Skocz do zawartości

Weekendowy

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Weekendowy

Informacje

  • Imię
    Weekendowy
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Weekendowy

    Bagażnik rowerowy

    @mravel dzięki za odpowiedź. Gwint + bilstein b8 na pewno pomaga tutaj. Z moim obserwacji przy standardowych zawieszeniach tył siada dość mocno, w każdym aucie, nie tylko audi.
  2. Weekendowy

    Bagażnik rowerowy

    @mravela czy jak załadujesz 3-4 rowery na bagażnik na hak to czy auto za bardzo nie siedzi na tyle? Przykładowo jedziesz w 3-4 osoby, masz bagaże w bagażniku + 3-4 rowery na haku. Jest w porządku?
  3. Wszystko zależy z jakiego rozmiaru się startuje. 3.0TDI na starcie ma większe hamulce niż 2.0 TDI a oba auta pojadą równie szybko. Ja u siebie w B6 1.9TDI zmieniłem standardowe tarcze: 280/240 na zestaw od 3.0 TDI czyli 320/288: tarcze Zimmermann i klocki Ferodo premier. Obawiałem się czy różnica będzie warta wydanej kasy, szczególnie, że jeżdżę raczej spokojnie. Na szczęście pokusa dużych hamulców wygrała. Hamulce są dużo pewniejsze, łapią mocniej i po prostu czuję, że jest pewniej. Siedząc za kierownicą może tak tego nie czuć bezpośrednio bo wiem kiedy hamuję i trzymam się kierownicy, ale już na fotelu pasażera czuć bardziej. Widzę różnicę jak siedzę na prawy. Ma też oczywiście znaczenie dobra opona (u mnie Pirelli P7), bo na nic dobre hamulce jak opona nie trzyma. Różnicę czuć także jak się człowiek przesiądzie do auta z małymi tarczami, bo człowiek się szybko do dobrego przyzwyczaja. Gdy wybrałem się autem na tor Kielce byłem w stanie jeździć pełnym ogniem przez godzinę. Hamulce dawały radę bez najmniejszego problemu. Zaliczyłem też kilka hamowań przy prędkościach autostradowych+. Trzeba patrzyć w lusterko czy ktoś nam w bagażniku nie parkuje ? Ciekawym efektem ubocznym okazało się zdecydowanie mniejsze zużycie tarcz/klocków. Jak napisałem, jeżdżę płynnie, powiedzmy trasa/miasto w proporcji 50/50. Klocki wymieniłem po około 100 tysiącach. W każdym kolejnym aucie będzie to pierwszy z modów, który zrobię.
  4. Zerknij do tematu, który rozpocząłem wiele lat temu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/39065-dywaniki-petex-schonek-czy-oryginalne-z-aso/ Kupiłem wtedy oryginalne z ASO i do tej pory nic się z nim nie stało a auto przejechało jakieś 160 tyś km. Posiadam jedne komplet dywaników, więc są cały czas w aucie.
  5. No to teraz to dopiero wygląda. Ta felga jest po prostu super a w tym rozmiarze to już nie ma się do czego przyczepić. 19 cali wchodzi bez problemu i nic nigdzie nie obciera przy jakiś nierównościach?
  6. @bubson22 Co to za koło te 18 cali? Wzór oczywiście kojarzę z R8 ale zakladam, że jest to replika, bo tam pewnie 19 cali było? Sam mam srebrną B6 jak Twoja poprzednia i koło świetnie na niej wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...