Skocz do zawartości

Maxfly69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maxfly69

Osiągnięcia Maxfly69

0

Reputacja

  1. I dzięki temu nie trzeba czyścić EGR, bo nie jest używany tak?? A co do przyspieszenia i kultury pracy silnika poprawiło się coś?? I na koniec, po co właściwie jest w takim razie ten cholerny EGR jeśli bez niego jest lepiej?? Dzięki za cenne info:-)
  2. Co daje wywalenie tej chlodnicy EGR-u? -później się auto dogrzewa zimą, -lepiej odpala, -te chłodniczki lubią się rozciekać, ubywa wtedy płynu chłodniczego i źle to wpływa na turbinę, -nowa kosztuje ok. 1000zł w ASO Przerabiałem ten temat z chłodnicą recyrkulacji i wnioski są takie: -auto lepiej odpala -spalanie wzrosło o ok 0,7-1l :-( -silnik dłużej osiąga temperaturę pracy -świeci się kontrolka "check engine" -auto ma większą moc Poza tym jest odłączony (zaślepiony) zawór EGR, a wydaje mi się, że po coś on jest i gdyby był niepotrzebny to by go nie było:-) Pozdrawiam To coś masz źle zrobione… Ja jakoś nie zauważyłem wzrostu spalania, a jak jest plusowa temp. to auto się tak samo szybko nagrzewa. A „check engine” świeci Ci się pewnie, dlatego bo wywaliłeś całą chłodniczkę z zaworem, a wystarczy odciąć sam zawór i go zostawić. Wtedy niema problemów z błędami.. tak jak wyżej na zdjęciu. Na zdjęciu nie jest widoczny sposób zaślepienia tego fragmentu rury, który zakręca za silnikiem i wchodzi do układu EGR. Czy jego też zaślepiałeś??
  3. Co daje wywalenie tej chlodnicy EGR-u? -później się auto dogrzewa zimą, -lepiej odpala, -te chłodniczki lubią się rozciekać, ubywa wtedy płynu chłodniczego i źle to wpływa na turbinę, -nowa kosztuje ok. 1000zł w ASO Przerabiałem ten temat z chłodnicą recyrkulacji i wnioski są takie: -auto lepiej odpala -spalanie wzrosło o ok 0,7-1l :-( -silnik dłużej osiąga temperaturę pracy -świeci się kontrolka "check engine" -auto ma większą moc Poza tym jest odłączony (zaślepiony) zawór EGR, a wydaje mi się, że po coś on jest i gdyby był niepotrzebny to by go nie było:-) Pozdrawiam
  4. Witam! Jaki jest odstęp czasu pomiędzy nakładaniem bazy i bezbarwnego?? Czy baza musi wyschnąć przed nałożeniem bezbarwnego??
  5. Ostatnio sprawdzałem, bo moje auto ma już ponad 200kkm i żeby móc spokojnie spać, to go wymieniam i przy okazji wywalam wałki. Mnie nowe ori części wyszły ok 1100zł + robocizna ok 200zł sądzę. Tu jest o tym temat: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_likwidacja_walkow_wyrownowazajacych_z_silnika_20_tdi_czyli_swap_walu_i_pompy_oleju-t128515.0.html Nie wiem jak to jest z silnikami BPW ale w BLB niema problemu zrobić taki zabieg. 1100 za nowe części w ASO?? Wszystkie te o których pisze Jaro4444 we wskazanym temacie?? A brałeś pod uwagę jeszcze konieczność wymiany rozrządu, bo chyba nie założysz starego??
  6. A skąd wiadomo, że kończy się koło zębate na wale?? Ile sobie życzą za "wywalenie" tych wałków wyrównujących??
  7. Zastanawiam się czy Ty każdego dnia przed odpaleniem auta zaglądasz pod maskę i sprawdzasz czy poziom płynu jest wystarczający, czy może olej nie cieknie itd. Przypomniały mi się czasy kiedy jeździłem VW Garbusem:-), a w końcu mamy XXI wiek i od auta tej klasy wymaga się żeby codziennie rano wsiąść odpalić i dojechać do pracy, a nie myśleć, że może chłodniczka przecieka, napęd wałków szwankuje, a poza tym to chyba kończy się turbina albo PD. Zgroza, chyba nadszedł czas na zmianę auta:-( Czy zaślepienie tego EGR wpłynie na parametry silnika takie jak moment, moc, spalanie?? Przyznam, że zakupiłem za grosze cały element widoczny we wcześniejszym poście ale zastanawiam się nad dłubaniem się z jego wymianą po to tylko, żeby za kilka kkm wymieniać znów to samo i czy nie prościej będzie zaślepić to w cholerę i już. Na alledrogo dostępne są za parę złotych takie zaślepki EGR. Patrząc na ten element w aucie, jestem w stanie zaślepić to w kilka minut nie pierdzieląc się z wyjmowaniem tej chłodniczki i po sprawie. Interesują mnie również opinie osób, które zrobiły już ten zabieg i odczucia z jazdy w BLB.
  8. To minusy, a jakie są plusy?? Reasumując warto czy nie?? Czy jeśli silnik wolniej się nagrzewa jest to szkodliwe dla jednostki??
  9. Widzę, że awaria występująca w tym wątku jest dość częsta w BLB. Przedstawiam poniżej zdjęcie z zaznaczonym miejscem uszkodzenia. Zakupiłem używany cały element... Zastanawiam się poważnie czy w miejscu uszkodzenia nie zaślepić wylotu. Proszę zatem fachowców o krótką podpowiedź w tej kwestii i ewentualnie o informację co jeszcze należy zrobić (zaślepienie przewodów) Dodatkowo proszę i info czy ewentualne zaślepienie nie prowadzi do usterki motoru i czy nie powodować będzie wyświetlania usterki. Z góry dziękuję za podpowiedzi:-)
  10. Witam w temacie...Czy mogę prosić o krótką poradę jak zaślepić EGR w B7 BLB??
  11. Tak patrząc na to uszkodzenie i czytając wątki na forum czy nie lepszym rozwiązaniem będzie zaślepienie tego wylotu z kolektora??
  12. Czyli normalnie mogę ten wąż odpiąć od starej gruszki i wpiąć do "nowej"?? A jeśli nie torx to co?? Aha jeszcze jedno... czy podczas wymiany demontowałeś filtr paliwa i obudowę od filtra powietrza??
  13. Proszę o podpowiedź na jakie śruby jest mocowany element zakreślony na czerwono (Torx??)oraz co to jest za urządzenie (aluminiowa gruszka). W miejscy zaznaczonym strzałką doprowadzony jest wężyk albo wiązka kabli. Niem wiem czy zdejmując wężyk nie uszkodzę kabli (jeśli tam są poprowadzone) Serdecznie dziękuję za informację:-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...