Skocz do zawartości

ztomas22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ztomas22

Osiągnięcia ztomas22

0

Reputacja

  1. Dziękuję za informację. Kupiłem zaworek N75 o oznaczeniu 1J0906627A i przerobie wtyczkę. Pozdrawiam
  2. A to gość z allegro po prostu źle nazwał zawór to nie EGR tylko N18. Ale to nie zmienia moich wątpliwości. Czy zatem N18 (bo chyba w takim razie jego dotyczy aukcja) może bezproblemowo zastąpić N75?
  3. ok tylko tak jak na aukcji gość opisuje jest to zawór EGR w symbolu nie ma literki A a mój stary zawór ma 1H0 906 627A. Gdzieś czytałem, że z literką A to N75 a bez literki A to EGR. Nie znam się czy to ma jakieś znaczenie czy będzie ten zawór działał prawidłowo? Czy czymś te zawory (N75 i EGR) różnią się między sobą. Z góry dzięki za informacje.
  4. Proszę o pomoc i informacje bardziej doświadczonych:) Mam do wymiany zawór (chyba n75 tak to się nazywa) o oznaczeniu 1H0906627A 7.21903.25 w sklepach w swoim mieście to koszt ok 350-370zł na allegro nowych za wiele nie ma ale coś znalazłem http://www.allegro.pl/item656880421_zawor_czujnik_turbiny_egr_vw_audi_ford_nowy_org.html. Pan z allegro zapewnia, że będzie pasował ale...wiecie. Organoleptycznie to ten sam zawór, oczywiście wizualnie ale ma czarne wykończenia w miejscach gdzie dochodzą przewody (ja mam białe) i w symbolu nie ma literki A. Z tego co już poczytałem na forum to jest pewnie zawór EGR. I tu moje pytanie czy można zastosować tego typu zawór czy lepiej kupić ten identyczny. Proszę o poradę.
  5. Dzięki za porady (forum to świetne źródło informacji). Dziś tak zrobię jak radzicie. A swoją drogą to czy zawór N75 bo o nim też trochę czytałem może też przepuszczać? Bo to druga w kolejności rzecz którą muszę sprawdzić.
  6. I jak wyjaśniło się coś. Bo ja mam podobny problem. Łapie mi tryb awaryjny pow 3 tyś obr i słyszę cichutkie syczenie,gwizdanie. Wcześniej tego nie było. Zastanawiam się jaki powód?
  7. Kurcze naprawdę nie obejdzie się bez wywalania kata? Mech. co robił mi turbo stwierdził, że nie ma takiej potrzeby, że olej się wypali i będzie ok (do końca zaufania to do niego nie mam). Postanowiłem zrobić tak: będę jeździł i obserwował stan oleju w silniku jeśli zacznie ubywać to wiadomo warsztat jeśli nie to będzie oznaczało, że te ślady oleju to pozostałości po starym wycieku z turbo wydobywające się prawdopodobnie z kata. No i sprawdzę czy będzie łapał noutlaf (czy przyczyną trybu awaryjnego może być zapchany kat?). Auto mam ok 4 mieś przebieg zaledwie 130tyś (udokumentowany) a tu takie numery robi. Bardzo dziękuję za rady
  8. Myślisz, że ten olej to z katalizatora? Po wymianie turbo dymił może przez kilka km potem spokój no i turbo pracowało super. Aż pojawił się ten nieszczęsny olej dziwi mnie to, że temu wyciekowi nie towarzyszy dymienie ale gdzieś na jakim forum wyczytałem, że turbina może przepuszczać olej czy to prawda i czy to oznacza, że te turbo jest do niczego czy wystarczy jakieś uszczelki wymienić? Wiem, że te pytania to trochę wróżenie z kart ale zanim jakiś lokalny mechanik zleci remont kapitalny silnika:) chciałem się czegoś więcej dowiedzieć.
  9. Witam. Mam problem nie mały z moim autem. Mianowicie po 2 miesiącach od zakupu siadła turbosprężarka (pęknięty wirnik)- trudno pech ze względu na fundusze zdecydowałem się na używkę w dobrym stanie. Awaria turbo była dość spektakularna wyglądało to jak płonące auto wszędzie pełno dymu (teraz to mnie śmieszy ale wtedy nie było miło). Więc montaż turbo u mechanika i nowy olej oczywiście i ok miesiąca spokoju, auto odzyskało moc bo stare turbo zanim przepuściło olej po prostu nie działało, auto wchodziło w tryb awaryjny (prawdopodobnie kierownice). No i długo się nie cieszę, jak zrobiło się trochę cieplej z wydechu zaczął wydobywać się olej (ślady kropel na chodniku). I tak myślę czy to mogą być pozostałości po starym oleju którego znaczna część znalazła się w wydechu? Jeśli tak to dlaczego nie było go wcześniej. Sprawdzam stan oleju i nie wydaje mi się aby ubywało ale robię bardzo małe przebiegi i ciężko stwierdzić, auto nie dymi. Jak wyjechałem w małą trasę to miałem całą klapę tylną w czarnuch kropkach no i do tego znowu tryb awaryjny przy 120km/h (analiza komputerem błąd turbo) no i ręce mi opadły do reszty Co o tym sądzicie? Miał ktoś może podobną awarię? A mogłem pozostać przy starym poczciwym Polo przez trzy lata u mechanika bywał tylko na wymianę oleju:)
  10. Pozdrowienia dla posiadaczy A4:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...