A więc czas na virusa, muszę zadzwonić do Aliego, zresztą to on zajmował się teraz moją turbiną [br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 21:10_________________________________________________Witam, ostatecznie nie zrobilem chipa bo turbina troszke przeladowywala jak ali zrobil program 145km wiec dalismy sobie siana, chyba bede zbieral na turbo ze 130....
Ostatnio mam straszne problemy zeby osiagnac spalanie godne diesla...przy PSJ zejde do 7,3 ale przy normalnej jezdzie spalanie wynosi okolo 8,0-8,5 litra...szok!
Robilem LOGI, wszytsko bylo OK, pojechalem nawet na diagnostyke, teraz tylko zaluje straconych pieneidzy
Od momentu czyszczenia turbiny jezdzilem na n18 w miejscu zaworka n75, pomyslalem ze to jego wina ze spalanie jest tak wysokie, wczoraj podmienilem z powrotem n75 na ktorym jezdzilem wczesniej i zrobilem na syzbko logi 003,010,011
looknijcie, czy znowu mi keirownice sie zacinaja, n75 jest uwalony, czy jak? dodam ze nie mam notlaufa...ale ten overboost nie jest zbyt duzy..? nie wrzocam tutaj logow 008 ale przeplywka nie pachnie swiezoscia i w zakresie 3800-4300 juz IQ via MAF jest zblizone do IQ via RPM(torq) wiec pewnie puszcza lekkiego dymka...
Dziś założyłem inny n75, tzn. ostatnie logi jakie ci wysyłałem były z n18 zamiast n75, bo kiedyś wymieniłem jak miałem przeładowanie, okazało się ostatecznie że to nie zaworek n75 tylko turbina do czyszczenia jak zapewne kojarzysz. Teraz zalozylem z powrotem n75 w odpowiednie miejsce zamiast zakupionego n18....
oto logi 003,010,011..
http://rtnet.pl/vaglog/pielxon15_120.html
wydaje mi sie ze jest nieźle, trochę więcej widać turbina dostaje doładowania niż na n18...jak ci sie widzi? chyba jest ok? w górnym zakresie powyżej 4 tyś podobno lekko puszcza czarnego dymka , sprawdziłem to statycznie.
prosze o sprawdzenie tych logow i pozdrawiam
P.S to mozna wkoncu jezdzic na n18 zamiast 75 czy nie jest to zalecane na dluzsza mete?
http://rtnet.pl/vaglog/pielxon15_120.html