Skocz do zawartości

bolsblu

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bolsblu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bolsblu

1

Reputacja

  1. bolsblu

    Gorzej odpala na mrozie

    No cóż na kłopoty Diagtronic. Gdybym pojechał tam w pierwszej kolejności to zaoszczędziłbym 1000zeta, a gdybym nie pojechał dziś to byłbym do tyłu 2500 . Problemem był pasek rozrządu wymieniany w lato, który nie był dostatecznie zsynchronizowany i w zimę dało to o sobie znać. Kontrolka świec wreszcie zgasła Rano odpalił z dotyku.
  2. Skomentuje swój cytat. No cóż na kłopoty Diagtronic. Gdybym pojechał tam w pierwszej kolejności to zaoszczędziłbym 1000zeta, a gdybym nie pojechał dziś to byłbym do tyłu 2500 . Problemem był pasek rozrządu wymieniany w lato, który nie był dostatecznie zsynchronizowany i w zimę dało to o sobie znać. Kontrolka świec wreszcie zgasła W sumie to nie wiem dlaczego nie udałem się tam od razu, kiedyś przeprowadzałem tam skomplikowanego moda z pełnym sukcesem. Dzięki i pozdrawiam Dziś rano zapalił od strzała, żadnych objawów usterki. Problem rozwiązany.
  3. Podjadę we wtorek do diagtronic, jak mi zrobią dogłębne badanie to napiszę co wyszło. Wczoraj przegonilem ją trochę tak że na pewno była jej ciepło a efekt taki, że przy przyśpieszaniu kontrolka świec żarowych praktycznie się nie zapalała, nawet jak na 4 biegu ciągnołem od 1400 obrotów do 2500 z gazem w podłodze. A i jeszcze jedno, rano jak odpalam czasem łapie od strzała i jak zaraz go zgasze to znowu problem przy rozruchu. No nic, zobaczymy co wyjdzie na badaniu.
  4. bolsblu

    Gorzej odpala na mrozie

    Filtr paliwa? Jeśli nie był wymieniany z rozrządem tj w czerwcu to chyba nigdy. Mogę zacząć od tego ale czy to tłumaczy kontrolkę świec? Chyba, że to kolejny problem. Zrobie jeszcze jeden test bo u mnie stoi chyba trochę pod górkę a u mechanika stał na płasko. Dziś na noc wstawie nosem w dół, zobaczymy.
  5. bolsblu

