezentuje, kolej na przestrzeń nóg
  5. Wyjechali na papieroska wiosną a wrócili zimą, obaj na letnich.
  6. Mamy coś wspólnego z wentylacją, to wentylatorek musi być.
  7. nie wiem czy dobrze zrobiłeś że się zalogowałeś na forum :grin: Też się zastanawiam, chyba polegnie.
  8. Ładne autko, mi się osobiście podoba, na żywo wygląda super. Dziś troche pomodzone w kodowaniu niech się "main" pochwali.
  9. lupo4801

    Prośba o analize logów

    Autko mojego kolegi, audi A4 B6 2.5TDI V6 2002r. Silnik szarpie na wolnych obr. wyżej troche równiej chodzi, a na BS gr.004 równo. co to może być. MB Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM MB Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. lupo4801

    Przeładowana turbina?

    Przepływka też mi sie nie podoba, tylko od razu nie padła, podobno auto nagle się zepsuło. Musze kiedy wjechać na kanał. Pozdro z Wodzisławia śl.
  11. lupo4801

    Przeładowana turbina?

    Rybnicki Okręg Węglowy Dodam że od samego dołu tak muli, że nawet logi wychodzą przeciągnięte w czasie. Zaświeci się spirala i muł, po zgaszeniu lepiej. Rano podobno jest mocniejszy niż w upał, pewnie powietrze jest gęściejsze. Tyle wiem, pacjenta sam mam przez chwile, bo auto potrzebne też chciałbym go na spokojnie oblukać. Upał plus gorący silnik to nie robota. N 75 wygląda OK. EGR elektryczny nie ma możliwości podmiany na N18.
  12. lupo4801

    Przeładowana turbina?

    Witam, podepne sie pod temat, A4 B7 2.0 140KM, ma te same objawy jw. wywala błąd 000665 po każdym depnięciu, jedynie pulsacyjne dodawanie gazu pozwoli na rozkręcenie silnika do ponad 4tyś. obr. Węże wyglądają OK. nie kopci na czarno, przepływka wyczyszczona, EGR wyczyszczony, kierownice chodzą elegancko( BS, Output Test). Wcześniej miał błędy już nie pamiętam jakie ale związane z N249 i J883 a dziś ich nie wywaliło, tylko 000665. Gdzie traci ciśnienie, nie chce wymieniać po kolei zaworków aż trafie bo to nie o to chodzi, może ktoś tak miał. Dzięki, pozdrawiam. Grupy: 003,007,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. Dzieki za odpowiedzi, problem rozwiązany. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...