Skocz do zawartości

kabo83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kabo83

Osiągnięcia kabo83

0

Reputacja

  1. Spotkałem się z podobnym problemem. Przeszkadzała wilgoć, która nie wiem jak ale dostawała się do gniazda przetwornicy. No i nie odpalał. W tym momencie przetwornica osłonięta, wszystkie styki osłonięte i poprawione. Odpala za każdym razem. Także sprawdź elementy gdzie wilgoć mogła się dostać i przeszkadzać. Powodzenia!
  2. Witam Panowie, wczoraj znajomy poprosił mnie o diagnozę w golfie. Przyjechał na miejsce zatrzymał się. Drugiego dnia kontrolki na desce zwariowały - wszystko mruga. Samochód odpala i po chwili gaśnie, Log Vaga: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 03G 906 016 B Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 5645 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00028 4 Faults Found: 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) Electrical Fault P0671 - 000 - - 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) Electrical Fault P0673 - 000 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 000 - - 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 000 - - Wykasowałem błędy ale za chwilę znowu pojawiają się dwa. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 03G 906 016 B Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 5645 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00028 2 Faults Found: 18048 - Internal Contr. Module (EEPROM) Error P1640 - 000 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 000 - - Czy to wygląda na uszkodzenie pamięci czy na rozjazd map czy na jeszcze coś innego? Do kogo w Warszawie mógłbym się zgłosić aby to zrobić? Z góry dzięki za info. Pozdr, Kamil
  3. Co do gazu - wiem, że są osoby, które mocno się sprzeciwiają, są takie, które mniej i takie, które zachwalają gaz. Ważne aby mieć w miarę pojęcie co się zakłada, jak to działa, jak się tym opiekować. Gaz zakładałem rok temu. Pan instalator wyglądał na takiego, który się zna ale obecnie go nie pochwalę. Tak jak tutaj napisaliście, ze wtryski red'y są złe - ogólnie valtecki nie nadają się. Ale ich niedomaganie sprowadza się do tego, że nie wyrabiają w wyższych partiach obrotów (zapętlają się). Ale póki co u mnie nie zauważyłem żadnego 'mulenia' silnika. W perspektywie czasu mam zaplanowaną wymianę - pewnie na matrixy. Ponadto w momencie założenia miałem zrobiony błąd z podłączeniem "plusa". To naprawiłem i nie ma problemów z odpalaniem. Ogólnie zadowolony jestem z działania instalacji. Zrobiłem przez rok 40 kkm. Nie miałem żadnych problemów. Fis'a niestety nie mam pełnego ale za to podświetlanie zegarów nie jest czerwone tylko biało czerwone - ładnie to wygląda i jest to opcja a nie przerabiane. Wrzucę jeszcze kiedyś zdjęcia. Felg póki co nie mam w zamiarze zmieniać. Powód: dwa komplety opon kupiłem razem z autkiem - były dorzucone i są naprawdę dobre. Ciche bezpieczne i nie widać zużycia. quattro - świetna sprawa, szczególnie w zimie i na ośnieżonych miejscach, bywało tak, że ludzie czasami się smiali jak chciałem gdzieś zaparkować gdzie przed chwilą kogoś wypychali bo się zakopał a ja bez problemu wjechałem i wyjechałem. Ponadto warszawa-> parking wola park w zimie w nocy jest tam często sporo śniegu i ludzie przyjeżdżają sie spoślizgać - świetna zabawa. Chciałbym się dowiedzieć jak kosztowo oceniacie moje autko. Nie mam jeszcze wystarczającej ilości postów aby zamieścić w dziale sprzedam i chyba nie chce jeszcze sprzedawać ale gwoli własnej ciekawości. Ile jeszcze mógłbym za moją 4-ke dostać. p's. za tydzień wstawiam xenony.
  4. Hej, do zaprezentowania mam swoją a4. Zapraszam na stronkę: http://kamilborowiec.eu.interii.pl/audi/index.html Pozdrawiam, Kamil
  5. Hej, ja ostatnio przeczyściłem swoją przepływkę środkiem IPA Cleanser. Przepływka była mocno zabrudzona. Czyściłem bezpośrednio psikając środkiem i doczyszczając pędzelkiem. Potem samo wyschło i jest lepiej, zrobiłem logi i wygląda to tak: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_apu_prosba_o_analize_logow_przeladowanie-t73804.0.html Generalnie polecam bo przepływka wpływa znacząco na parametry silnika. Nie czuję teraz żadnych falowań i generalnie silnik zrobił się bardzo żwawy. Gdyby ktoś miał jakieś pytania - dawajcie śmiało. Pozdr, Kamil