    Gorzej odpala na mrozie

    Odświeżam temat. Audi b8 a4 2.0 CR 143km grafitowy Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem,. Na początku zimy zaczęły dawać o sobie znać świece żarowe tj kontrolka która mrugała zaraz po rozruchu a potem przy wysiłku silnika nawet po osiągnieciu temp roboczej tj. silnik ciepły 70km/h bieg na 4 gaz w deche i mrygająca kontrolka świec i tak na kazdym biegu prucz 1 biegu ale po przekroczeniu obrotów 2500 kontorlka juz nie zapala się nieważne jak mocno bym ją deptał i niezależnie od biegu. Nie traci mocy, niezapala sie check. Od 2 tygodni jak postoi ok 8-10h po nocy ogólnie rano nie chce palić, wciskam kluczyk / puszczam - kontorlka świec (że się grzeją) i rozruch (strzałka na 800obrotów) i stop. I tak 10-20 razy zanim odpali. Raz odpaliła za pierwszym razem szybko ją zgasiłem dla testu i potem znowu to samo. Byłem u mechanika podpioł kompa i 2 świece nie przewodzą proądu- wymieniłem wszystkie świece i ..... dalej to samo, znowu do mechanika, ustaliliśmy , że to aku, ma już 10lat z badania w warsztacie wyszło 11,5v a z badania w sklepie z aku 12,4v i moc rozruchowa 800 (aku bydle bo 110ah i 915 rozruchu oryginalny), ale faktycznie miał 10lat i może przy rozruchu nie dawał rady tym bardziej że jak kreciłem rano to kontrolka oleju i widać ze za którymś razem przygasały zegary. Aku wymienione na 100ah i 850 rozruch czyli o 50wiecej niż miał stary i co.. ? rano to samo 10/20 razy kręce i dopiero odpala. Znowu do mechanika, zostawiłem na noc. Okazało się że u mechanika odpalił rano na dotyk, po 14 godzinach stania na mrozie -3 , f*ck :/ Z kompa wyszło brak synchronizacji, mechanik zaadoptował akumulator. Ogólnie to POMOCY !!! jak tak dalej pójdzie to wymienie pół auta. Jakiś synchronizator który jest przy łańcuszku to koszt 2500 tyś zł około. ale czy to załatwi sprawę?
  6. Odświeżam temat. Audi b8 a4 2.0 CR 143km grafitowy Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem,. Na początku zimy zaczęły dawać o sobie znać świece żarowe tj kontrolka która mrugała zaraz po rozruchu a potem przy wysiłku silnika nawet po osiągnieciu temp roboczej tj. silnik ciepły 70km/h bieg na 4 gaz w deche i mrygająca kontrolka świec i tak na kazdym biegu prucz 1 biegu ale po przekroczeniu obrotów 2500 kontorlka juz nie zapala się nieważne jak mocno bym ją deptał i niezależnie od biegu. Nie traci mocy, niezapala sie check. Od 2 tygodni jak postoi ok 8-10h po nocy ogólnie rano nie chce palić, wciskam kluczyk / puszczam - kontorlka świec (że się grzeją) i rozruch (strzałka na 800obrotów) i stop. I tak 10-20 razy zanim odpali. Raz odpaliła za pierwszym razem szybko ją zgasiłem dla testu i potem znowu to samo. Byłem u mechanika podpioł kompa i 2 świece nie przewodzą proądu- wymieniłem wszystkie świece i ..... dalej to samo, znowu do mechanika, ustaliliśmy , że to aku, ma już 10lat z badania w warsztacie wyszło 11,5v a z badania w sklepie z aku 12,4v i moc rozruchowa 800 (aku bydle bo 110ah i 915 rozruchu oryginalny), ale faktycznie miał 10lat i może przy rozruchu nie dawał rady tym bardziej że jak kreciłem rano to kontrolka oleju i widać ze za którymś razem przygasały zegary. Aku wymienione na 100ah i 850 rozruch czyli o 50wiecej niż miał stary i co.. ? rano to samo 10/20 razy kręce i dopiero odpala. Znowu do mechanika, zostawiłem na noc. Okazało się że u mechanika odpalił rano na dotyk, po 14 godzinach stania na mrozie -3 , f*ck :/ Z kompa wyszło brak synchronizacji, mechanik zaadoptował akumulator. Ogólnie to POMOCY !!! jak tak dalej pójdzie to wymienie pół auta. Jakiś synchronizator który jest przy łańcuszku to koszt 2500 tyś zł około. ale czy to załatwi sprawę?
  7. Panowie kolektor ssący " is dead". 1700 wymiana, chętnie wyprogramuje. Zna ktoś namiar na fachmana który zręcznie przeprowadzi operację ? Co z klapami zostawić czy wyciąć? Uwaga moje klapy zaczęły padać przy przebiegu 245 tyś. Czy tylko ja widzę spisek ;P Uwaga moje klapy zaczęły padać przy przebiegu 245 tyś. Czy tylko ja widzę spisek ;P Panowie, jestem po zabiegu wyprogramowania, dla tych którzy mają obawy czy to działa, zmian w zachowaniu auta typu dynamika, spalanie, nie zauważyłem, mam subtelne wrażenie, że na niskich obrotach lepiej się zbiera, zobaczymy za kilka tyś km. ale inni już to przerabiali i jest ok. Pozdrawiam
  8. Panowie właśnie padła mi przepustnica, grzechocze po wyłączeniu auta . Gdzie jest umiejscowiona , może spróbuje ją wyczyścić? Czy od razu do mechaniora wstawiać.?
  9. Witam wszystkich. Mam problem /: Po wyłączeniu silnika pod maską słychać buczenie (dźwięk jakby wycięło koła zębate). Całość trwa może 10 sekund i stop, potem jeszcze tylko kilka krótkich dźwięków jakby coś się ustawiało. Podczas pracy silnika też to słychać ale nie tak intensywnie. Na słuch zlokalizowałem po prawej stronie silnika gdzieś w okolicach filtra (chyba oleju) może trochę wyżej. Zauważyłem, że po wyłączeniu rozgrzanego silnika trzęsie autem bardziej niż zwykle. Po przejechanych 500m kontrolka świec zapłonowych. Pierwszy objaw pojawił się po zatankowaniu na BP Pruszków (nie mówię, że to była przyczyna). No i pytanie co to? Przepustnica ? Jeszcze nie byłem na kompie. Auto jeździ normalnie. Byłem u mechanika mówi, że przpustnica. Słyszałem że czyszczą ludzie ale to chyba jak ma złe parametry a nie jak wyje.
  10. A... To tak oni to wykombinowali, trochę głupio bo piach leci prosto w wiatrak, no ale może mu to nie zaszkodzi.. Dzieki i pozdrawiam
  11. Dzięki za pomoc. W mojej byłej b7 filtr był jak na dłoni pod pokrywą silnika.. Pozdrawiam
  12. A4 B8 2.0d common rail ok max 120km/h, min 60km/h większość trasa plus kilka miejscowości Trasa Wrocław - Warszawa do tego zaliczony OS od Piotrkowa do Mszczonowa (szykany, remonty, wolniej, szybciej) 4,8l/100km
  13. Jak w temacie, nie mogę zlokalizować filtra paliwa w a4 b8 2,0 common rail. Z góry dziękuje.
  14. Witam Sprawa prosta, kupiłem a4 b8, zaglądam w miejsce gdzie powinien być filtr kabiny a tam pod osłoną plastikowa kratka i nic więcej tylko niecka w kształcie rąbu, na oko nie wejdzie tam żaden normalny filtr. Pytanie czy ktoś zapomniał włozyć filtr czy poprostu tam się nic nie wkłada... dziwne bo dalej widać już wentylator.. Pozdrawiam
  15. kolego ogarnołeś temat bo mam to samo.. ps gdzie jest filt paliwa bo nie mogę znaleźć i jeszcze jedno pytanie czy masz filtr kabiny taki jak w starych audi tzn taki kwadrat bo u mnie taki na pewno nie wejdzie... pozdrawiam audi b8 2.0d common rail
×
×
  • Dodaj nową pozycję...