pre_pl 9 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 W Audi S3 nadkole ma takie fajne kratki poprawiające lepszy przepływ powietrza (odprowadzenie), zacząłem się zastanawiać czy nie włożyć do AWXa nadkola z S4. Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !? Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ? Koszt to około 90zł (bez śrub, ale to grosze). temat pomocniczy na A3-club: http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 61 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !?Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ? Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 (no turbo, no IC, no kratka w nadkolu) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T... Chyba nie obejdzie się bez wycinania Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 Chyba nie obejdzie się bez wycinania "nie wpuszczę, zanim nie usłyszę hejnału" hyhyhy, czyli nie wytnę dziury, jak nie zobaczę tego nadkola z wersji mocniejszych dizli czy benzyn Bo jak widzę, te kratki z kibli... bryyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 no właśnie mi Rogal mówił żebym założył nadkola od S4 to chyba ono (S4 nie ono z wawy ) ma te kratki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
staniek 61 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Najprościej byłoby spytac, np. tego Pana: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2496 Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin. 0 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 U mnie nie ma kratki w nadkolu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 U mnie nie ma kratki w nadkolu. to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło mógł myśleć o S4 B5, ciekawe jak z "kompatybilnością" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 a racja racja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elberoth 4 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Kupić nadkole z S4 B5, wyciąć kratkę i zanitować ją w naszym. Problem solved. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Elberoth zanitować ją w naszym to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić) Link to comment Share on other sites More sharing options...
poziek 14 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 ile ta kratka wam da?? 2 stopnie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 poziek a ile to nadkole kosztuje 100 ?? 150 ?? (to jak pierdnięcie w mąkę) Link to comment Share on other sites More sharing options...
poziek 14 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 nie o to chodzi - ja bym wogóle tego nadkola nie robil, ani nie wycinał kraty w swoim...bo i tak w końcu każdy z was załozy FMICa :polew: :tongue: Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvaro 8 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 poziek a co z tymi fotkami FMIC'a w TDIku ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elberoth 4 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić) Jeżeli masz taką możliwość, to jeszcze lepiej. Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cilek 0 Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić. Polecam Plexus'a z aktywatorem - kleji PP i trzyma lepiej niż samo PP :th: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now