Skocz do zawartości

sheriffo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sheriffo

Osiągnięcia sheriffo

0

Reputacja

  1. Witam kolegów. To moje pierwsze podłączenie vaga i pierwszy log więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś nie tak. Podłączyłem auto , gdyż wyraźnie ubyło mu trochę koni, zbiera się jak sdi i na obrotach pomiędzy 2000 a 3000 jakby go coś dławiło i nie czuć turbo. Wczoraj z czytałem błędy i wywaliło 3, po skasowaniu dziś pojawiły sie ponownie: 17552 mass air flow sensor (g70) open or short to ground (przeplywomierz) 17664 Shareware version to decode all DTCs please register/ activate intermittent 18062 - '' - -''- . .... Obserwowałem prace sztangi przy turbinie zdejmując wężyk podciśnienia opadała gdy założyłem podchodziła w miarę szybko do góry. Nie wiem co dalej ? log 011 dyn http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a19b89e6aa463bf.html Spróbuje zrobić więcej logów tylko nie wiem które.
  2. Usterka usunięta. Wadliwa okazała się maglownica, chociaż nie miała żadnych wycieków. Operacja trwała 2 godz. zakład w Kożuchowie ( lubuskie). Koszt 500 magiel, wymiana ze zbieżnością 200, no i teraz można śmigać :> .
  3. Moje a4 jest też po lifcie i jest tam pompa N. ZF 7690 955 102 J/S/A/P 3/18/98/110 BAR CLIENT 8D0 145 156T Wracając do problemu ze wspomą to dziś umówiłem się na ogledziny do kolejnego machanika na przyszły tydzień. W rozmowie telefonicznej stwierdził, że może być wyjechany tłok w maglownicy i przez to traci power na ciekłym układzie ale musi to dokładnie zobaczyć. Jestem ciekaw co bedzie u ciebie po kolejnej wymianie pompy. Powodzonka
  4. W tygodniu założę zaworek zwrotny (21 pln) a później jak nie pomoże zabieram się za pompę. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2009, 12:23_________________________________________________Zaworek zmieniony, efektu zero. Stary zaworek lekko przepuszczał. W zbiorniczku wyleciało sitko i chyba przez to buzowało. Teraz po założeniu sitka jakby mniej. Zmieniłem płyn na SWAG , odpowieczyłem układ a wspoma nadal kiepska. Trzeba kupić pompę tylko jaką ? Używkę oryginał czy "dobry" zamiennik
  5. 2 zaworki + 2 jakieś śruby drążone + zestaw podkładek ok. 50 pln. Można zaryzykować, gdyż jeden z mechaników sugeruje sprawdzić czy nie jest gdzieś zatkany układ bo nie powinno gotować się w zbiorniczku.
  6. Pompe mam chyba jeszcze oryginalną ZF, lecz nie sprawdzałem wydajności na aparaturze. Martwi mnie tylko buzowanie płynu w zbiorniczku. Jutro jadę do ASO odebrać nowe zaworki zwrotne. W tygodniu będę montował, oby pomogły.
  7. Od miesiąca znacznie pogorszyło się wspomaganie (przedtem też nie działało rewelacyjnie ale szło jeździć). Rano gdy jeszcze układ jest zimny coś działa ale po kilku manewrach idzie już bardzo ciężko. Wycieków nie ma, płynu nie ubywa, wymieniony na zielony febi (układ odpowietrzony). Pompa nie hałasuje, w zbiorniczku nawet jak nie kręce to widać wiry i buzuje płyn. Przeczytałem wiele postów i nie wiem od czego zacząć ( pompa , waż , magiel zaworki lub zbiorniczek). Mechanicy twierdzą że pompa drugi że niedrożny układ. Może ktoś borykał się z podobnym problemem. Proszę o wskazówki od czego zacząć żeby nie wymienić wszystkiego po kolei (znając życie usterka wyszła by na końcu) Pozdrawiam .
  8. Witam wszystkich wielbicieli Audi. Bardzo miło dołączyć do Waszego grona. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...