Skocz do zawartości

Marcin.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin.

Osiągnięcia Marcin.

0

Reputacja

  1. I chyba chodziło mu o RS6, bo RS4 z taką mocą to już mocna wydumka.
  2. Ja miałem przez pewien okres STi i S4 B6. Temat rzeka, Subaru zdecydowanie do szaleństw, Audi raczej do wożenia się. Co do Twoich pytań, to oczywiście SI bardziej "surowe", napędy porównywalne z lekkim wskazaniem na STi. S4 bardziej komfortowe i wygodniejsze w trasie, ale z STi dramatu też nie ma.
  3. Przepraszam, oczywiście na 1000, już poprawiłem. MorgothV8 dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Dotychczas nie kontrolowałem dokładnie przebiegów i ilości dolewanego oleju, ale ostatnio coś za często dolewam. Teraz będę dokładnie sprawdzał i dam znać. W każdym razie na około 2500 km dolałem równo 1 litr oleju. Jazda raczej normalna, dynamiczna ale bez szaleństw. To spalanie 16,25l to wyszło Ci właśnie przy ostrej jeździe? U mnie pali od 13 do 20l. Ale te 13 to strasznie trudno osiągnąć, a wydawało mi się że przy bardzo spokojnej jeździe powinien palić dużo mniej .
  4. Jakie są normy zużycia oleju dla tego silnika? Mi bierze 0.2-0.3 l na 1000 km.
  5. Najlepiej w okolicy Warszawy. Czy ktoś ma pozytywne lub negatywne doświadczenia z firmą Unitronic?
  6. Marcin.

    [B6 S4] Nadkole

    U mnie nie ma kratki w nadkolu.
  7. W takim wypadku chyba warto je zmienić na metaliczne, prawda?
  8. Wiec tak, mocy było 295 KM. Na 14 VI jestem umówiony w El-tecu na wymiane wydechu. Po tej operacji wybieram się prawdopodobnie do Unitronica na sprawdzenie i strojenie. Dam znać oczywiście jakie będą efekty prac. BTW czy ktoś wie jakie są katalizatory w moim S4? Ceramiczne czy metaliczne?
  9. Kabelek zakupiony. Pytanie teraz skąd ściągnąć oprogramowanie. Znalazłem tutaj: http://www.ross-tech.net/...lease4091us.exe Czy to jest właściwa wersja i czy istnieje w języku polskim?
  10. Elberoth, coś takiego? : http://www.allegro.pl/item192196827_interfejs_vw_audi_seat_skoda_vag_obd2_com_od_ss_fv.html
  11. by who ?? Jeśli moge spytać ??Możesz wpaśc do wawy, zrobimy ci logi :twisted: Albo Kocar albo Unitronic. Dzięki za propozycje :smile: Ewentualnie gdzie i kiedy? [ Dodano: 10-05-2007, 17:47 ] Też się tego obawiam A kto w takim razie dobrze to zrobi?
  12. Żeby sprawdzić wartości to muszę się udać do ASO, a na razie cierpię na brak czasu W każdym razie, albo zakładam do niego pełnego Milteka + remap, albo zmieniam na RS6.
  13. pre_pl, zdecydowanie jechałem wolno :smile: A czy to może mieć jakieś znaczenie?
  14. Z rozmów z Kocarem wynika, że te silniki często mają sporo mniej koni, z reguły w okolicach -30 KM. U mnie brak trochę więcej, ale hamownia w Łodzi charakteryzuje się słabym nadmuchem, więc można dodać około 10 KM. Chciałbym, żeby to była przepływka, ale obawiam się że ten silnik taki po prostu jest :frown:
  15. A mają przepływomierze na podmianę? Może lepiej podjechać do Unitronica albo Diagtronica?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...