Jump to content
IGNORED

[B6 S4] Nadkole


pre_pl
 Share

Recommended Posts

W Audi S3 nadkole ma takie fajne kratki poprawiające lepszy przepływ powietrza (odprowadzenie), zacząłem się zastanawiać czy nie włożyć do AWXa nadkola z S4. Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !?

Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ?

Koszt to około 90zł (bez śrub, ale to grosze).

temat pomocniczy na A3-club:

http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180

Link to comment
Share on other sites

Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !?

Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ?

Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 (no turbo, no IC, no kratka w nadkolu) :wink:

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8

ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee

Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T...

Link to comment
Share on other sites

Guest spedyt
Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8

ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee

Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T...

Chyba nie obejdzie się bez wycinania

Link to comment
Share on other sites

Chyba nie obejdzie się bez wycinania

"nie wpuszczę, zanim nie usłyszę hejnału"

hyhyhy, czyli nie wytnę dziury, jak nie zobaczę tego nadkola z wersji mocniejszych dizli czy benzyn :cool:

Bo jak widzę, te kratki z kibli... bryyy :wink:

Link to comment
Share on other sites

no właśnie mi Rogal mówił żebym założył nadkola od S4 to chyba ono (S4 nie ono z wawy :evil:) ma te kratki...

Link to comment
Share on other sites

U mnie nie ma kratki w nadkolu.

to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło... :grin:

Link to comment
Share on other sites

to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło

mógł myśleć o S4 B5, ciekawe jak z "kompatybilnością" :cool: ?

Link to comment
Share on other sites

a racja racja...

Link to comment
Share on other sites

Kupić nadkole z S4 B5, wyciąć kratkę i zanitować ją w naszym. Problem solved.

Link to comment
Share on other sites

Elberoth

zanitować ją w naszym

to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić)

einzelbild4nn8.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

ile ta kratka wam da?? 2 stopnie??

Link to comment
Share on other sites

poziek

a ile to nadkole kosztuje 100 ?? 150 ?? (to jak pierdnięcie w mąkę) :evil:

Link to comment
Share on other sites

nie o to chodzi - ja bym wogóle tego nadkola nie robil, ani nie wycinał kraty w swoim...bo i tak w końcu każdy z was załozy FMICa :polew: :polew: :tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

poziek a co z tymi fotkami FMIC'a w TDIku ??

Link to comment
Share on other sites

to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić)

Jeżeli masz taką możliwość, to jeszcze lepiej. Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić.

Link to comment
Share on other sites

Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić.

Polecam Plexus'a z aktywatorem - kleji PP i trzyma lepiej niż samo PP :th:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...