  6. Problem rozwiązany. Okazało się w momencie jak zacząłem dobierać się do turbinki, że przewód idący z obudowy turbiny do zaworka n75 nie jest przykręcony do turbiny (prawdopodobnie zgubiona śrubka bądź ktoś chciał zrobić tuning przed sprzedażą aby pokazać jak ładnie ciągnie powyżej 2500 obrotów). Pociąga to za sobą fakt, że nie było sterowania WG stąd przeładowanie. Koszt mojej naprawy to 7,49 zł za śrubkę z ASO + 45 minut bardzo spokojnej pracy łącznie ze sprawdzeniem przewodów i połączeń na turbince. Pozdr i dzięki za sugestie.[br]Dopisany: 04 Maj 2009, 10:04_________________________________________________Witam! Parę dni temu wyczyściłem przepływkę. Popatrzcie proszę i dajcie znać co jeszcze można poprawić, co jest źle. Chodzi mi głównie o to jak poprawiło się doładowanie po tym jak przepływomierz zaczął mierzyć większą ilość powietrza. Przepływkę czyściłem środkiem IPA - była o tym mowa na forum. Dzięki koledzy! Nowe logi wyglądają tak: stare wyglądały: Pozdr, Kamil
  7. Panowie, piszę bo potrzebuję pomocy przy Regeneracji przełącznika świateł drogowych, postojowych i mijania.. czy ktoś z W-wy mógłby mi pomóc? Mam ślepe Audi A4
  8. OK, zrobię to wieczorem i napiszę jak wygląda sytuacja.
  9. >>Piszesz, że bezpieczniki OK, także nie rozumiem po co je wymieniać<< Aby zacząć rozwiązywanie problemu od najprostszych czynności. Wymienię dzisiaj bezpieczniki na nowe i zmierzę napięcie. PS. Czy na forum jest dokładny manual jak dostać się do włącznika świateł bez wyrządzania szkód
  10. domelq dzieki za odpowiedź. Dzwoniłem właśnie do elektryka samochodowego.. twierdzi, że bezwzględnie należy bezpieczniki wymienić i sprawdzić czy jest na nich napięcie. Panowie, czy ktoś z okolic Warszawy ma wprawę w dostawaniu do włącznika świateł?
  11. Witam, Panowie, wiem że temat braku świateł poruszany na forum już kilka razy, ale mój przypadek jest nieco inny Mianowicie, na tydzień zamieniłem się z Tatą na auta i postanowiłem doprowadzić jego A4 z 98 roku w 1.8T AEB do formy. Udało mi się poradzić ze świecącym AIRBAGIEM żółta kostka pod siedzeniem), usunąłem inspekcję i komunikat na FISie, o spalonej żarówce. Niestety coś poszło nie tak jak trzeba i brakuje teraz świateł postojowych, mijania i drogowych... działają natomiast światła stopu i migacze. Żarówki i bezpieczniki Czy osławiony włącznik świateł jest za to odpowiedzialny? czy może stało się coś jeszcze? Dodam, że mam mało czasu na naprawę bo do soboty muszę 'odmienić' się na samochody, a bez świateł mijania i drogowych będzie to niemożliwe. Z góry dziękuję za pomoc.
  12. Hejka, tak jak koledzy doradzili wyżej - wystarczyło delikatne przedmuchanie sprężonym powietrzem. Potem trochę przejechałem i jeszcze raz przedmuchałem i jest ciuchutko. Bez żadnej ingerencji w sensie wyciągania radia. Zatem polecam przedmuchiwanie. Pozdrawiam
  13. Panowie, nie znalazłem na forum jak dobrać się do tego panelu. Czy może mi ktoś opisać jak zrobić to bez większych zniszczeń?:-) Z góry dzięki za pomoc.
  14. Hej, na zdjęciu: zaznaczyłem miejsce z którego po włączeniu panela na pozycję inną nić OFF dochodzą dziwne dźwięki. Nie zależy to od tego czy klima włączona czy nie. Dźwięk przypomina bzyczenie, coś jak rozpędzanie małego silniczka. Ciekawostka: gdy zatkam wlot choćby palcem (przykryję całą tą kratkę) to ucicha i jest ok. Pytanie: Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Co z tym zrobić? Pozdr, Kamil
  15. gaz był w podłodze... patrząc jednak na to, co wskazuje przepływomierz można wyciągnąć wniosek, że albo przepływomierz albo MAP sensor się rozkalibrował... bo na pewno niemożliwe jest osiągnąć tak duże ciśnienie doładowania przy pełnym otwarciu przepustnicy i turbince K03 - a przepływomierz wskazuje, że faktycznie do dolotu trafia 50% masy powietrza, którą pompuje zdrowe K03 jednak z drugiej strony za mała ilość powietrza nie powinna jakoś dawać znać? Jakieś zmulenie na wysokich obrotach? Ja takiego czegoś nie czuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...