Skocz do zawartości

AKWAMARYN_

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O AKWAMARYN_

Informacje

  • Imię
    Bogdan
  • Miasto
    Kościelisko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AKWAMARYN_

    1.8t aeb quattro

    Witam chcę ogarnąć silnik tzn. remont góra dół turbo + soft bez kucizny max z serii co się da wydłubać w jednym miejscu najlepiej małopolskie ?
  2. Witam proszę o rozkodowanie WAUCB28D8XA261498 dziękuję
  3. Witam jak w temacie po ostrym i długim wciśnięciu pedału hamulca oba przednie koła stoją a tył się kręci nawet z X nie chce zagadac sam przód tylko łapie hmmm jest jakiś patent żeby dać do tyłu chociaż pół mocy. ( Tylne hamulce z ręczngo trzymia jak żyleta)
  4. Hymn jeżeli chodzi o luzy to zakup jeszcze starszego dyfra może okazać się jeszcze bardziej klopotliwy ( zależy jak go kto wcześniej katował) jak chodzi o swap to ja już napisałem że się da a resztę rozkmiń sam?
  5. Będzie pasował u mnie już 3 rok śmiga hymn co prawda mam też torsena ale blokada robi lepsza robotę
  6. witam jak w tytule czy różnią się te skrzynie jak chodzi o mocowanie do silnika mowa o quattro
  7. hmmm wg.mnie 215 na 7,5 wychodzi na równo a mniejsze to już napewno będzie naciąg + to wygląd a reszta to już same wady:) tym bardziej na zimę
  8. ja ze względu na swoje położenie w tym sezonie będę testował nokian hakkapeliitta r2 215/50/17 co prawda rosyjskiej produkcji ale myślę że powinna robić robotę
  9. to czekam z niecierpliwością jak go tam wsadzisz ps piszemy o skrzyni 01A
  10. Dev - masz już tego Torsena włożonego na przednią oś ? Pisałeś jeszcze w grudniu że wkładasz. Wg mnie tam nie da rady włożyć do skrzyni 01E torsena z V8 ... ciekawy jestem jak ty to wykombinowałeś. torsena z V8 na bank nie wsadzi choć by jaki z niego magik był, jedyne co to quaifa zapakujesz lub PG (podkładki + sprężyny) choć wg mnie będzie za bardzo spięty i podsterowny jeszcze coś mi się obiło o uszy że z porsche 944 jest podobny torsenik co go można do skrzyni wsadzić.
  11. wg. mnie zastosowanie sprężyn z np 2.8 V6 coś powinno dzwignąć
  12. ja u siebie testowałem taki oraz taki i hmmmm różnicy wielkiej nie odczuwałem ale jak o lpg chodzi to według mnie lepiej jak wcześniej płyn idzie w obieg do reduktora.
  13. nie słuchaj głupot o wydechach po prostu kupiłeś auto co mocno dosawało w piz*e na twardym dyfer do wymiany i to bez 2 zdań i żeby tyle bo jak jeszcze będzie chrumkać to torsen też out
  14. te b7 jak kupowali to niemiec płakał ze szczęścia że to dziadostwo sprzedał hmmm nie chce mi się wierzyć że te samochody nie miały swojej bujnej historii:kox:
  15. hmmm dobry pomysł z tym azotem tylko co potem jak przestanie działać ale na serio brakuje mi około 1cm (obwód) poza tym i tak nie wsadze na tego torsena talerza ktorego wyjołem z rożnicówki hmmm z mojego punktu widzenia wydaje mi sie że jest to nie możliwe do wsadzenia tak że raczej zdecyduję się nad pseudo szpere ( podkładki + spreżyny miedzy satelity)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...