Skocz do zawartości

pirsi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pirsi

Osiągnięcia pirsi

0

Reputacja

  1. pirsi

    Prośba o analizę logów

    Dzięki wielkie :-) w przyszłym tygodniu wyjeżdżam skrzynią :-) ---------- Post dopisany 08-09-2012 at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2012 at 12:56 ---------- Niestety wymieniłem kompletne sprzegło z dwumasem i nic moze ktoś ma jakiś inny pomysł ???
  2. pirsi

    Prośba o analizę logów

    Witam, Prosiłbym o analize logów, gdyż nie moge się uporać z szarpaniem podczas przyspieszania.Pojawiają się gdy wcisne cały pedał gazu i auto zaczyna się zbierać, przedtem było to tylko w zakresie ok 1400 do 2300 obr/min teraz już zaczyna być przy każdej próbie przyspieszania szczególnie na 3,4,5 biegu. Może któryś z kolegów coś znajdzie w logach :-) Z góry Dzięki logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93820.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93821.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93822.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93823.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93824.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93825.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93826.html logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93827.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93828.html http://vaglog.rtnet.pl/mz.rider_93829.html
  3. czyli może być to ?, czy jest jakiś sposób choć wątpie by ją sprawdzić czy poprostu trzeba wymienic i wtedy dopiero bedzie widoczny efekt ?
  4. Witam mam problem gdyż przy przyspieszaniu tj. od ok. 1400 do 2200 obr/min silnik zaczyna wpadać w wibracje tak że trzęsie całym silnikiem i skrzynią (efekt jakby silnik nie dostawał momentami paliwa). Dzieje sie to prawie na każdym biegu szczególnie na 3,4,5 gdy na małych obrotach wcisniemy cały pedał gazu i auto zaczyna przyspieszac, do tego teraz jeszcze po wyrzuceniu na czasem gaśnie i trudno go odpalić ponownie i do tego nie ma żadnych błędów .Dodam że niedawno wyczyścilem zawór EGR, kupiłem nowy przepływomierz oraz wymieniłem poduszki pod skrzynią i silnikiem a także rozrząd .Mysle że mogą siadać pompki bo auto już ma 320000 tys., chyba że mechanik zle złożył rozrząd bo wydaje mi sie że przedtem nie bylo tego,ale to może tylko zbieg okoliczności. Prosze o jakąś podpowiedź?
  5. Zobacz najpierw przewody podcisnieniowe zanim zaczniesz cokolwiek rozkręcać bo się przecierają przerabiałem to juz w trzech samochodach tylko zrób to dokładnie :-) ostatnio w swojej A4 miałem przetarty przy samej puszce od sterowania turbiny i na 3 samochody które miałem dwa to bylo to a trzeci to były zatarte łopatki sterowania turbiną , wyciągnąłem ja rozebrałem wyczysciłem cały ten syf ze srodka (robi sie tam cos w rodzaju kamienia :-) ) złożyłem i hulało , tak ze szkoda od razu wydawac kaske :-)
  6. Ja założyłem oryginalne sachs cenowo nie różnią sie tylko ok 30 zł na sztuce od kayaby ale według mnie różnica jest Napewno wolałbym oryginały jeżeli nie to bilsteiny bo co do kayaby to nie jestem przekonany ponieważ założyłem ojczulkowi na początku było ok gdzies do 10000 tys km a pozniej zaczelo sie pogarszac tak że wybór należy do ciebie
  7. pirsi

    [B6 AVF] Rozpórka

    Dzięki wielkie :>
  8. Witam chciałbym kupić kupić rozpórkę do mojego audi lecz nie mogę nigdzie znaleźć Nie wiem czy nie występuje choć raczej to nie możliwe czy źle szukam, jedynie znalazłem do audi TT ale nie wiem czy podejdzie, ewentualnie gdzie mogę dostać ????
  9. mam drobne pytanko dla nie wtajemniczonych czy w kazdym wkładzie przepływomierza powinna byc taka dioda z drucikiem jak na zdjeciu powyzej poniewaz u mnie takiej nie ma
  10. Witam wszystkich Mam na imie Marek i stałem sie posaiadaczem nowego ale uzywanego :-) Audi A4 B6 , mam nadzieje ze na tym forum poznam wielu fajnych ludzi z którzy tak jak ja kochają samochody !!! :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...