Skocz do zawartości

piotrsad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrsad

Osiągnięcia piotrsad

0

Reputacja

  1. do kolegi z warszawy pisalem tydzien temu i do dzis jeszcze nic nie odpisal, moze jest na urlopie, czy te drążki z audi 80 są takie same jak w a4??
  2. Witam, mam taki problem iż niedawno zmieniłem auto na troszke nowsze i co sie okazało to są do roboty tylne tuleje bo są pozapiekane i nie mozna ustawic zbieżnosci, nie wiem gdzie można kupić najlepiej zestaw tulei, bo juz znajomy mi zamowił ale okazały się że nie pasują, najlepiej gdzieś na śląsku, ale może być też wysyłka, potrzebował bym też amaortyzatory, bo stare są już pognite i obawiam sie że za niedługo bokiem zaczną przeciekać, przy okazji chciałem też wymienić łożyska bo z jednej strony już jest mały luz, z góry dziękuje za wszelkie sugestie gdzie to kupić i jak najlepiej zrobić, audi to a4 avant 1,9 AVG 115km oryginalnie były czerwone amortyzatory, czyli chyba te twardsze. pozdrawiam
  3. teraz dopiero doczytalem uwaznie ze trzeba przeciac pierscien, juz chyba wszystko jasne, ale przy okazji pytanie, jak wyciągnąć czujnik ABS bo coś czasem zaświeca mi się lampka z ABS i jak zczytał mi znajomy VAGiem to wlasnie tylni czujnik nie zawsze dziala, moglbym to przynajmniej zobaczyc, moze sie cos zabrudzilo[br]Dopisany: 24 Październik 2008, 21:40_________________________________________________Witam, łożysko wymieniłem w warunkach polowych, faktycznie bez imadła i rozpieraka hydraulicznego by się nie obyło, ale nie udało mi się wymontować czujnika ABS, zapieczony na amen, ale do Polski wróciłem wczoraj i dziś już wydłubałem stary czujnik ABS i włożyłem nowy, wszystko działa jak na razie, z góry wszystkim dziękuje za pomoc, temat może iść do zamknięcia, pozdrawiam
  4. dzis odebrałem łożysko SNR wraz ze śrubą za "jedyne" 70euro, rozbój w biały dzień, ale co zrobić, jeśli dobrze zrozumiałem to te śrube która mam w zestawie musze obciąć a potem wykręcić ?? jutro rano jestem juz umowiony na warsztacie więc sie za to zabiore.
  5. a ile czasu orientacyjnie moze to zajac, i czy trzeba na cos tam specjalnie uwazac zabierajac sie za to, bo nigdy nie mialem do czynienia wczesniej z quattro
  6. to moze do tego wybicia uda sie wykorzystac jakas prase hydrauliczna, albo podnosnik hydrauliczny??
  7. witam, mam problem bo jestem na delegacji we francji i cos stało się z łożyskiem w tylnim kole, bo powyżej 80km/h szumi tak ze nie da się jechać, zamówiłem juz tutaj u lokalnego dostawcy czesci zestaw naprawczy i teraz moje pytanie brzmi czy dam rade je wymienic majac do dyspozycji warsztat mechaniczny (na budowie) z podstawowymi kluczami, czy ktoś to robił i wie ile czasu to zajmuje i czy jest jakas kolejnosc co trzeba zrobić żeby ułatwić sobie naprawe, z góry dziękuje za wszelką pomoc pozdrawiam,
  8. dzieki za sugestie, na razie tylko popatrzylem pod auto i faktycznie widac ze most jest mokry wiec jakis wyciek z zimeringa jest na pewno, ale czy szumi lozyszko sprawdze jutro, postawie auto na klocki i poslucham na biegu co sie dzieje, pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Październik 2008, 18:15_________________________________________________przetestowałem to i na "szczescie" szumi prawe łożysko w kole bo przy ostrych zakrętach się ucisza, wiec troche się uspokoiłem, ale teraz moje pytanie brzmi czy dam rade wymienić je mając do dyspozycji podstawowe narzedzia (mamy tutaj na budowie taki warsztat mechaniczny) czy wymiana tego lożyska jest jakaś szcególnie skomplikowana, ile może zająć to czasu, może ktoś już to robił i jaki rozmiar łożyska będe potrzebował, bo nie wiem czy uda mi się tutaj kupić czy taniej będzie sprowadzać z polski (ewenrualnie niemiec - kilku ludzi wraca do niemiec na wekend i mogli by mi takie przywieść) czy przy okazji powinienem coś jeszce wymienić, jakieś dodatkowe częsci typu uszczeli, zabezpieczenia etc ?? z góry dzięki za wszelką pomoc
  9. dzis jak jechalem to drgania az sie przenosily po aucie powyzej 80km/h odglos jakby dochodzi bardziej z prawej tylniej strony, jak sprawdzic ilosc tego oleju w moście?? pierwszy raz mam audi i pierwszy raz quatro więc można powiedzieć że to dla mnie nowość, pozdrawiam
  10. to chyba bardziej na tym walku, bo na zakretach tez szumi tak samo, jakie sa szanse wymiany takiego lozyska? jest to skomplikowana operacja?? trzeba miec jakies specjalne narzedzia?? z gory dzieki za pomoc
  11. Witam, niedawno kupiłem A4 Avant 1,9TDi Quatro 110km 98rok, i jak jechalo sie szybciej było słychać lekki szum, jakby łozyska z tyłu, ale myślałem że jest to normalny odgłos dyferencjału, wczoraj zrobiłem 1400km jadąc do francji i szum nasilił sie do tego stopnia że cięzko sie rozmawia w aucie, co może być przyczyną?? obecnie jestem we francji i nie wiem czy oddawac auto do serwisu czy probowac samemu cos zdziałać, mam tutaj dostep do podstawowych narzędzi, moze wystarczy cos przesmarowac / wymienic olej etc?? prosze o pomoc
  12. Witam, mam na imie Piotrek, niedawno stałem sie szczęśliwym nabywcą Audi A4-S4 Quatro, 1,9TDI rok 97r. Mam nadzieje ze spotkamy się na jakimś spocie pozdrawiam wszystkich forumowiczow !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...