Skocz do zawartości

willa

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O willa

Osiągnięcia willa

0

Reputacja

  1. widocznie mnie wychu......... , ale i tak spoko bo autko chodzi jak trzeba.nastepnym razem bede ostrozniejszy. tzn najpierw cena potem robota , a tym razem było na odwrót DOBRZE JEST JAK JEST. to jest moje pierwsze auto i człowiek za niewiedze musi płacic .nastepnym razem bedzie lepiej.
  2. jak dawałem autko mechanikowi to mu nic nie wspominałem o złym kącie wtrysku , bo auto szło ogólnie na wymiane pasków i płynów . na koniec roboty sam mi o tym powiedzial ze kąt wtrysku był przestawiony. udokumętowania nie mam , ale róznice słysze
  3. ok. to sprawdze jeszcze ten nr kodu .prosze o namiary do tego fachowca , jeśli kod nie zadziała chetnie sie z nim skontaktuje .moje gg 600074
  4. serdeczne dzieki.pozdrawiam[br]Dopisany: 30 Październik 2008, 20:06_________________________________________________problem rozwiązany u mechanika . miałem kąt wtrysku przestawiony o 3 stopnie . Teraz wszystko gra .
  5. no niestety radyjko nie rozkodowało sie !!! dzieki za zainteresowanie i chęć pomocy. bede próbował dalej
  6. witam!!! czytałem , szukałem , sciągałem rózne programy do rozkodowania mojego radyjka i nic. Może ktoś mi poda kod do mojego radia ,bo juz nie mam sił , a jazda bez muzyki mnie meczy .PO PROSTU NIE DA SIE JEŻDZIĆ BECKER trafic pro MODEL BE 4745 SERIA 25017396 kod pieciocyfrowy zakres cyfr 1-7 ogólnie do radia nie mam nic NA radiu tez nic nie pisze
  7. tez nie jestem mistrzem w tych sprawach, ale ostatnio przerabiałem ten temat z kumplem i wygląda to tak; zapalasz silnik i żeby tzw. silnik był dogrzany musi mieć temperaturę 88 stopni(około) , potem otwiera sie termostat , który puszcza płyn chłodzący na chłodnice i chłodzi silnik do temp. 85 stopni (około) i wtedy termostat sie zamyka . i tak w kółko. TO co piszesz to może być wina termostatu , po prostu za pózno sie zamyka , nie powiem ci czy jest do wymiany , czy nie , ale jeżeli chodzi o temperature to tak to sie odbywa . Na pewno są mądrzejsi niż ja to może ci pomogą w tej sprawie .mniej wiecej masz wizerunek o co chodzi . wiecej ci nie pomoge. bede sledził ten temat , bo jestem sam zainteresowany , co z tym fantem.A tak poza tematem to ty w nocy nie myśl tyle , tylko odpoczywaj
  8. zainteresował mnie ten temat i pogrzebałem troche w książce i wyczytałem że ; ciśnienie na cylindrach dla dobrego silnika wynosi od 25 atmosfer (25 bar) do 31 , a nominalne cisnienie wynosi 1.9 atm. JEŻELI cisnienie w poszczególnych cylindrach rózni sie o 5 atm to oznacza że mogą być uszkodzone zawory,zuzycie pierscieni tłoków lub gładzi cylindrów. Gdy ciśnienie wynosi poniżej 19 atm silnik na złom ,bo naprawiac sie nie opłaca
  9. no to w sumie wiem wszystko , dla świetego spokoju dopieszcze te obroty . w sumie to jest moment .
  10. wczesniej pisali ze norma to 860 a 895 i teraz po mału głupieje . tak szczerze mówiąc im wiecej czytam na temat silników TDI to wydaje mi sie że musze kupić nowy silnik , bo mózg sie lansuje od tych FACHOWYCH odpowiedzi , ale widocznie tak musi być .człowiek zawsze jakąś średnią z tego wyciągnie . pozdrowienia dla naszych kochanek AUDI A4 . niech ŻYJĄ WIECZNIE
  11. no to teraz oświeciłeś mnie w 100 % . proste pytanie i normalna odpowiedz .bo zawsze co pisze jakis temat to ; PODEPNIJ VAG . jak bym sie znał to bym tak zrobił .pozdrowienia
  12. wyczytałem ze obroty silnika w 1.9 tdi 110 km powinny mieć 860 obr/min , w moim jest 810 , jak to DOPIEŚĆIĆ
  13. no własnie ŚWIĘTE SŁOWA !!!. POZDROWIENIA
  14. czyli ogólnie mówiac trzeba autko podpiąć pod VAG-a ,a jako załącznik sprawdzić cisnienie w cylindrach i bedzie widoczne czarne na białym stan silnika, bo jak tu koledzy piszą VAG nie wszystko nam powie, a sprawdzenie cisnienia nie zaszkodzi ! Wszyscy piszą VAG VAG VAG , a czasami trzeba sie ubrudzić i sprawdzić silnik sposobami technicznymi CZYŻ NIE TAK?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...