Skocz do zawartości

Sachsa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sachsa

Osiągnięcia Sachsa

0

Reputacja

  1. Witam, Podczas przeglądu i wymiany oleju w serwisie mechanik wykrył wyciek oleju z pompy paliwa vacum. Wyciek jest niewielki i do tego na króćcu ( nie jest sztywny lecz można nim ruszać ). Od mechanika dowiedziałem się, że króciec jest wciskany w obudowę i nie ma możliwości uszczelnienia go. Jedyny sposób naprawy to wymiana pompy paliwa, koszt części i robocizny w serwisie to 1600 zł. Mechanik ostrzegł mnie, że dalsza jazda może grozić tzw. twardym pedałem czyli kłopotami z hamowaniem. Wyciek jest nie wielki, ale koszt bardzo duży. Czy rzeczywiście jest tak jak mówi mechanik, że jest to niebezpieczne ponieważ pompa może zassać " fałszywe powietrze " ( czy jakoś tak )i że naprawa nieszczelności na tym kołnierzu jest niemożliwa ? Jakie jest inne wyjście, zakup pompy używanej ? No i najważniejsze pytanie czy to częsta usterka w tych silnikach ( auto ma 160 tys kilometrów przebiegu) ? Fachowców proszę o poradę. :> Pozdrawiam
  2. Mam Audi A4 8E2, sedan 1,9 TDI 96 KW. To moje pierwsze Audi, świeżo sprowadzone. Nie myślałem, że przyniesie mi tyle zadowolenia. :> Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...