Skocz do zawartości

Vas

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vas

Informacje

  • Imię
    Zbyszek
  • Miasto
    Zabrze

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vas

0

Reputacja

  1. Chłopaki, pomóżcie bo coś nachrzaniłem z tym kodowaniem. Mam MMI2G High. W zielonym menu zrobiłem wszystko OK. W MMI mam (aktywne) opcje zmiany ADS. Zmiana reakcji na gaz jest wyraźna, ale układ kierowniczy działa tak samo każdym trybie (silne wspomaganie). Każdy z kanałów w adaptacji ustawiony jest na 4. Winny musi być bajt nr 8. Raz jeszcze przejrzałem instrukcje z netu (które nota bene są często sprzeczne) i wyszło mi, że jeżeli dodaję tylko silnik i zmianę siły wspomagania (dla 1N3), to bajt powinien mieć postać 00010110. Przy czym w przypadku bitów 0 i 4 pojawiają się dziwne informacje. Wg nich bit zerowy to "opcja" Tego nie kumam- dla mnie albo ma być ustawiony na 1, albo nie. Co znaczy "opcja"? Mogę sobie tu cokolwiek ustawić i będzie OK? Kolejna zagadka to bit nr 4, który ma być związany z jakimś typem układu kierowniczego, o ile ten jest zainstalowany. O który układ chodzi? Servotronic? Aktywny? Założyłem tu jedynkę, ale może ma być zero?
  2. A czy nie da się ściągnąć samego pokrętła? Mam ten sam problem (MMI 2G High, ale z mechanicznego punktu widzenia to pewnie jeden pies) i obstawiam, że po prostu trzeba wyczyścić potencjometr. Plastikowe pokrętło jest elementem ruchomym, więc fizycznie musi być niezależne od całego panelu. Tylko pytanie czy wystarczy je mocno pociągnąć do góry, czy może jest tam jakiś kołnierz albo zatrzask blokujący możliwość wysunięcia przez otwór w panelu i faktycznie trzeba to wszystko rozbierać? Ewentualnie czy jest szansa żeby preparat dostał się do potencjometru przez szparę miedzy pokrętłem a otworem w panelu?
  3. Jak może nie spełniać skoro jest zamiennikiem g00200? Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
  4. Zwłaszcza, że Febi 6161 występuje na stronie prawie każdego sklepu jako zamiennik G004000, więc (na logikę) albo nie lejemy żadnego, albo oba. PS Warsztat, który mi wybrał 6161 (A5 z 2007) dzwonił na moją prośbę do ASO w Gliwicach i wg nich obecne zalecenie to G004000M2, czyli 6161 jest ok. Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
  5. Kurde,ależ ten wątek jest schizofreniczny. Mniej więcej co 5 stron pojawia się konkluzja sprzeczna z poprzednią. Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka
  6. Proponuje przetkac odplyw wody. U mnie niestety juz anwet to nie pomagalo i skonczylo sie na rozebraniu deski i wykopaniu totalnie zapaskudzonego parownika.
  7. Trzeba wziac poprawke, ze jak sie testuje po kolei 10 roznych srodkow, to ten dziesiaty ma latwiej i wcale nie musi byc najlepszy U mnie niestety okazalo sie, ze parownik jest tak zapaskudzony, ze zadna chemia sie go nie ima (przynajmniej nie na dluzej) i skonczylo sie na rozbiorce samochodu.
  8. Zdarza się najlepszym. Dzięki za chęć pomocy
  9. Teraz jest już absolutnie jasno. Serdeczne dzięki za poświęcony czas
  10. Po pierwsze, dzięki za namiary, poszło juz PW do kolegi Po drugie, teraz to juz totalnie się zamotałem W pierwszym swim poście wpisałeś dwa przedziały VIN: Pierwszy: xxxxxx8Ex3x285000 i drugi xxxxxx8Ex3x285001. Ja mam xxxxxx8Ex2x303929 Czyli z puntu widzenia 6 ostatnich cyfr jestem w przedziale powyżej 285000, a z puntu widzenia 10-ego znaku w żadnym. W twoich przedziałach tam jest 3, u mnie 2. Może wykazuje ponadprzeciętna tępotę, ale ciągle mi te cyferki nie pasują
  11. Aaaa. To jest 3-ka z tej ostatniej liczby? Czyli nie mam tego czytac jako 303929, ale jako 03929? W takim razie wszystko jasne. Dzieki za wyjasnienie, bo zrozumialem zupelnie inaczej
  12. Jezeli to "-3-" oznacza trzy kolejne znaki po 8E, czyli w moim przypadku "12A", to ostatnia 6-cyfrowa liczbe mam powyzej 285000 (303929), wiec chyba 8E1 820 103A, a nie samo 8E1 820 103? Czy moze zle zrozumialem?
  13. Dzięki za pomoc Nie jestem pewny, czy dobrze czytam ten zapis. Moj nr identyfikacyjny to WAUZZZ8E12A303929. Mam skakac po tych cyfrach, tzn nie patrzec na 2A w srodku i skupic sie tylko na 8E1 i 303929? Czyli przyjac , ze potrzebuje 8E1 820 103A? PS A gdyby ktos mial jeszcze namiary na jakis sklep, ktory ma dowolny zamiennik na stanie, to moja wdziecznosc bedzie juz bezgraniczna. Oczywiste miejsca typu Inter cars juz sprawdzilem.
  14. Będę wdzięczny za pomoc. Auto jak w temacie - 1.8T AVJ, sedan, 2002. Jeżeli trzeba to służę nr nadowzia. Przy okazji może ktoś przerabia temat i wie, czy dostępne są zamienniki tego elelemntu? Pozdrawiam
  15. Oni chyba nie maja projektantow. Buduja samochod, a potem jakis japonski pan Gienek lepi nadwozie kierujac sie tylko tym zeby czesci nie wystawaly.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...